Tarmac SL8 je jednoduše nejrychlejší – svou promyšlenou aerodynamikou, hmotností a zážitkem z jízdy předčí i nejvyšší očekávání. Za posledních dvacet let a osm generací tohoto modelu byl Tarmac SL8 vychytán do toho nejtitěrnějšího detailu, tak aby z něj nebyl pouze nejrychlejší člen řady Tarmac, ale jednoduše nejrychlejší závodní kolo na světě. Aerodynamické a lehké kolo na výhru nestačí – záleží na rychlosti, a rychlost závisí na nekompromisní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti... Celý popis
Koupit za 97 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Tarmac SL8 je jednoduše nejrychlejší – svou promyšlenou aerodynamikou, hmotností a zážitkem z jízdy předčí i nejvyšší očekávání. Za posledních dvacet let a osm generací tohoto modelu byl Tarmac SL8 vychytán do toho nejtitěrnějšího detailu, tak aby z něj nebyl pouze nejrychlejší člen řady Tarmac, ale jednoduše nejrychlejší závodní kolo na světě.
Aerodynamické a lehké kolo na výhru nestačí – záleží na rychlosti, a rychlost závisí na nekompromisní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a pružnosti rámu. Na základě dat ze závodů výzkumný tým Ride Science došel při simulacích k závěru, že Tarmac SL8 je opravdu nejrychlejším kolem historie – o 16,6 sekundy na 40 km časovce, o 128 sekund na trase Milán – San Remo a o 20 sekund v legendárním stoupání na Tourmalet.
AERO VE VŠEM Aero prvky jsou všude, kde na nich záleží – jde nám o funkci, ne jenom o efekt. Tarmac se proto stal nejaerodynamičtějším silničním kolem SPECIALIZED vůbec. V souboji s odporem vzduchu předčí dokonce i Venge.
Tarmac má proti vzduchu úplně novou zbraň: design hlavové trubky s přezdívkou Speed Sniffer. Sloupek vidlice, který udává šířku a tvar hlavové trubky, byl posunut dozadu, a díky tomu bylo možné konstrukci směrem dopředu zešpičatět, aby mnohem lépe řezala vzduch.
Tarmac SL8 má v rámci nových pravidel UCI nejužší a nejaerodynamičtější sedlovku, která výrazně snižuje odpor vzduchu kolem nohou.
MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERODYNAMIKA Tarmac SL8 se inspiroval modelem Aethos. Splňuje veškerá minima UCI, a přitom nabízí nekompromisní aerodynamiku. Má neuvěřitelně lehký rám o hmotnosti 685 gramů – o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než jakékoliv jiné kolo na World Tour*.
Po vzoru modelu Aethos byla odlehčena spodní a sedlová trubka i zadní stavba. Geometrie rámu nese váhu jezdce tak efektivně, že by na něm další vrstvy karbonu byly zbytečné. *Pokud tedy nepočítáme památnou etapu na Tour, kde Kasper Asgreen závodil na rámu SPECIALIZED Aethos o hmotnosti 585 gramů.
PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ Tarmac SL8 oproti předchozímu modelu SL7 zesílil v poměru tuhosti ku hmotnosti o neskutečných 33 %. Jeho legendární živá a poslušná agresivní geometrie, na kterou nedají dopustit nejlepší cyklisté a cyklistky světa, byla posunuta na úplně novou úroveň.
Tarmac SL8 má tužší pedály, přesnější řídítka a pružnější posed, který ho povýší na nový etalon pohodlí ve světě závodní cyklistiky. Díky konstrukci Rider-First Engineering si všichni jezdci a jezdkyně bez rozdílu mohou dopřát ten nejlepší požitek z jízdy. Tarmac SL8 je v sedle pružnější o 6 % a hravě s ním zvládnete i rozbité silnice. Přináší pohodlí, které u špičkových závodních kol jen tak nenajdete. Zbytek geometrie i průchodnost rámu pro pláště až 32 mm byl navržen po vzoru osvědčeného SL7, tak aby se kolo mohlo podle potřeby obout i do objemnějších plášťů.
BOŘÍME HRANICE MEZI GENDERY Rozdíly v genderu jsou v cyklistice ošemetnější, než se může zdát. Každé tělo je přece stavěné jinak – někteří cyklisté mohou mít konstituci jako cyklistky a opačně. Většina výrobců dělí kola na pánská a dámská, ale SPECIALIZED považuje takové rozdělování za bezpředmětné a zastaralé. Tarmac SL8 je navržený tak, aby si ho naplno užil úplně kdokoliv.
