MOTOROVÁ (R)EVOLUCE Navýšené RPM (pro StockSpec) Motor G3 Stock Spec má v porovnání s motorem V10 G2 Stock Spec navýšen točivý moment o 4% a až o 16% vyšší otáčky za minutu, což z něj dělá "tajnou zbraň" pro jakoukoliv závodní třídu. Linearita na prvním místě Vestavěný vysoce přesný Hallový snímač kombinovaný s vysoce přesně vytvořeným a vyváženým rotorem zaručuje perfektní linearitu motoru během jízdy. Super lehký Inovovaný design těla motoru je výrazně odlehčený, takže motory G3 Modified váží... Celý popis
Koupit za 2 590 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
XERUN V10 8.5T závitů - G3 - černý HOBBYWING - RC_312582
Doprava:
49 Kč
Skladem
2 590 Kč
Koupit za 2 590 Kč
HOBBYWING XERUN V10 8.5T závitů - G3 - černý PE_HW30401111
Doprava:
zdarma
Skladem
2 623 Kč
Koupit za 2 623 Kč
HOBBYWING car XERUN V10 8.5T závitů - G3 - černý
Doprava:
59 Kč
Skladem
2 590 Kč
Koupit za 2 590 Kč
Hobbywing Bezkartáčový motor Xerun V10 G3 6.5T 5120KV
Doprava:
zdarma
2 539 Kč
Koupit za 2 539 Kč
HOBBYWING XERUN V10 8.5T závitů - G3 - černý
Doprava:
zdarma
Skladem
2 512 Kč
Koupit za 2 512 Kč
Popis
MOTOROVÁ (R)EVOLUCE
Navýšené RPM (pro StockSpec)
Motor G3 Stock Spec má v porovnání s motorem V10 G2 Stock Spec navýšen točivý moment o 4% a až o 16% vyšší otáčky za minutu, což z něj dělá "tajnou zbraň" pro jakoukoliv závodní třídu.
Linearita na prvním místě
Vestavěný vysoce přesný Hallový snímač kombinovaný s vysoce přesně vytvořeným a vyváženým rotorem zaručuje perfektní linearitu motoru během jízdy.
Super lehký
Inovovaný design těla motoru je výrazně odlehčený, takže motory G3 Modified váží pouze 161g a Stock pouhých 132g; tyto hmotnosti jsou při srovnání s motory V10 G2 sníženy o 11% a 21%. Díky tomu, mohou jezdci snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
S předpokládaným zvýšeným zatížením se velikost předního ložiska motoru G3 v porovnání s motorem V10 G2 zvětšila o 26%, zatímco pro snížení odporu se velikost zadního ložiska snížila o 6%. Asymetrická konstrukce ložisek způsobí, že motor běží stabilněji a hladce.
Zvýšený odvod tepla
Zvláštní konstrukce pláště s velkými otvory na předním(*) a zadním čele zaručují, že statorové jádro je vystaveno proudícímu vzduchu, což maximalizuje celkové chlazení.
(* Poznámka: . Verze modified 5,5T až 8,5T, určené pro použití v off-road kategoriích, mají menší otvory v zadním čele, což brání vstupu nečistot do motoru.)
Předstih
Mechanické nastavení předstihu může být nastaveno jemně a plynule. Díky upravenému vedení mechanického časování v zadní části motoru je zaručeno přesnější a bezestupňové nastavení, pro ještě hladší ladění výkonu.
Rozebíratelná konstrukce
Lehce rozebíratelná konstrukce pro pravidelné čištění a údržbu účinně prodlužuje životnost motoru a udržuje jeho účinnost.
Dvě různá čela motoru
Pro kategorii on-road - je zadní čelo vyrobeno s velkými otvory (motory 3,5T ~ 5,0T a 10,5T ~ 21,5T), což zaručuje vynikající odvod tepla.
Pro kategorii off-road - je zadní čelo vyrobeno s malými otvory (5.5T ~ 8.5T), které naopak účinně zabraňují vniknutí písku nebo nečistot a poškození motoru během jízdy v terénu.
