Zapletená silniční kola Campagnolo Scirocco C19 plášťová DB centerlock, rychloupínák Přední kolo v základu rychloupínák lze přestavět na pevnou osu 12x100 nutno dokoupit Redukce Fulcrum předního náboje pro 12x100mm Zadní kolo - v základu rychloupínák lze přestavět na pevnou osu 12x142 nutno dokoupit redukci RM16-TA12142. Nový typ kol pro modelový rok od firmy Campagnolo, které jsou určené pro použití s kotoučovými brzdami. Tento model kol vychází z modelu SCIROCCO 35, nicméně z důvodu použití... Celý popis
Koupit za 3 790 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Zapletená silniční kola Campagnolo Scirocco C19 plášťová DB centerlock, rychloupínák
Přední kolo v základu rychloupínák lze přestavět na pevnou osu 12x100 nutno dokoupit Redukce Fulcrum předního náboje pro 12x100mm
Zadní kolo - v základu rychloupínák lze přestavět na pevnou osu 12x142 nutno dokoupit redukci RM16-TA12142.
Nový typ kol pro modelový rok od firmy Campagnolo, které jsou určené pro použití s kotoučovými brzdami. Tento model kol vychází z modelu SCIROCCO 35, nicméně z důvodu použití kotoučových brzd došlo ke kompletnímu přepracování nábojů a s tím spojeného způsobu zapletení. Inženýři firmy Campagnolo odvedli skvělý kus práce, jehož výsledkem jsou kola určená pro široké použití. Kola nabízejí vysokou spolehlivost, tuhost, skvělý chod nábojů a nízkou hmotnost.
Nová zapletená kola SCIROCCO C19 DB patří do kategorie lehkých, duralových, plášťových kol se středním profilem ráfku a novou šířkou ráfku 19mm (vnitřní rozměr) / 23,5mm (vnější rozměr). I přes svoji šířku tato kola nabízejí výborné aerodinamické vlastnosti (obvzláště s použitím plášťů o šíři 25 nebo 28 mm). I model SCIROCCO C19 DB je vybaven technologií ráfku a výpletu MEGA G3 jako vyšší modely Zonda či Shamal. Díky kombinaci faktorů nízké váhy, středního profilu mají tato kola vynikající setrvačné vlastnosti.
Kola jsou připravena pro uchycení brzdových kotoučů AFS (Cental Lock). Pro dotažení závěrné matice brzdového kotouče použijte přípravek UT-BB130.
Zapletená kola Campagnolo nabízejí vždy ty nejnovější technologie. Níže naleznet soupis těch, které jsou použity u modelu SCIROCCO C19 DB.
DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
35 mm RIM PROFILE - ráfek vysoký 35 mm je ideálním kompromisem mezi nízkým a vysokým ráfkem zapletených kol, kola s tímto ráfkem si zachovávají dobré akcelerační vlastnosti a zároveň jsou dobře ovladatelné i při silném bočním větru
RIM C19 - ráfky s vnitřním rozměrem 19mm / vnějším rozměrem 23,5mm (C19) lze použít pro širší pláště (až do šířky 62mm)
2-Way Fit Ready - ráfky s tímto označením lze jednoduše (za použití kompatibilních plášťů) konvertovat pro použití s bezdušovými plášti (například Schwalbe Pro One TL-Easy)
MEGA G3 SPOKE PATTERN -zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
SPOKES WITH AERODYNAMIC PROFILE - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodinamické vlastnosti a umožňuje efektivnější přenos síly, rozdílný průměr drátů zajišťuje dosažení požadovaného předpětí výpletu s rovnoměrným zatížením jednotlivých drátů
ALUMINIUM AXLE HH12 - duralové oversize osy nábojů určené pro pevné osy zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů
OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
SEALED BEARINGS - náboje kol jsou osazeny průmyslovýmo ložisky která zajišťují vysokou životnost a nízké servisní náklady
Kola jsou vhodná pro hobby jezdce, amatérské závodníky či pro tréninkové účely.
POZOR: zapletená kola se širším ráfkem (C19) lze osazovat plášti o minimální šíři 25 mm!!!
Kola jsou vhodná především pro amatérské závodníky, či náročné hobby jezdce.
Uchycení kola rychloupínáky, z předního kola lze vyndat redukci pro 15x100. pro 12x100 potřebujete
Redukce Fulcrum předního náboje pro 12x100mm
Pro předělání zadního kola na pevnou osu nutno dokoupit redukci RM16-TA12142
Balení obsahuje:
rychloupínáky
bezdušové ventilky (pro bezdušové použití nutné dokoupit bezdušovou pásku)
dušová páska v ráfku
Základní technické údaje
Hmotnost předního kola
819 g
Hmotnost zadního kola
920 g
Hmotnost páru kol
1739 g
Materiál ráfku
Alu
Výška předního ráfku
33 mm
Výška zadního ráfku
33 mm
Šířka ráfku
C19
Minimální/maximální šíře pláště
25x622
Počet drátů předního kola
21/G3
Počet drátů zadního kola
21/G3
Materiál drátů
nerezová ocel
Typ drátů
kulaté
Materiál náboje
Alu
Typ ložiska
průmyslové
Materiál ložiska
ocelové
Typ ořechu
Campagnolo 9,10,11,12s
Typ závitu
plášťová, kotoučové brzdy AFS (Cental Lock), HH12
Přední kolo v základu rychloupínák lze přestavět na pevnou osu 12x100 nutno dokoupit Redukce Fulcrum předního náboje pro 12x100mm
Zadní kolo - v základu rychloupínák lze přestavět na pevnou osu 12x142 nutno dokoupit redukci RM16-TA12142.
