Nic není rychlejší než Tarmac SL8 díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly za nemožné. Po osmi generacích a více než dvou desetiletích vývoje je to víc než nejrychlejší Tarmac všech dob – je to nejrychlejší silniční kolo na světě. Aerodynamika nebo lehká hmotnost samy o sobě nevyhrávají závody – záleží na rychlosti. Dodání této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Prostřednictvím... Celý popis

Koupit za 132 000 Kč

Popis

Nic není rychlejší než Tarmac SL8 díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly za nemožné. Po osmi generacích a více než dvou desetiletích vývoje je to víc než nejrychlejší Tarmac všech dob – je to nejrychlejší silniční kolo na světě.

Aerodynamika nebo lehká hmotnost samy o sobě nevyhrávají závody – záleží na rychlosti. Dodání této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti.

Prostřednictvím závodních simulací využívajících data z reálného světa náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na trasách, na kterých záleží - 16,6 sekund rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendární stoupání na Tourmalet. 

Aero ve všem: Aero dáváme tam, kde na tom záleží – přední hrana – nejen tam, kde vypadá dobře. V tomto procesu jsme vytvořili naše nejvíc aerodynamické silniční kolo. Ano, je to více aero než Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému tvaru hlavové trubky. Posunutím řídící trubky zpět, která určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší tvar brzdy.

S využitím nových pravidel UCI má Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující, vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět.

Minimální hmotnost, Maximální aero: Tarmac SL8 byl inspirován u kola Aethos, aby byl snadno postaven na minimu UCI s kompletním aero nastavením. Náš vývojařský tým vytvořil 685 gramový silniční rám.

Je o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoliv jiného na World Tour. Díky schopnosti učinit z lehké hmotnosti nejvyšší prioritu ve spodní trubce, sedlové trubce a zadní části kola byly použity technologie od Aethose. Tvar rámu přenáší zatížení tak efektivně, že další vrstvy karbonové tuhosti jsou nadbytečné. 

Neuvěřitelně rychlý: Díky masivnímu nárůstu tuhosti vůči hmotnosti – zlepšení o 33 % oproti SL7 – posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní odezvu a geometrii osvědčenou v mistrovství světa na další úroveň. Kolo je tužší v pedálech a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, což nastavuje nové měřítko pro pohodlí závodního kola.

Díky našemu Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % větší poddajnost, pluje po silnici s pružným pocitem jedinečným ve světě závodních kol i s vysokými zapletenými koly.

Osvědčená geometrie a až 32mm světlá výška pneumatiky Tarmac jsou identické s SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a všestrannost pro provoz pneumatik s větším objemem v případě potřeby.

Nejste si jistý? Kolo si u nás můžete vyzkoušet! Nabízíme k vyzkoušení S-Works Tarmac SL8 eTap.

 

Technické specifikace:

- Rám: S-Works Tarmac SL8 FACT 12r karbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc. Satin Carbon/Snake Eye colorway. Samolepky na rámu jdou snadno sundat. Náhradní samolepky jsou dodávány s rámem. V případě lakování nebude platit doživotní záruka na rám. 685g hmotnost rámu.

- Vidlice: S-Works FACT 12r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

- Sedlovka: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset

- Sedlová objímka: integrovaná

Geometrie:

44
49
52
54
56
58
61

Délka sedlovky
300mm
300mm
300mm
380mm
380mm
380mm
380mm

Rám - stack
501mm
514mm
527mm
544mm
565mm
591mm
612mm

Rám - dosah
366mm
375mm
380mm
384mm
395mm
402mm
408mm

Stack to Stem
509mm
522mm
535mm
552mm
573mm
599mm
620mm

Reach to Stem
363mm
372mm
377mm
381mm
393mm
400mm
406mm

Délka hlavové trubky
99mm
109mm
120mm
137mm
157mm
184mm
204mm

Úhel hlavové trubky
70.5°
71.75°
72.5°
73°
73.5°
73.5°
74°

Výška středového složení
266mm
266mm
266mm
268mm
268mm
268mm
268mm

BB Drop
74mm
74mm
74mm
72mm
72mm
72mm
72mm

Stopa kola (27,5 střed)
71mm
63mm
58mm
58mm
55mm
55mm
52mm

Délka celé vidlice
370mm
370mm
370mm
370mm
370mm
370mm
370mm

Vyosení vidlice (offset)
47mm
47mm
47mm
44mm
44mm
44mm
44mm

Vzdálenost přední osa – středové složení
572mm
574mm
577mm
579mm
592mm
606mm
613mm

Délka řetězové vzpěry
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm

Rozvor
970mm
973mm
975mm
978mm
991mm
1006mm
1013mm

Délka horní trubky, horizontální
496mm
509mm
531mm
541mm
563mm
577mm
595mm

Výška rámu v rozkroku
723mm
735mm
746mm
768mm
786mm
808mm
834mm

Délka sedlové trubky
433mm
445mm
456mm
473mm
494mm
515mm
545mm

Úhel sedlové trubky
75.5°
75.5°
74°
74°
73.5°
73.5°
73°

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Modelový rok 2024