Tyto zadní čela jsou dostupná také samostatně, jako upgrade.
Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce výkonných statorových jader vytvořených z čistého měděného drátu a odolného rotoru s pevnou strukturou odolává teplu až 200℃. Špičková vysoce přesná a vysoce pevná ložiska a měděné pájecí plochy pro přívodní kabely zaručují vynikající výkon a dlouhou životnost.
Průměr [mm]35.9Délka [mm]51.2Hmotnost [g]163Délka hřídele [mm]13.3Průměr hřídele [mm]3.17Napájení [V]7.4Napájení LiXX článků2Otáčky na volt [ot./min/V]3970Výkon motoru [W]298Proud naprázdno [A]2.8Max. špičkový proud [A]84Časování [°]20 - 50Určeno pro 1/10th Drift, 2WD Off-road Racing Terénní auta
Navýšené RPM (pro StockSpec)
Motor G3 Stock Spec má v porovnání s motorem V10 G2 Stock Spec navýšen točivý moment o 4% a až o 16% vyšší otáčky za minutu, což z něj dělá "tajnou zbraň" pro jakoukoliv závodní třídu.
Linearita na prvním místě
Vestavěný vysoce přesný Hallový snímač kombinovaný s vysoce přesně vytvořeným a vyváženým rotorem zaručuje perfektní linearitu motoru během jízdy.
Super lehký
Inovovaný design těla motoru je výrazně odlehčený, takže motory G3 Modified váží pouze 161g a Stock pouhých 132g; tyto hmotnosti jsou při srovnání s motory V10 G2 sníženy o 11% a 21%. Díky tomu, mohou jezdci snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
S předpokládaným zvýšeným zatížením se velikost předního ložiska motoru G3 v porovnání s motorem V10 G2 zvětšila o 26%, zatímco pro snížení odporu se velikost zadního ložiska snížila o 6%. Asymetrická konstrukce ložisek způsobí, že motor běží stabilněji a hladce.
Zvýšený odvod tepla
Zvláštní konstrukce pláště s velkými otvory na předním(*) a zadním čele zaručují, že statorové jádro je vystaveno proudícímu vzduchu, což maximalizuje celkové chlazení.
(* Poznámka: . Verze modified 5,5T až 8,5T, určené pro použití v off-road kategoriích, mají menší otvory v zadním čele, což brání vstupu nečistot do motoru.)
Předstih
Mechanické nastavení předstihu může být nastaveno jemně a plynule. Díky upravenému vedení mechanického časování v zadní části motoru je zaručeno přesnější a bezestupňové nastavení, pro ještě hladší ladění výkonu.
Rozebíratelná konstrukce
Lehce rozebíratelná konstrukce pro pravidelné čištění a údržbu účinně prodlužuje životnost motoru a udržuje jeho účinnost.
Dvě různá čela motoru
Pro kategorii on-road - je zadní čelo vyrobeno s velkými otvory (motory 3,5T ~ 5,0T a 10,5T ~ 21,5T), což zaručuje vynikající odvod tepla.
Pro kategorii off-road - je zadní čelo vyrobeno s malými otvory (5.5T ~ 8.5T), které naopak účinně zabraňují vniknutí písku nebo nečistot a poškození motoru během jízdy v terénu.
Tyto zadní čela jsou dostupná také samostatně, jako upgrade.
Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce výkonných statorových jader vytvořených z čistého měděného drátu a odolného rotoru s pevnou strukturou odolává teplu až 200℃. Špičková vysoce přesná a vysoce pevná ložiska a měděné pájecí plochy pro přívodní kabely zaručují vynikající výkon a dlouhou životnost.
Průměr [mm]35.9Délka [mm]51.2Hmotnost [g]163Délka hřídele [mm]13.3Průměr hřídele [mm]3.17Napájení [V]7.4Napájení LiXX článků2Otáčky na volt [ot./min/V]3970Výkon motoru [W]298Proud naprázdno [A]2.8Max. špičkový proud [A]84Časování [°]20 - 50Určeno pro 1/10th Drift, 2WD Off-road Racing Terénní auta
Parametry
Výrobce | Hobbywing |