Úsměv, který vydrží celý rok Radost do zahrady každý den Hledáte do zahrady něco, co vydrží, vypadá mile a nepotřebuje zalévat? Usměvavý keramický kámen Dobrák je ideální volba! Je vyroben z kvalitní, povětrnostně odolné keramiky, takže vám může dělat společnost venku po celý rok – v dešti, mrazu i parném létě. Kámen, který rozumí vašemu stylu Proč zvolit Dobráka - Ručně malovaný: Každý kámen je unikátní originál. Identická dvojčata u nás nenajdete. - Vyrobený v České republice. - Celoroční dekorace:... Celý popis

Koupit za 732 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Úsměv, který vydrží celý rok Radost do zahrady každý den
Hledáte do zahrady něco, co vydrží, vypadá mile a nepotřebuje zalévat? Usměvavý keramický kámen Dobrák je ideální volba! Je vyroben z kvalitní, povětrnostně odolné keramiky, takže vám může dělat společnost venku po celý rok – v dešti, mrazu i parném létě.
Kámen, který rozumí vašemu stylu Proč zvolit Dobráka

- Ručně malovaný: Každý kámen je unikátní originál. Identická dvojčata u nás nenajdete.
- Vyrobený v České republice.
- Celoroční dekorace: Odolný vůči povětrnostním vlivům, může být venku celoročně.
- Všestranné umístění: Hodí se na zahradu, do skalky, na balkón, ale může s vámi bydlet i doma.
- Tip na originální dárek: Netradiční volba, které potěší každého zahrádkáře, chalupáře.
Rozměry

- Výška: 16 cm
- Šířka: 28 cm
- Hloubka: 24 cm
- Váha: cca 1,4 kg
- Barva: hnědá
- Materiál: Povětrnostně odolná keramika
Originál, jako jste vy Výhody

- Česká výroba
- Každý kus je ručně malovaný originál
- Skvělý tip na dárek
- Snadná údržba, stačí opláchnout vodou
Nevýhody

- Pokud stojí Dobrák přímo v záhonu, rádi se pod něj schovávají slimáci
Co o Dobrákovi říkají spokojení zákazníci Irena Sadílková Objednáno jako dárek pro kolegu k narozeninám. Všem se moc líbil a hlavně oslavenec byl nadšený. Super rychlé dodání. Radomíra Godzmannová Jsem s produktem ( mluvící kámen) velmi spokojená. Je moc krásný, do mé lesní zahrady zapadl a opravdu zlepšuje náladu. Říkají to všichni, co k nám do zahrady vkročí a kámen spatří. Víc takových produktů!! Děkuji. Česká keramička s tradicí od roku 1992 Její výrobky vynikají prvotřídní kvalitou a perfektním provedením, ve kterém se odráží použití špičkových surovin a především precizní ruční práce. Ve všech fázích výroby věnuje výrobce všem svým výrobkům maximální možnou péči. Výrobky jsou vypalované na velice vysokou teplotu a to zaručuje pevnost a odolnost vůči povětrnostním vlivům. Výsledkem tohoto poctivého přístupu jsou produkty, které uspokojí i toho nejnáročnějšího zákazníka. Vaši důvěru máme od roku 2008 Váš domov, naše vášeň Od roku 2008 pro vás v e-shopu Bydlení je hračka pečlivě vybíráme dekorace, které mají duši a přinášejí radost. Věříme, že právě drobné detaily vytváří z obyčejného prostoru místo, kam se budete vždy rádi vracet. Proto spolupracujeme převážně s českými výrobci a lokálními řemeslníky, jejichž produkty osobně kontrolujeme a vybíráme tak, jako bychom je vybírali sami sobě. Přečtěte si více o našem e-shopu Nejčastější otázky Posíláte zboží na Slovensko?
Ano, zboží na Slovensko zasíláme.

Pro změnu měny na eura (€) stačí kliknout na ikonu v pravém horním rohu naší stránky.

Tato možnost je dostupná i na mobilních zařízeních, kde ji najdete pod hlavním menu.

Pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo potřebovala pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a rádi pomůžeme.
Kam mám napsat slevový kód?
Při objednávce z počítače:

- Slevový kód vložte v prvním kroku nákupního košíku.
- Po potvrzení se sleva automaticky odečte z celkové částky.

