Rekon je lehký terénní plášť navržený pro rychlou jízdu v technickém terénu. Specifikace: Možnosti směsi Dual compound, 3C MaxxSpeed, nebo 3C MaxxTerra Možnosti 60 TPI nebo 120 TPI Ochrana proti propíchnutí EXO nebo EXO+ Wide Trail (WT) plášť optimalizovaný pro 30-35 mm široké ráfky Kategorie: XC, Trail Doporučená instalace: Přední a zadní kolo Technologie: 3C MaxxTerra: Střední směs používaná ve vybraných horských pneumatikách. 3C MaxxTerra je měkčí a nabízí větší trakci než 3C MaxxSpeed, a... Celý popis
Koupit za 1 190 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Maxxis REKON 29x2,25 kevlar
Doprava:
99 Kč
Skladem
1 190 Kč
Koupit za 1 190 Kč
Maxxis Rekon 29x2,25" 3CS EXO TR plášť kevlar 2,25"
Doprava:
65 Kč
Skladem
1 190 Kč
Koupit za 1 190 Kč
Maxxis plášť REKON - 29x2.25 / 3CS EXO TR Kevlar
Doprava:
79 Kč
1 399 Kč
Koupit za 1 399 Kč
2,25/R29 MAXXIS REKON
Doprava:
249 Kč
1 930 Kč
Koupit za 1 930 Kč
MAXXIS PLÁŠŤ REKON kevlar 29x2.25 3CS/EXO/TR
Doprava:
zdarma
Skladem
1 749 Kč
Koupit za 1 749 Kč
Popis
Rekon je lehký terénní plášť navržený pro rychlou jízdu v technickém terénu.
Specifikace:
Možnosti směsi Dual compound, 3C MaxxSpeed, nebo 3C MaxxTerra
Možnosti 60 TPI nebo 120 TPI
Ochrana proti propíchnutí EXO nebo EXO+
Wide Trail (WT) plášť optimalizovaný pro 30-35 mm široké ráfky
Kategorie: XC, Trail
Doporučená instalace: Přední a zadní kolo
Technologie:
3C MaxxTerra: Střední směs používaná ve vybraných horských pneumatikách. 3C MaxxTerra je měkčí a nabízí větší trakci než 3C MaxxSpeed, a zajišťuje nižší opotřebování a menší valivý odpor než MaxxGrip.
3C MaxxSpeed: Dvě směsi ve vnější vrstvě, které se používají především v cross-country (XC) pneumatikách, jsou speciálně navrženy tak, aby snížily valivý odpor a optimalizovaly opotřebování běhounu a trakci.
EXO: Materiál odolný vůči proříznutí a oděru přidaný na boční stěny mnoha MTB plášťů Maxxis. Tato hustě tkaná látka je lehká a vysoce flexibilní, což zajišťuje, že výkon pneumatiky zůstane nezměněn. Zvolte EXO Protection pro zvýšenou odolnost při jízdě na štěrku, XC a nenáročných trailech.
EXO+: Střední možnost ochrany proti propíchnutí od Maxxis vhodná pro všestrannou jízdu na trailech a lehká e-kola. Pevný plášť a v kombinaci s materiálem EXO+ chrání pneumatiku, zatímco butylová vložka pomáhá předcházet poškození ráfku.
Tubeless ready: Tubeless ready pláště poskytují jezdci mnoho výhod: schopnost provozovat nižší tlak vzduchu, což zlepšuje trakci, nižší valivý odpor v porovnání s tube-type plášti a menší šanci na zploštění. Pláště jsou označovány znakem “TR” na bočnici, musí být namontovány na kompatibilní ráfky a vyžadují použití tekutého tmelu k udržení tlaku. Kapalné tmely mají zároveň extra výhodu v utěsňování malých vpichů. Nezapomeňte pravidelně kontrolovat tmel a podle potřeby jej obnovovat, protože časem vyschne.
