Absima CR4.4 WOLF 1:10 RTR matně zelený Nová generace expedičního speciálu Absima 1:10 s excelentními jízdními vlastnostmi. Model má pohon všech kol, je vybaven portálovými nápravami pro maximální průjezdnost terénem. Podvozek má díky novému umístění motru, převodovky a baterie velmi nízké těžiště, což výrazným způsobem vylepšuje jízdní vlastnosti. Dvoustupňová převodovka, uzávěrky diferenciálů, nainstalované LED osvětlení - vše je ovládané z jedenáctikanálového vysílače a ještě vám zůstanou volné... Celý popis

Koupit za 12 990 Kč

Popis

Absima CR4.4 WOLF 1:10 RTR matně zelený Nová generace expedičního speciálu Absima 1:10 s excelentními jízdními vlastnostmi. Model má pohon všech kol, je vybaven portálovými nápravami pro maximální průjezdnost terénem. Podvozek má díky novému umístění motru, převodovky a baterie velmi nízké těžiště, což výrazným způsobem vylepšuje jízdní vlastnosti. Dvoustupňová převodovka, uzávěrky diferenciálů, nainstalované LED osvětlení - vše je ovládané z jedenáctikanálového vysílače a ještě vám zůstanou volné kanály na ovládání případných dalších funkcí (naviják, majáky a pod.). Pevný plastový rám s rozvorem 325mm je vybaven plastovými podběhy, které výrazně omezují pronikání nečistot na šasi. Nápravy jsou zavěšené na klasickém 4-linku (kovové linky). Poloosy jsou vybaveny CVD klouby, přední kola mají úhel zatočení 45° na každou stranu. Měkké pneumatiky s velkým gripem jsou nalepené na 2.2 plastových diskách. Tlumiče jsou olejové, kovové. Všechny převody jsou kovové (kromě velkého převodového kola u pastorku) a komplet zakrytované. Pastorek s převodovým kolem mají modul 32dp. Silné servo řízení s tahem 25kg s kovovými převody ovládá přední kola přes účinný tlumič řízení, toto řešení výrazně prodlužuje životnost serva a snižuje nároky na jeho výkon (tah). Elektromotor je stejnosměrný typ 550 s velkým točivým momentem. Regulátor je integrovaný v přijímači, možné zatížení je až 60A, výkonný BEC 5A. Konektor na regulátoru je D-Dean. Karosérie je vybavena mnoha maketovými doplňky. Specialitou tohoto modelu je funkce DIG, která při zatáčení v náročném terénu může mechanicky uzavírat/brzdit zadní nápravu a tím výrazně zmenšovat poloměr zatáčení. Na rozdíl od běžných systémů DIG zde nebrzdí obě zadní kola, ale pouze jedno ve vnitřku zatáčky a tím dokáže ještě více snížit poloměr zatáčení a zvýšit manévrovací schopnosti modelu na omezeném prostoru. Specifikace: Typ motoru: stejnosměrný typ 550 32T Pohon: 4WD, ovládané uzávěrky diferenciálů, dvoustupňová převodovka, portálové nápravy, kovové převody, funkce DIG Délka: 560 mm Šířka: 245 mm Výška: 267 mm Hmotnost: 3,48 kg Rozvor: 325 mm Typ podvozku: plastový vyztužený rám + pevné nápravy zavěšené na 4-linku Tlumiče: olejové, hliníkové, naplněné silikonovým olejem Pneumatiky Soft Grip průměr 116 mm, šířka 42 mm, disky 2.2 plastové Regulátor 60A, BEC 6V/5A, podpora LiPo 2-3S, konektor T, integrovaný v přijímači Vysílač: 11kanálový 2,4 GHz Balení obsahuje: 1 ks sestavený model 1 ks 2,4GHz vysílač plastový nárazník Heavy Duty návod k obsluze Příslušenství nutné pro zprovoznění: pohonná baterie LiPo 2-3S nebo NiMH 6čl s konektorem T-Dean (doporučeno LiPo 2S) vhodná nabíječka pro pohonnou baterii 4 ks AA baterií pro vysílač TOP VLASTNOSTI: NOVÝ! Výrazné snížení těžiště podvozku proti jiným modelům této kategorie díky umístění motoru, převodovky a baterie​​ NOVÝ! Funkce DIG, proti obvyklému brždění celé zadní nápravy zde brzdí pouze jednotlivá zadní kola, dle směru zatáčení NOVÝ! Přepracovaná funkce ochrany serva řízení prostřednictvím tlumiče řízení NOVÝ! 11kanálový vysílač s jednotkou RX/ESC 60A 3v1, s volnými kanály pro ovládání dalších funkcí, např. naviják, majáky a pod. NOVÝ! Volitelně montovatelný přední plastový „heavy duty“ nárazník (je součásí balení) Lože baterie lze přizpůsobit vaší baterii, přichycení páskou se suchým zipem umožňuje použití i baterií s velkou kapacitou s vyšším profilem. Specialitou tohoto modelu je funkce DIG, která při zatáčení v náročném terénu může mechanicky uzavírat/brzdit zadní nápravu a tím výrazně zmenšovat poloměr zatáčení. Na rozdíl od běžných systémů DIG nebrzdí obě zadní kola, ale pouze jedno ve vnitřku zatáčky a tím dokáže ještě více snížit poloměr zatáčení a zvýšit manévrovací schopnosti modelu na omezeném prostoru. Kolo je bržděno mechanicky prostřednictvím kotoučové brzdy ovládané samostatným servem. Funkce DIG je možné samozřejme aktivovat pouze dle potřeby a její aktivace je indikována akusticky na vysílači. Pro lepší průjezdnost terénem (větší nájezdový úhel) je možné odstranit původní lexanový nárazník z karosérie a nahradit ho přiloženým plastovým Heavy Duty nárazníkem. Toto je vhodné i pokud budete chtít instalovat např. naviják: Velmi nízko umístěný motor, převodovka a baterie výrazně snižují těžiště modelu a tím snižují riziko možného převrácení modelu v prudkém svahu. Kovové olejové tlumiče, plně funkční LED osvětlení ovládané z vysílače, platové podběhy proti znečištění podvozku, mnoho maketových doplňků na karosérii: Všechny převody (kromě hlavního převodového kola u pastorku) jsou kovové, všechny hřídele jsou uložené v kuličkových ložiskách, ocelové poloosy, portálové nápravy: Stejnosměrný elektromotor 550 32T, zapnutí/vypnutí funkce DIG z vysílače, ovládání uzávěrek diferenciálů a převodovky z vysílače, inovovaný tlumič řízení pro ochranu serva: Nastavení režimu regulátoru a typ baterií (LiPo/NiMH) je nastavitelné z vysílače, k dispozici je celkem 11 kanálů, přijímač a regulátor je integrovaný v jednom boxu se zvýšenou odolností proti vodě a vlhku.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Absima