Kombinace nejnižší hmotnosti v 5 hp výkonu (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř... Celý popis
Koupit za 38 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Kombinace nejnižší hmotnosti v 5 hp výkonu (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly.
Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce.
MODEL
DF 5 Hp
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA
S - 381 mm, L - 508 mm
SYSTÉM STARTOVÁNÍ
Manuální
HMOTNOST kg
S - 23,5 kg, L - 24,5 kg
TYP MOTORU
OHV
SYSTÉM DODÁVKY PALIVA
Karburátor
POČET VÁLCŮ
1
ZDVIHOVÝ OBJEM cm33
138
VRTÁNÍ X ZDVIH mm
60,4 x 48
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW
3,7 Kw
ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm
4000-5000
ŘÍZENÍ
Pínou
SYTIČ
Manuální
KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l
0,7 l
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l
Interní 1,0 l, externí
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ
Digitální CDI
ALTERNÁTOR
12V 5A ( volitelné )
ZAVĚŠENÍ MOTORU
Na silentbloku
TRIMOVÁNÍ
Ruční trim a tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR
1,92:1
ŘAZENÍ
F-N-R
Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce.
MODEL
DF 5 Hp
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA
S - 381 mm, L - 508 mm
SYSTÉM STARTOVÁNÍ
Manuální
HMOTNOST kg
S - 23,5 kg, L - 24,5 kg
TYP MOTORU
OHV
SYSTÉM DODÁVKY PALIVA
Karburátor
POČET VÁLCŮ
1
ZDVIHOVÝ OBJEM cm33
138
VRTÁNÍ X ZDVIH mm
60,4 x 48
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW
3,7 Kw
ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm
4000-5000
ŘÍZENÍ
Pínou
SYTIČ
Manuální
KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l
0,7 l
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l
Interní 1,0 l, externí
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ
Digitální CDI
ALTERNÁTOR
12V 5A ( volitelné )
ZAVĚŠENÍ MOTORU
Na silentbloku
TRIMOVÁNÍ
Ruční trim a tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR
1,92:1
ŘAZENÍ
F-N-R
Parametry
Výrobce | Suzuki |