Wide Trail: Wide Trail (WT) konstrukce optimalizuje rozložení a profil pláště na dnešních moderních, širších ráfcích. Tradiční pláště jsou navrženy pro starší, užší typy ráfků a mohou vytvářet příliš čtvercový profil, což vede k méně optimálnímu výkonu. Pláště WT jsou optimalizovány pro vnitřní šířku ráfku 35 mm, ale osvědčilo se, že fungují v rozsahu od 30 do 35 mm, v závislosti na preferencích jezdce. Pláště Maxxis Wide Trail XC jsou optimalizovány pro použití s 30 mm vnitřní šířkou ráfků, ale budou dobře fungovat na ráfcích užších než 25 mm. Maxxis nedoporučuje ráfky širší než 30 mm nebo užší než 25 mm.
Specifikace:
Možnosti směsi Dual compound, 3C MaxxSpeed, nebo 3C MaxxTerra
Možnosti 60 TPI nebo 120 TPI
Ochrana proti propíchnutí EXO nebo EXO+
Wide Trail (WT) plášť optimalizovaný pro 30-35 mm široké ráfky
Kategorie: XC, Trail
Doporučená instalace: Přední a zadní kolo
Technologie:
3C MaxxTerra: Střední směs používaná ve vybraných horských pneumatikách. 3C MaxxTerra je měkčí a nabízí větší trakci než 3C MaxxSpeed, a zajišťuje nižší opotřebování a menší valivý odpor než MaxxGrip.
3C MaxxSpeed: Dvě směsi ve vnější vrstvě, které se používají především v cross-country (XC) pneumatikách, jsou speciálně navrženy tak, aby snížily valivý odpor a optimalizovaly opotřebování běhounu a trakci.
EXO: Materiál odolný vůči proříznutí a oděru přidaný na boční stěny mnoha MTB plášťů Maxxis. Tato hustě tkaná látka je lehká a vysoce flexibilní, což zajišťuje, že výkon pneumatiky zůstane nezměněn. Zvolte EXO Protection pro zvýšenou odolnost při jízdě na štěrku, XC a nenáročných trailech.
EXO+: Střední možnost ochrany proti propíchnutí od Maxxis vhodná pro všestrannou jízdu na trailech a lehká e-kola. Pevný plášť a v kombinaci s materiálem EXO+ chrání pneumatiku, zatímco butylová vložka pomáhá předcházet poškození ráfku.
Tubeless ready: Tubeless ready pláště poskytují jezdci mnoho výhod: schopnost provozovat nižší tlak vzduchu, což zlepšuje trakci, nižší valivý odpor v porovnání s tube-type plášti a menší šanci na zploštění. Pláště jsou označovány znakem “TR” na bočnici, musí být namontovány na kompatibilní ráfky a vyžadují použití tekutého tmelu k udržení tlaku. Kapalné tmely mají zároveň extra výhodu v utěsňování malých vpichů. Nezapomeňte pravidelně kontrolovat tmel a podle potřeby jej obnovovat, protože časem vyschne.
Wide Trail: Wide Trail (WT) konstrukce optimalizuje rozložení a profil pláště na dnešních moderních, širších ráfcích. Tradiční pláště jsou navrženy pro starší, užší typy ráfků a mohou vytvářet příliš čtvercový profil, což vede k méně optimálnímu výkonu. Pláště WT jsou optimalizovány pro vnitřní šířku ráfku 35 mm, ale osvědčilo se, že fungují v rozsahu od 30 do 35 mm, v závislosti na preferencích jezdce. Pláště Maxxis Wide Trail XC jsou optimalizovány pro použití s 30 mm vnitřní šířkou ráfků, ale budou dobře fungovat na ráfcích užších než 25 mm. Maxxis nedoporučuje ráfky širší než 30 mm nebo užší než 25 mm.
Parametry
Výrobce | Maxxis |
Určení | crossové |
Průměr pláště | 29" palců |
Šířka pláště | 2,25″ |
Patka pláště | kevlarové |
Bezdušové | ano |