Závitové středové složení o průměru 68 mm, uchycení kotoučových brzd flat mount a bezproblémové vnitřní vedení. Rám S-Works Tarmac SL8 Frameset je ideální základ pro kolo snů.
Specifikace:
Rámová sada RÁM Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc. 780g frame.
Odpružení VIDLICE FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Kokpit SEDLOVKA S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree OBJÍMKA Tarmac integrated wedge
Příslušenství SWAT CVR, DS,HDLBR,AERO,0RISE,125D,75R,CMPD RAD,DI2,CRBN
Hmotnost 1.71kg / vel. 56
Aerodynamické a lehké kolo na výhru nestačí – záleží na rychlosti, a rychlost závisí na nekompromisní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a pružnosti rámu. Na základě dat ze závodů výzkumný tým Ride Science došel při simulacích k závěru, že Tarmac SL8 je opravdu nejrychlejším kolem historie – o 16,6 sekundy na 40 km časovce, o 128 sekund na trase Milán – San Remo a o 20 sekund v legendárním stoupání na Tourmalet.
AERO VE VŠEM Aero prvky jsou všude, kde na nich záleží – jde nám o funkci, ne jenom o efekt. Tarmac se proto stal nejaerodynamičtějším silničním kolem SPECIALIZED vůbec. V souboji s odporem vzduchu předčí dokonce i Venge.
Tarmac má proti vzduchu úplně novou zbraň: design hlavové trubky s přezdívkou Speed Sniffer. Sloupek vidlice, který udává šířku a tvar hlavové trubky, byl posunut dozadu, a díky tomu bylo možné konstrukci směrem dopředu zešpičatět, aby mnohem lépe řezala vzduch.
Tarmac SL8 má v rámci nových pravidel UCI nejužší a nejaerodynamičtější sedlovku, která výrazně snižuje odpor vzduchu kolem nohou.
MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERODYNAMIKA Tarmac SL8 se inspiroval modelem Aethos. Splňuje veškerá minima UCI, a přitom nabízí nekompromisní aerodynamiku. Má neuvěřitelně lehký rám o hmotnosti 685 gramů – o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než jakékoliv jiné kolo na World Tour*.
Po vzoru modelu Aethos byla odlehčena spodní a sedlová trubka i zadní stavba. Geometrie rámu nese váhu jezdce tak efektivně, že by na něm další vrstvy karbonu byly zbytečné. *Pokud tedy nepočítáme památnou etapu na Tour, kde Kasper Asgreen závodil na rámu SPECIALIZED Aethos o hmotnosti 585 gramů.
PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ Tarmac SL8 oproti předchozímu modelu SL7 zesílil v poměru tuhosti ku hmotnosti o neskutečných 33 %. Jeho legendární živá a poslušná agresivní geometrie, na kterou nedají dopustit nejlepší cyklisté a cyklistky světa, byla posunuta na úplně novou úroveň.
Tarmac SL8 má tužší pedály, přesnější řídítka a pružnější posed, který ho povýší na nový etalon pohodlí ve světě závodní cyklistiky. Díky konstrukci Rider-First Engineering si všichni jezdci a jezdkyně bez rozdílu mohou dopřát ten nejlepší požitek z jízdy. Tarmac SL8 je v sedle pružnější o 6 % a hravě s ním zvládnete i rozbité silnice. Přináší pohodlí, které u špičkových závodních kol jen tak nenajdete. Zbytek geometrie i průchodnost rámu pro pláště až 32 mm byl navržen po vzoru osvědčeného SL7, tak aby se kolo mohlo podle potřeby obout i do objemnějších plášťů.
BOŘÍME HRANICE MEZI GENDERY Rozdíly v genderu jsou v cyklistice ošemetnější, než se může zdát. Každé tělo je přece stavěné jinak – někteří cyklisté mohou mít konstituci jako cyklistky a opačně. Většina výrobců dělí kola na pánská a dámská, ale SPECIALIZED považuje takové rozdělování za bezpředmětné a zastaralé. Tarmac SL8 je navržený tak, aby si ho naplno užil úplně kdokoliv.
Závitové středové složení o průměru 68 mm, uchycení kotoučových brzd flat mount a bezproblémové vnitřní vedení. Rám S-Works Tarmac SL8 Frameset je ideální základ pro kolo snů.
Specifikace:
Rámová sada RÁM Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc. 780g frame.
Odpružení VIDLICE FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Kokpit SEDLOVKA S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree OBJÍMKA Tarmac integrated wedge
Příslušenství SWAT CVR, DS,HDLBR,AERO,0RISE,125D,75R,CMPD RAD,DI2,CRBN
Hmotnost 1.71kg / vel. 56
Parametry
Výrobce | Specialized |