Kombinace nejnižší hmotnosti v 6 hp výkonu (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř... Celý popis

Koupit za 39 990 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Kombinace nejnižší hmotnosti v 6 hp výkonu (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly.

Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým  zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce.

 

MODEL
DF 6 Hp 

DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA 
S - 381 mm, L - 508 mm

SYSTÉM STARTOVÁNÍ
Manuální

HMOTNOST kg
S - 23,5 kg, L - 24,5 kg

TYP MOTORU
OHV

SYSTÉM DODÁVKY PALIVA
Karbulátor

POČET VÁLCŮ
1

ZDVIHOVÝ OBJEM cm33
138

VRTÁNÍ X ZDVIH mm
60,4 X 48

MAXIMÁLNÍ VÝKON kW
4,4 Kw

ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK ( rpm )
4750 - 5750

ŘÍZENÍ
Pínou

SYTIČ
Manuální

KAPACITA OLEJOVÉ NÁDRŽE l
0,7 l

OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l
Interní 1,0 l, externí

SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ
Digitální CDI

ALTERNÁTOR
12V 6A ( dle modelu )

ZAVĚŠENÍ MOTORU
Na silentbloku

TRIMOVÁNÍ
Ruční trim a tilt

PŘEVODOVÝ POMĚR
1,92:1

ŘAZENÍ
F-N-R
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Suzuki

Podobné produkty