Při nákupu z mobilního zařízení:

- Možnost zadání slevového kódu najdete nad tlačítkem "Pokračovat".
- Po zadání a potvrzení kódu se sleva okamžitě aplikuje.
Kdy mi zboží dorazí?
Pokud je zboží skladem:

Odesíláme ho obratem, abyste si mohla co nejdříve užívat nového nájemníka ve vaší zahradě.

Pokud zboží skladem není:

Odesíláme ho v průběhu dnů, které jsou u produktu jasně uvedeny.

Vždy zasíláme kompletní objednávku v jedné zásilce.
Jak dlouho je balík uložen na výdejním místě nebo v boxu?
Na výdejním místě DPD je balík připraven k vyzvednutí po dobu 7 kalendářních dnů. Během této doby si ho můžete vyzvednout v otevírací době daného výdejního místa.

Pokud zvolíte výdejní box, balík je uložen po dobu 3 kalendářních dnů. Výhodou je, že si zásilku můžete vyzvednout kdykoliv, 24/7, podle dostupnosti konkrétního boxu.

O doručení balíku budete informována SMS zprávou nebo e-mailem, kde najdete všechny potřebné informace pro vyzvednutí. 
Kolik zaplatím za poštovné?
Pro doručení v Česku máte možnost zvolit si, zda chcete mít zásilku doručenou přímo domů ( 119 Kč), nebo do výdejního boxu (pokud to rozměry dovolí), nebo na výdejní místo ( 99 Kč). Tato flexibilita Vám umožňuje vybrat si ten nejpohodlnější způsob převzetí.

Pro doručení na Slovensko nabízíme možnost doručení přímo domů ( 9 €), do zaměstnání, ke kamarádce, nebo na jiné místo, kde balík od řidiče někdo přímo převezme. Tímto způsobem zajišťujeme, že Vaše zásilka dorazí tam, kde ji potřebujete.

Pro přesné ceny dopravy a další podrobnosti se prosím podívejte na náš web.
Jak je zajištěna bezpečná doprava křehké keramiky?
S posíláním keramiky máme velké zkušenosti.

Keramiku pečlivě balíme, aby byla během přepravy co nejlépe chráněna.

Naše úsilí potvrzují hodnocení spokojených zákazníků, které si můžete přečíst ZDE.
Co dělat, když dorazí zboží rozbité?
Velmi nás mrzí, pokud se Vám stalo, že dorazilo poškozené zboží. Rádi bychom Vám poradili, jak v takové situaci postupovat:

Vyfoťte poškozenou zásilku, včetně štítku, poškozeného zboží a veškerého obalového materiálu. Tyto fotografie nám pomohou rychle vyřešit reklamaci.

Fotky zašlete na náš e-mail – můžete využít adresu reklamace@bydlenijehracka.cz nebo info@bydlenijehracka.cz.

Co nejdříve Vám zašleme nové zboží, o jehož odeslání Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky, abyste měla přehled o průběhu řešení.

Poškozené zboží prosím nevyhazujte, dokud nedostanete nové zboží, abychom mohli celý proces úspěšně dokončit.

I když zásilky balíme pečlivě, občas se stane, že se něco poškodí. Nemusíte se ale bát u nás objednávat, takové případy jsou velmi vzácné.
Nemám e-mail, můžu i tak objednat?
Nemáte-li e-mail, nezoufejte.

Stačí nám zavolat nebo poslat Váš telefonní kontakt.

Rádi se Vám ozveme a vše potřebné vyřídíme telefonicky.
Jak postupovat, pokud mi zakoupené zboží nevyhovuje?
Vrácení zboží je možné v zákonné lhůtě 14 dnů, což Vám poskytuje dostatek času na rozhodnutí, zda je produkt pro Vás ten pravý.

Balík prosím odešlete na naši adresu. Ujistěte se, že je zboží pečlivě zabaleno, aby nedošlo k poškození během přepravy.
Chci poslat zahradní dekoraci jako dárek. Nechci v balíku fakturu.
Nemusíte mít obavy o přiložení faktury do balíku. Faktury zasíláme výhradně elektronicky na e-mailovou adresu, kterou uvedete při objednávce. Tento způsob je nejen ekologický, ale také zajišťuje, že obdarovaný nebude mít přístup k cenovým údajům.
Máte i kamennou prodejnu, kde si lze zboží prohlédnout?
V současnosti provozujeme pouze e-shop, což nám umožňuje nabízet široký sortiment zboží za příznivé ceny. Veškeré produkty si můžete pohodlně prohlédnout a objednat online z pohodlí Vašeho domova. 
Zobrazit více