Lamborghini AL EXT TS

0 %
Stars
(0 hodnocení)

Dodávka balení Příjemným prvkem je již samotné balení koloběžky. Tu kromě polystyrenových výplní chrání také gumové nárazníky vlepené do kartonu, takže její bezpečí při přepravě je bohatě zajištěno. Balení kromě nabíjecího adaptéru obsahuje příjemnou sadu náhradních polepů a reflexních odrazek, pro případ jejich ztráty. Podvozek Koloběžka stojí na 11” kolech, lépe známých pod označením 90/65-6,5“, které mají svůj původ u minibiků. V případě zájmu je tak v budoucnu můžete přezout třeba na závodní... Celý popis

Koupit za 34 990 Kč

Popis

Dodávka balení
Příjemným prvkem je již samotné balení koloběžky. Tu kromě polystyrenových výplní chrání také gumové nárazníky vlepené do kartonu, takže její bezpečí při přepravě je bohatě zajištěno.

Balení kromě nabíjecího adaptéru obsahuje příjemnou sadu náhradních polepů a reflexních odrazek, pro případ jejich ztráty.

Podvozek
Koloběžka stojí na 11” kolech, lépe známých pod označením 90/65-6,5“, které mají svůj původ u minibiků. V případě zájmu je tak v budoucnu můžete přezout třeba na závodní slicky. Variant je na trhu nepřeberné množství.Poháněné je samozřejmě kolo zadní, které kryje soustava dvou blatníků, kdy jeden je umístěný na těle (decku) a druhý na odpružené kyvné vidlici. Jejich souhra tak dokonale ochrání váš oděv v případě, že projedete kaluží. Navíc je to tak krásné.Zadní kyvná vidlice je odpružena dvěma tlumiči s vinutou pružinou! Krásné na pohled a maximálně funkční. Matice na jejich těle navíc dokonce umožňuje přitvrdit nebo zlehčit jejich chod.C-systém přepákování předního kola nese rovněž dvoupružinové uspořádání, tentokrát však bez možnosti nastavení. Jízda na koloběžce je díky oběma požitkem ať už na dlažebních kostkách, přejezdech stavenišť, nebo při sjíždění obrub chodníků.

Brzdový systém je trojitý. Oddělené páky obsluhují mechanické třmeny zakusující se do 140mm kotoučů. Pravá páka brzdí přední kolo a levá zadní, tak jako je tomu u motocyklů nebo skútrů, nikoli na šlapacích kolech. Třetím brzdným systémem je pak motorová brzda, která poskytuje KERS rekuperaci brzdné energie zpět do baterie. Solidní brzdný účinek tak koloběžka nabízí hned po vybalení a prvních kilometrech.Se svojí šíří 21cm a délkou 64cm je deck, opatřený měkčeným gumovým plátem, více než pohodlný. Sklápěcí mechanismus vybavený intuitivní pojistkou bytelný a zaklesnutí háku do očka pro přenášení jisté a bohatě dimenzované. Jediným omezením tak při manipulaci zůstane asi váha stroje, která činí úctyhodných 30kg. Tato nevýhoda se ale promění ve výhodu v podobě stability při jízdě.

Výkon
Výkonu má LAMBORGHINI AL EXT na rozdávání. Motor ve špičce poskytuje 850W a šťávu mu dodává 48V baterie s 12,5Ah a tedy 600Wh. Tím je zajištěn dojezd přibližně 45km a koloběžku nezaskočí ani mírné stoupání. Vždyť také výrobce udává nosnost až 120kg. Vše je ale relevantní, a tak kromě kontroly správného tlaku v pneumatikách musí jezdec zohlednit například okolní teplotu, protože tak jak mráz nesvědčí například mobilu, tak ani baterie v koloběžce nebude podávat optimální výkon v zimních měsících. Stupeň odolnosti proti vodě je na úrovni IPX4 a není tedy rozumné, jezdit nebo vystavovat koloběžku silnému dešti. Pár kapek přesto ustojí.
Jízda a ovládání
LED displej koloběžky je skvěle čitelný v interiéru, ale na přímém slunci také nezahanbí. K jeho ovládání využijete dvě tlačítka umístěná směrem k jezdci. Těmi však jen spustíte a vypnete koloběžku, přepnete na jeden ze 4 jízdních módů nebo rozsvítíte a zhasnete světla.

K hlubšímu nastavení stroje nejlépe poslouží aplikace „AL E-MOBILITY“, kterou po stažení spustíte na obou nejrozšířenějších platformách Google i iOS. Prozatím je lokalizovaná pouze do angličtiny, italštiny a francouzštiny, ale po vzoru aplikace Aprilia bude brzdy jistě dostupná i v našem mateřském jazyce.V aplikaci můžete přepínat hodnoty mezi kilometry a mílemi, aktivovat nebo zakázat tempomat „cruise control“, ovládat zámek koloběžky a tedy motoru, společně se zvukovou výstrahou detekovaného pohybu, nebo ovládat funkci „zero start“ s možností rozjezdu bez iniciačního odrazu. Ta ale z baterie nadměrně odčerpává drahocennou energii, a tak se sluší ji nechat vypnutou.

Nasaďte přilbu, alespoň sluneční brýle a nastupte na koloběžku. Rohlík na tváři se dostaví sám, jakmile se odrazíte a stisknete plynovou páčku. Při troše cviku si na koloběžce brzy budete užívat „wheelie“ (jízdu po zadním), nebo „stoppie“ (zastavování na předním kole). S jejím výkonem to je pouze otázkou distribuce váhy jezdce…V době psaní těchto řádků máme na koloběžce nalétáno jen něco přes 100km. Připravte se ale určitě na zájem okolí. Lidé se budou otáčet a v kavárně se k ní rychle stočí rozhovor. Není proto vhodným strojem pro plaché jedince. Pro šedou uniformitu si ale LAMBORGHINI nekupujete. Chcete vyčnívat a radovat se ze života tak, jak to dokáže jen jezdec na strojích s rozzuřeným býkem ze Sant’ Agaty ve znaku.

Technické parametry:
Základní informace:

Materiál rámu: ocel + slitina hliníku
Odpružení: přední a zadní
Rychlost: L1:
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Lamborghini
Výkon 500 W
Hmotnost 30.6 kg
Nosnost 120 kg
Max. rychlost 25 km/h
Dojezd 40 km
Kapacita baterie 12500 mAh
Skládací ano
Stupeň krytí IP IPX4
Odpružené ano
Rozměry 1260 x 490 x 590 mm
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty