O.S. MAX GT22 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 15 ccm dvoutaktní nebo 20 ccm čtyřtaktní žhavící motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý a nenákladný provoz, snadné seřizování, vysokou účinnost a vysoký výkon. Konstruktéři O.S. MAX mu dali do vínku vyšší výkon a schopnost točit vrtule o větším průměru, než mají konkurenční motory této třídy, čímž z něj učinili volbu č. 1 pro piloty, kteří se nespokojí s kompromisy! - Nové elektronické zapalování IG-02 s napájením... Celý popis
Koupit za 9 690 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
GT-22 včetně tlumiče E-5040 OS MAX - RC_40923
Doprava:
zdarma
Skladem
9 690 Kč
Koupit za 9 690 Kč
OS MAX GT-22 včetně tlumiče E-5040
Doprava:
zdarma
Skladem
9 690 Kč
Koupit za 9 690 Kč
OS MAX GT-22 včetně tlumiče E-5040
Doprava:
zdarma
Skladem
9 690 Kč
Koupit za 9 690 Kč
OS MAX OS MAX GT-22 včetně tlumiče E-5040 OS38200
Doprava:
zdarma
Skladem
9 580 Kč
Koupit za 9 580 Kč
GT-22 včetně tlumiče E-5040 OS MAX - RC_40923
Doprava:
zdarma
Skladem
9 206 Kč
Koupit za 9 206 Kč
Popis
O.S. MAX GT22 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 15 ccm dvoutaktní nebo 20 ccm čtyřtaktní žhavící motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý a nenákladný provoz, snadné seřizování, vysokou účinnost a vysoký výkon. Konstruktéři O.S. MAX mu dali do vínku vyšší výkon a schopnost točit vrtule o větším průměru, než mají konkurenční motory této třídy, čímž z něj učinili volbu č. 1 pro piloty, kteří se nespokojí s kompromisy!
- Nové elektronické zapalování IG-02 s napájením ze 4-6 čl. NiCd/NiMH nebo 2S LiPo/LiFe.
- Na zadním víku montovaný karburátor Walbro WT1054 speciálně konstruovaný pro GT22.
- Používá cenově dostupnou směs benzínu Natural s olejem pro dvoutakty míchanou v poměru 25-50:1 (dle typu oleje).
- Úsporný provoz – 260 ml nádrž vystačí na 11-12 minut akrobatického létání s rezervou 7-8 minut na plný plyn).
- Expanzní tlumič E-5040 s účinným tlumením zvuku a se snadnou montáží uvnitř motorového krytu.
- Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového dvoutaktu ideální pro makety a polomakety, vysoký výkon a rychlá odezva potřebná pro akrobatické modely.
GT22 je dvoudobý benzínový motor konstruovaný pro modely letadel určené pro pohon 15 ccm dvoutaktními nebo 20 ccm čtyřtaktními žhavícími motory. Je osazen dvoujehlovým karburátorem typu Walbro s membránovým čerpadlem a sytičem. V základní sestavě je dodáváno rovněž elektronické zapalování IG-02 a expanzní tlumič výfuku typu E-5040 vhodný pro skrytou instalaci uvnitř motorového krytu u maket.
- Doporučené rozměry vrtulí: Záběh: 15x10“, Sport/Akrobat/Maketa: 16x8” 16x10” 17x6” 17x8”
- Doporučené palivo: záběh 25:1 (25 dílů benzínu Natural na 1 díl oleje KLOTZ), normální provoz 50:1
- Palivová nádrž (250-320 ml) a všechny hadičky musejí být typu určeného pro benzín.
Sada motoru obsahuje: motor GT22 s RC karburátorem Walbro, elektronické zapalování IG-02, jiskřivou svíčku CM-6, tlumič výfuku E-5040, návod k obsluze.
Zdvihový objem [ccm]22.12Počet válců1Vrtání [mm]32Zdvih [mm]27.5Provozní otáčky [ot./min]1800 - 9000Výkon motoru (při 9000 ot./min) [kW]1.98Výkon (při 9000 ot./min) [HP]2.7Hmotnost (motor) [g]761.6Hmotnost (tlumič) [g]132.6Hmotnost (zapalování) [g]105Doporučená svíčkaCM-6Doporučený objem nádrže [ml]250 - 320Závit matice vrtuleUNF 5/16-24
- Nové elektronické zapalování IG-02 s napájením ze 4-6 čl. NiCd/NiMH nebo 2S LiPo/LiFe.
- Na zadním víku montovaný karburátor Walbro WT1054 speciálně konstruovaný pro GT22.
- Používá cenově dostupnou směs benzínu Natural s olejem pro dvoutakty míchanou v poměru 25-50:1 (dle typu oleje).
- Úsporný provoz – 260 ml nádrž vystačí na 11-12 minut akrobatického létání s rezervou 7-8 minut na plný plyn).
- Expanzní tlumič E-5040 s účinným tlumením zvuku a se snadnou montáží uvnitř motorového krytu.
- Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového dvoutaktu ideální pro makety a polomakety, vysoký výkon a rychlá odezva potřebná pro akrobatické modely.
GT22 je dvoudobý benzínový motor konstruovaný pro modely letadel určené pro pohon 15 ccm dvoutaktními nebo 20 ccm čtyřtaktními žhavícími motory. Je osazen dvoujehlovým karburátorem typu Walbro s membránovým čerpadlem a sytičem. V základní sestavě je dodáváno rovněž elektronické zapalování IG-02 a expanzní tlumič výfuku typu E-5040 vhodný pro skrytou instalaci uvnitř motorového krytu u maket.
- Doporučené rozměry vrtulí: Záběh: 15x10“, Sport/Akrobat/Maketa: 16x8” 16x10” 17x6” 17x8”
- Doporučené palivo: záběh 25:1 (25 dílů benzínu Natural na 1 díl oleje KLOTZ), normální provoz 50:1
- Palivová nádrž (250-320 ml) a všechny hadičky musejí být typu určeného pro benzín.
Sada motoru obsahuje: motor GT22 s RC karburátorem Walbro, elektronické zapalování IG-02, jiskřivou svíčku CM-6, tlumič výfuku E-5040, návod k obsluze.
Zdvihový objem [ccm]22.12Počet válců1Vrtání [mm]32Zdvih [mm]27.5Provozní otáčky [ot./min]1800 - 9000Výkon motoru (při 9000 ot./min) [kW]1.98Výkon (při 9000 ot./min) [HP]2.7Hmotnost (motor) [g]761.6Hmotnost (tlumič) [g]132.6Hmotnost (zapalování) [g]105Doporučená svíčkaCM-6Doporučený objem nádrže [ml]250 - 320Závit matice vrtuleUNF 5/16-24
Parametry
Výrobce | Os max |