OS MAX GT-33 včetně tlumiče E-5030 // OS MAX GT-33 včetně tlumiče E-5030 // O.S. MAX GT33 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 30 ccm motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý provoz a seřizování, vysokou účinnost a vysoký výkon. Konstruktéři O.S. MAX mu dali do vínku vyšší výkon a schopnost točit vrtule o větším průměru, než mají konkurenční motory této třídy, čímž z něj učinili volbu č. 1 pro piloty, kteří se nespokojí s kompromisy! Nové elektronické zapalování... Celý popis
Koupit za 10 690 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
OS MAX GT-33 včetně tlumiče E-5030
Doprava:
zdarma
Skladem
10 690 Kč
Koupit za 10 690 Kč
OS MAX GT-33 včetně tlumiče E-5030
Doprava:
zdarma
Skladem
10 690 Kč
Koupit za 10 690 Kč
OS MAX OS MAX GT-33 včetně tlumiče E-5030 OS38300
Doprava:
zdarma
Skladem
10 568 Kč
Koupit za 10 568 Kč
GT-33 včetně tlumiče E-5030 OS MAX - RC_40924
Doprava:
zdarma
Skladem
10 156 Kč
Koupit za 10 156 Kč
OS MAX GT-33 včetně tlumiče E-5030 - OS38300 - expresní doprava
Doprava:
zdarma
Skladem
10 156 Kč
Koupit za 10 156 Kč
Popis
OS MAX GT-33 včetně tlumiče E-5030
//
OS MAX GT-33 včetně tlumiče E-5030
//
O.S. MAX GT33 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 30 ccm motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý provoz a seřizování, vysokou účinnost a vysoký výkon. Konstruktéři O.S. MAX mu dali do vínku vyšší výkon a schopnost točit vrtule o větším průměru, než mají konkurenční motory této třídy, čímž z něj učinili volbu č. 1 pro piloty, kteří se nespokojí s kompromisy!
Nové elektronické zapalování IG-02 s napájením ze 4-6 čl. NiCd/NiMH nebo 2S LiPo/LiFe.
Na zadním víku montovaný karburátor Walbro WT1024.
Šikmo uložená jiskřivá svíčka pro snadnější instalaci v omezeném prostoru motorového krytu.
Používá cenově dostupnou směs benzínu Natural s olejem pro dvoutakty míchanou v poměru 25-50:1 (dle typu oleje).
Úsporný provoz – 350 ml nádrž vystačí na 13-14 minut akrobatického létání s rezervou 7-8 minut na plný plyn).
Expanzní tlumič E-5030 s účinným tlumením zvuku a se snadnou montáží uvnitř motorového krytu.
Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového dvoutaktu ideální pro makety a polomakety, vysoký výkon a rychlá odezva potřebná pro akrobatické modely.
GT33 je dvoudobý benzínový motor konstruovaný pro modely letadel určené pro pohon motory 30-40 ccm. Je osazen dvoujehlovým karburátorem typu Walbro s membránovým čerpadlem a sytičem. V základní sestavě je dodáváno rovněž elektronické zapalování IG-02 a expanzní tlumič výfuku typu E-5030 vhodný pro skrytou instalaci uvnitř motorového krytu u maket.
Doporučené rozměry vrtulí: Záběh: 18x8“, Sport/Akrobat/Maketa: 18x8” 18x10” 18x12” 20x8” 20x10”
Doporučené palivo: záběh 25:1 (25 dílů benzínu Natural na 1 díl oleje KLOTZ), normální provoz 50:1
Palivová nádrž (350-400 ml) a všechny hadičky musejí být typu určeného pro benzín.
Sada motoru obsahuje: motor GT33 s RC karburátorem Walbro, elektronické zapalování IG-02, jiskřivou svíčku CM-6, tlumič výfuku E-5030, návod k obsluze.
Zdvihový objem [ccm]
32.98
Počet válců
1
Vrtání [mm]
36
Zdvih [mm]
32.4
Provozní otáčky [ot./min]
1800 - 8000
Výkon motoru (při 9000 ot./min) [kW]
2.87
Výkon (při 9000 ot./min) [HP]
3.9
Hmotnost (motor) [g]
984.2
Hmotnost (tlumič) [g]
187.5
Hmotnost (zapalování) [g]
105
Doporučená svíčka
CM-6
Doporučený objem nádrže [ml]
350 - 40
Závit matice vrtule
UNF 5/16-24
//
OS MAX GT-33 včetně tlumiče E-5030
//
O.S. MAX GT33 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 30 ccm motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý provoz a seřizování, vysokou účinnost a vysoký výkon. Konstruktéři O.S. MAX mu dali do vínku vyšší výkon a schopnost točit vrtule o větším průměru, než mají konkurenční motory této třídy, čímž z něj učinili volbu č. 1 pro piloty, kteří se nespokojí s kompromisy!
Nové elektronické zapalování IG-02 s napájením ze 4-6 čl. NiCd/NiMH nebo 2S LiPo/LiFe.
Na zadním víku montovaný karburátor Walbro WT1024.
Šikmo uložená jiskřivá svíčka pro snadnější instalaci v omezeném prostoru motorového krytu.
Používá cenově dostupnou směs benzínu Natural s olejem pro dvoutakty míchanou v poměru 25-50:1 (dle typu oleje).
Úsporný provoz – 350 ml nádrž vystačí na 13-14 minut akrobatického létání s rezervou 7-8 minut na plný plyn).
Expanzní tlumič E-5030 s účinným tlumením zvuku a se snadnou montáží uvnitř motorového krytu.
Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového dvoutaktu ideální pro makety a polomakety, vysoký výkon a rychlá odezva potřebná pro akrobatické modely.
GT33 je dvoudobý benzínový motor konstruovaný pro modely letadel určené pro pohon motory 30-40 ccm. Je osazen dvoujehlovým karburátorem typu Walbro s membránovým čerpadlem a sytičem. V základní sestavě je dodáváno rovněž elektronické zapalování IG-02 a expanzní tlumič výfuku typu E-5030 vhodný pro skrytou instalaci uvnitř motorového krytu u maket.
Doporučené rozměry vrtulí: Záběh: 18x8“, Sport/Akrobat/Maketa: 18x8” 18x10” 18x12” 20x8” 20x10”
Doporučené palivo: záběh 25:1 (25 dílů benzínu Natural na 1 díl oleje KLOTZ), normální provoz 50:1
Palivová nádrž (350-400 ml) a všechny hadičky musejí být typu určeného pro benzín.
Sada motoru obsahuje: motor GT33 s RC karburátorem Walbro, elektronické zapalování IG-02, jiskřivou svíčku CM-6, tlumič výfuku E-5030, návod k obsluze.
Zdvihový objem [ccm]
32.98
Počet válců
1
Vrtání [mm]
36
Zdvih [mm]
32.4
Provozní otáčky [ot./min]
1800 - 8000
Výkon motoru (při 9000 ot./min) [kW]
2.87
Výkon (při 9000 ot./min) [HP]
3.9
Hmotnost (motor) [g]
984.2
Hmotnost (tlumič) [g]
187.5
Hmotnost (zapalování) [g]
105
Doporučená svíčka
CM-6
Doporučený objem nádrže [ml]
350 - 40
Závit matice vrtule
UNF 5/16-24
Parametry
Výrobce | Os max |