Nový typ kol pro modelový rok od firmy Campagnolo, které jsou určené pro použití s kotoučovými brzdami. Tento model kol vychází z modelu SCIROCCO 35, nicméně z důvodu použití kotoučových brzd došlo ke kompletnímu přepracování nábojů a s tím spojeného způsobu zapletení. Inženýři firmy Campagnolo odvedli skvělý kus práce, jehož výsledkem jsou kola určená pro široké použití. Kola nabízejí vysokou spolehlivost, tuhost, skvělý chod nábojů a nízkou hmotnost.
Nová zapletená kola SCIROCCO C19 DB patří do kategorie lehkých, duralových, plášťových kol se středním profilem ráfku a novou šířkou ráfku 19mm (vnitřní rozměr) / 23,5mm (vnější rozměr). I přes svoji šířku tato kola nabízejí výborné aerodinamické vlastnosti (obvzláště s použitím plášťů o šíři 25 nebo 28 mm). I model SCIROCCO C19 DB je vybaven technologií ráfku a výpletu MEGA G3 jako vyšší modely Zonda či Shamal. Díky kombinaci faktorů nízké váhy, středního profilu mají tato kola vynikající setrvačné vlastnosti.
Kola jsou připravena pro uchycení brzdových kotoučů AFS (Cental Lock). Pro dotažení závěrné matice brzdového kotouče použijte přípravek UT-BB130.
Zapletená kola Campagnolo nabízejí vždy ty nejnovější technologie. Níže naleznet soupis těch, které jsou použity u modelu SCIROCCO C19 DB.
DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
35 mm RIM PROFILE - ráfek vysoký 35 mm je ideálním kompromisem mezi nízkým a vysokým ráfkem zapletených kol, kola s tímto ráfkem si zachovávají dobré akcelerační vlastnosti a zároveň jsou dobře ovladatelné i při silném bočním větru
RIM C19 - ráfky s vnitřním rozměrem 19mm / vnějším rozměrem 23,5mm (C19) lze použít pro širší pláště (až do šířky 62mm)
2-Way Fit Ready - ráfky s tímto označením lze jednoduše (za použití kompatibilních plášťů) konvertovat pro použití s bezdušovými plášti (například Schwalbe Pro One TL-Easy)
MEGA G3 SPOKE PATTERN -zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
SPOKES WITH AERODYNAMIC PROFILE - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodinamické vlastnosti a umožňuje efektivnější přenos síly, rozdílný průměr drátů zajišťuje dosažení požadovaného předpětí výpletu s rovnoměrným zatížením jednotlivých drátů
ALUMINIUM AXLE HH12 - duralové oversize osy nábojů určené pro pevné osy zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů
OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
SEALED BEARINGS - náboje kol jsou osazeny průmyslovýmo ložisky která zajišťují vysokou životnost a nízké servisní náklady
Kola jsou vhodná pro hobby jezdce, amatérské závodníky či pro tréninkové účely.
POZOR: zapletená kola se širším ráfkem (C19) lze osazovat plášti o minimální šíři 25 mm!!!
Kola jsou vhodná především pro amatérské závodníky, či náročné hobby jezdce.
Uchycení kola rychloupínáky, z předního kola lze vyndat redukci pro 15x100. pro 12x100 potřebujete
Redukce Fulcrum předního náboje pro 12x100mm
Pro předělání zadního kola na pevnou osu nutno dokoupit redukci RM16-TA12142
Balení obsahuje:
rychloupínáky
bezdušové ventilky (pro bezdušové použití nutné dokoupit bezdušovou pásku)
dušová páska v ráfku
Základní technické údaje
Hmotnost předního kola
819 g
Hmotnost zadního kola
920 g
Hmotnost páru kol
1739 g
Materiál ráfku
Alu
Výška předního ráfku
33 mm
Výška zadního ráfku
33 mm
Šířka ráfku
C19
Minimální/maximální šíře pláště
25x622
Počet drátů předního kola
21/G3
Počet drátů zadního kola
21/G3
Materiál drátů
nerezová ocel
Typ drátů
kulaté
Materiál náboje
Alu
Typ ložiska
průmyslové
Materiál ložiska
ocelové
Typ ořechu
Campagnolo 9,10,11,12s
Typ závitu
plášťová, kotoučové brzdy AFS (Cental Lock), HH12
Parametry
| Výrobce | Campagnolo |
| Zadní | ano |
| Přední | ano |