Postavte si model Citroen 2CV Charleston, vyráběný v letech 1949-1990, který se stal ikonou francouzského automobilového průmyslu. Vozidlo bylo navrženo před válkou. Jednoduché a levné auto vyráběné v souladu se sloganem ředitele společnosti Pierra Boulangera „quatre roues sous un parapluie“ (čtyři kola pod deštníkem). Vůz byl maximálně zjednodušený, ekonomický a umožňoval pohodlnou přepravu 4 osob se zavazadly. Autíčko je vyvedeno ve žluté a černé barvě. Sestavený model měří 11 cm na délku, 5 cm... Celý popis
Koupit za 296 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Automobil Citroën 2CV ,,Kachna" CHARLESTON 1980 COBI 24512 - Youngtimer
Doprava:
49 Kč
Skladem
296 Kč
Koupit za 296 Kč
Cobi 24512 Citroen 2CV Charleston (1980), 1:35
Doprava:
39 Kč
Skladem
264 Kč
Koupit za 264 Kč
Cobi 24512 Citroen 2CV Charleston (1980), 1:35
Doprava:
39 Kč
Skladem
268 Kč
Koupit za 268 Kč
Stavebnice Cobi 24512 Citroen 2CV Charleston (5902251245122)
Doprava:
59 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
COBI 24512 Youngtimer Automobil Citroën 2CV ,,Kachna" CHARLESTON 1980
Doprava:
148 Kč
477 Kč
Koupit za 477 Kč
Popis
Postavte si model Citroen 2CV Charleston, vyráběný v letech 1949-1990, který se stal ikonou francouzského automobilového průmyslu.
Vozidlo bylo navrženo před válkou. Jednoduché a levné auto vyráběné v souladu se sloganem ředitele společnosti Pierra Boulangera „quatre roues sous un parapluie“ (čtyři kola pod deštníkem).
Vůz byl maximálně zjednodušený, ekonomický a umožňoval pohodlnou přepravu 4 osob se zavazadly.
Autíčko je vyvedeno ve žluté a černé barvě. Sestavený model měří 11 cm na délku, 5 cm na šířku a 4,5 cm na výšku. Balení obsahuje 85 kostek stavebnice. Neobsahuje figurky.
Víte, že:
To, co bylo pro Velkou Británii Mini, Ameriku Ford T a Německo VW Brouk, tak to byl pro Francouze Citroën 2CV.
Francouzský lid potřeboval levné a spolehlivé vozidlo, a tak konstruktéři dostali zadání vyvinout automobil, který uveze 4 venkovany v dřevácích a slamáky na hlavách, pytel brambor.
Auto, které přejede přes zorané pole, nerozbije vajíčka v ošatce a dosáhne rychlosti až 60 km/h se spotřebou max. 5l /100km.
Prvních 250 kusů bylo vyrobeno již v roce 1939, ale následně zničeny, aby se nedostaly do rukou postupující německé armádě.
Ze série 1939 se dochovaly pouze 4 ks a pokud patříte mezi tyto šťastlivce, tak vám dnes patří majetek nebývalé hodnoty.
Na autosalonu v Paříži v roce 1948 během premiéry obdržel Citroen tolik objednávek, že se na vůz čekalo dva roky.
2CV se vyráběl v různých verzích neuvěřitelných 42 let až do července 1990.
Citroën neměl palivoměr, ale ,,tyčinku" pro měření výšky hladiny benzínu v nádrži.
První motory o objemu 375 ccm se startovaly lankem jako dnes například sekačka.
Pro měkké pérování a houpavou jízdu vozu neřekl nikdo jinak než ,,Kachna" případně ,,Slimák".
Celkem bylo v různých verzích vyrobeno asi 5 114 966 ks.
Automechanici říkají, že zrychlit s 2CV na 60 trvá celý den, ale rozebrat auto do šroubku jen půl hodiny.
V České republice je registrováno přibližně 450 vozů
Posledním vyrobeným kusem 27. července 1990 byl právě model CHARLESTON.
Technické parametry TYP CHARLESTON 1980:
délka 3,83 m, šířka 1,48 m, výška 1,60 m
hmotnost 615 kg
pohonná jednotka benzínový vzduchem chlazený motor o objemu 602 ccm a výkonu 29 k (22 kW)
maximální rychlost 117 km/h (jen pro odvážné)
počet sedadel 5
objem zavazadlového prostoru neuvedeno
Věk: 6+
Počet dílků: 85
Vozidlo bylo navrženo před válkou. Jednoduché a levné auto vyráběné v souladu se sloganem ředitele společnosti Pierra Boulangera „quatre roues sous un parapluie“ (čtyři kola pod deštníkem).
Vůz byl maximálně zjednodušený, ekonomický a umožňoval pohodlnou přepravu 4 osob se zavazadly.
Autíčko je vyvedeno ve žluté a černé barvě. Sestavený model měří 11 cm na délku, 5 cm na šířku a 4,5 cm na výšku. Balení obsahuje 85 kostek stavebnice. Neobsahuje figurky.
Víte, že:
To, co bylo pro Velkou Británii Mini, Ameriku Ford T a Německo VW Brouk, tak to byl pro Francouze Citroën 2CV.
Francouzský lid potřeboval levné a spolehlivé vozidlo, a tak konstruktéři dostali zadání vyvinout automobil, který uveze 4 venkovany v dřevácích a slamáky na hlavách, pytel brambor.
Auto, které přejede přes zorané pole, nerozbije vajíčka v ošatce a dosáhne rychlosti až 60 km/h se spotřebou max. 5l /100km.
Prvních 250 kusů bylo vyrobeno již v roce 1939, ale následně zničeny, aby se nedostaly do rukou postupující německé armádě.
Ze série 1939 se dochovaly pouze 4 ks a pokud patříte mezi tyto šťastlivce, tak vám dnes patří majetek nebývalé hodnoty.
Na autosalonu v Paříži v roce 1948 během premiéry obdržel Citroen tolik objednávek, že se na vůz čekalo dva roky.
2CV se vyráběl v různých verzích neuvěřitelných 42 let až do července 1990.
Citroën neměl palivoměr, ale ,,tyčinku" pro měření výšky hladiny benzínu v nádrži.
První motory o objemu 375 ccm se startovaly lankem jako dnes například sekačka.
Pro měkké pérování a houpavou jízdu vozu neřekl nikdo jinak než ,,Kachna" případně ,,Slimák".
Celkem bylo v různých verzích vyrobeno asi 5 114 966 ks.
Automechanici říkají, že zrychlit s 2CV na 60 trvá celý den, ale rozebrat auto do šroubku jen půl hodiny.
V České republice je registrováno přibližně 450 vozů
Posledním vyrobeným kusem 27. července 1990 byl právě model CHARLESTON.
Technické parametry TYP CHARLESTON 1980:
délka 3,83 m, šířka 1,48 m, výška 1,60 m
hmotnost 615 kg
pohonná jednotka benzínový vzduchem chlazený motor o objemu 602 ccm a výkonu 29 k (22 kW)
maximální rychlost 117 km/h (jen pro odvážné)
počet sedadel 5
objem zavazadlového prostoru neuvedeno
Věk: 6+
Počet dílků: 85
Parametry
Série | Youngtimer Historická auta |
Věk od | 6 let |
Určení | pro kluky |
Počet dílků | 85 ks |
Výrobce | Cobi |