Stavebnice modelu hlavního francouzského jednomotorového stíhacího letounu Morane-Saulnier MS.406 v zeleno hnědé kamufláži. Sestavený model má otočnou vrtuli, zatahovací podvozkové nohy a odnímatelný kryt kokpitu pro snadné usazení pilota. Letadlo může stát na vlastní podvozku, nebo na přiloženém stojánku s popisem. Součástí balení je figurka pilota v uniformě francouzské Armée de l´Air. Víte že: Společnost Morane-Saulnier byla založena již v roce 1911, tedy vlastně na úsvitu letectví. M&S navrhla... Celý popis
Koupit za 674 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Francouzský stíhací letoun Morane-Saulnier MS.406 COBI 5724 - World War II
Doprava:
55 Kč
Skladem
674 Kč
Koupit za 674 Kč

Cobi 5724 Francouzská stíhačka Morane-Saulnier MS.406
Doprava:
42 Kč
Skladem
749 Kč
Koupit za 749 Kč

COBI 5724 II WW Morane-Saulnier MS.406, 1:32, 317 k, 1 f
Doprava:
zdarma
Skladem
899 Kč
Koupit za 899 Kč

COBI 5724 II WW Morane-Saulnier MS.406, 1:32, 317 k, 1 f
Doprava:
49 Kč
Skladem
899 Kč
Koupit za 899 Kč

Cobi 5724 II WW Morane-Saulnier MS.406, 1:32, 317 kostek
Doprava:
69 Kč
Skladem
835 Kč
Koupit za 835 Kč
Popis
Stavebnice modelu hlavního francouzského jednomotorového stíhacího letounu Morane-Saulnier MS.406 v zeleno hnědé kamufláži.
Sestavený model má otočnou vrtuli, zatahovací podvozkové nohy a odnímatelný kryt kokpitu pro snadné usazení pilota. Letadlo může stát na vlastní podvozku, nebo na přiloženém stojánku s popisem.
Součástí balení je figurka pilota v uniformě francouzské Armée de l´Air.
Víte že:
Společnost Morane-Saulnier byla založena již v roce 1911, tedy vlastně na úsvitu letectví.
M&S navrhla jako první střelbu přes vrtuli. V roce 1915 se jeden takto upravený stroj Taube dostal po havárii na německém území až k rukám Anthonyho Fokkera.
Továrním testovacím letcem byl Roland Garros po kterém je dnes pojmenován slavné tenisové centrum v Paříži.
První prototyp MS vzlétl 8. srpna 1938.
Po schválení letectvem bylo vyráběno 11 letadel denně.
MS.406 byl nejpočetnější letou francouzského letectva s počtem 572 kusů.
Letadlo bylo mimořádně obratné, ale také pomalé ve srovnání s letadly protivníka.
Saulnier měl výsuvný chladič a tím konstruktéři snížili zranitelnost stroje.
Na MS.406 létalo ve Francii v roce 1940 také 56 Československých letců, kteří sestřelili přes 40 nepřátelských letounů.
Jedním z československých pilotů byl například generálmajor Karel Mrázek.
Velkou slabinou letadla byl kanón, který se často zasekával a kulomety, které ve výškách nad 6 800 m zamrzaly.
Technické parametry:
rozpětí křídel 10,65 m, délka 8,17 m, výška 3,25 m
hmotnost (prázdný stroj) 1 893 kg
maximální vzletová hmotnost 2 426 kg
pohonná jednotka benzínový 12 válcový motor Hispano-Suiza HS-12Y-31 o výkonu 641 kW
objem palivové nádrže 406 l
maximální rychlost 486 km/h
stoupavost 12,8 m/s
dolet 1 100 km
dostup 10 500 m
výzbroj 2x kulomet MAC 1934 ráže 7,5mm (300 nábojů) + kanón HS 9 ráže 20 mm (60 nábojů)
posádka 1 osoba
Věk: 9+
Počet dílků: 317
Sestavený model má otočnou vrtuli, zatahovací podvozkové nohy a odnímatelný kryt kokpitu pro snadné usazení pilota. Letadlo může stát na vlastní podvozku, nebo na přiloženém stojánku s popisem.
Součástí balení je figurka pilota v uniformě francouzské Armée de l´Air.
Víte že:
Společnost Morane-Saulnier byla založena již v roce 1911, tedy vlastně na úsvitu letectví.
M&S navrhla jako první střelbu přes vrtuli. V roce 1915 se jeden takto upravený stroj Taube dostal po havárii na německém území až k rukám Anthonyho Fokkera.
Továrním testovacím letcem byl Roland Garros po kterém je dnes pojmenován slavné tenisové centrum v Paříži.
První prototyp MS vzlétl 8. srpna 1938.
Po schválení letectvem bylo vyráběno 11 letadel denně.
MS.406 byl nejpočetnější letou francouzského letectva s počtem 572 kusů.
Letadlo bylo mimořádně obratné, ale také pomalé ve srovnání s letadly protivníka.
Saulnier měl výsuvný chladič a tím konstruktéři snížili zranitelnost stroje.
Na MS.406 létalo ve Francii v roce 1940 také 56 Československých letců, kteří sestřelili přes 40 nepřátelských letounů.
Jedním z československých pilotů byl například generálmajor Karel Mrázek.
Velkou slabinou letadla byl kanón, který se často zasekával a kulomety, které ve výškách nad 6 800 m zamrzaly.
Technické parametry:
rozpětí křídel 10,65 m, délka 8,17 m, výška 3,25 m
hmotnost (prázdný stroj) 1 893 kg
maximální vzletová hmotnost 2 426 kg
pohonná jednotka benzínový 12 válcový motor Hispano-Suiza HS-12Y-31 o výkonu 641 kW
objem palivové nádrže 406 l
maximální rychlost 486 km/h
stoupavost 12,8 m/s
dolet 1 100 km
dostup 10 500 m
výzbroj 2x kulomet MAC 1934 ráže 7,5mm (300 nábojů) + kanón HS 9 ráže 20 mm (60 nábojů)
posádka 1 osoba
Věk: 9+
Počet dílků: 317
Parametry
Série | World War II |
Věk od | 7 let |
Určení | pro kluky |
Počet dílků | 317 ks |
Výrobce | Cobi |