Pro jezdce na trailu, kteří touží po klikatých singletrackech, vzletu do vzduchu a žijí pro zdokonalování svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým elekrokolem, Levo SL. Budete ohromeni jeho nezaměnitelnou kombinací dokonalého ovládání, schopností a "2 x You" zesilování, které vám dává sílu jezdit více tras. Porovnejte ho s čímkoli tam venku, s motorem nebo bez něj, a víme, že souhlasíte - Levo SL je NEJLEPŠÍ KOLO PRO TRAIL. JDE TO POUZE O JÍZDU - Když všechno funguje tak, jak má, kolo... Celý popis
Koupit za 149 999 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Pro jezdce na trailu, kteří touží po klikatých singletrackech, vzletu do vzduchu a žijí pro zdokonalování svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým elekrokolem, Levo SL. Budete ohromeni jeho nezaměnitelnou kombinací dokonalého ovládání, schopností a "2 x You" zesilování, které vám dává sílu jezdit více tras. Porovnejte ho s čímkoli tam venku, s motorem nebo bez něj, a víme, že souhlasíte - Levo SL je NEJLEPŠÍ KOLO PRO TRAIL.
JDE TO POUZE O JÍZDU - Když všechno funguje tak, jak má, kolo při jízdě prakticky zmizí. Odstranili jsme hmotnost, aby bylo Levo SL lehké a citlivé. Je dostatečně odolné, aby snášelo tvrdé zatížení, ale zároveň dostatečně lehké na velké manévry. Jeho laděná geometrie, kinematika a nastavení tlumiče neponechávají nic požadovaného.
RÁMEC ODNESU - Vše začíná tady. Oživující, přesný pocit z jízdy. Strategické uložení uhlíkových vláken poskytuje extrémně citlivou tuhost rámu. Naladili jsme celý rám - přední část, zadní část a spojení, které je sjednocuje - jako jednotnou jednotku, abychom minimalizovali laterální ohyb při šlapání a využili každou špetku síly.
GEOMETRIE KONTROLY - Kokpit vás umístí do kola a optimalizuje trakci a ovládání ve svalech. Nízký střed rámu, položený úhel hlavy a snížená vidlice udržují věci stabilní na nerovnostech a zároveň vám umožňují ničit zatáčky. Úhel hlavy lze upravit na 63, 64,25 a 65,5 stupně.
MÉNĚ JE VÍCE - Levo SL je jako chrt - štíhlé a telepaticky citlivé. Jeho pečlivý výběr komponentů je lehký, ale zároveň schopný pro opravdové jízdy na trailu. Když to všechno spojíte, získáte výhody zesilování spolu s benchmarkovým ovládáním.
SMÍŠENÝ KOLO - 29" přední kolo zajišťuje stabilitu a jistotu v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5" zadní kolo umožňuje kompaktní zadní stavbu a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost výhodám většího kola na zadním kole pro valivý odpor a trakci, stačí překlopit čip u spojovacího bodu a namontovat velké kolo.
TURBOVÝ OPERAČNÍ SYSTÉM - Náš plně integrovaný operační systém poskytuje bezkonkurenční výkon v oblasti točivého momentu, dosahu, pocitu z jízdy, kvality jízdy, výkonu, spolehlivosti a zážitku jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožní dělat více, vědět více, jet dál, cítit se silnější a mít větší zábavu.
MOTOR SPECIALIZED SL 1.2 - Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je tichý jako šepot, má bezkonkurenční hladkost, poskytuje o 43 % více točivého momentu (50 Nm) a o 33 % více výkonu (320 W) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon "2x You" - šlapete vy, ale je tu také ta stránka vás, kterou může vyvolat pouze Levo.
ROZSAH GO DEEP - Levo SL má integrovaný bateriový balíček o kapacitě 320 Wh, který je prémiový, vysoce kvalitní a bezproblémově integrovaný. Spolu s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší výlety stačí zasunout náš 160 Wh Range Extender (prodává se samostatně) do držáku na láhev - pro 50% větší dojezd.
MASTERMIND TCU - Naše nejmodernější a intuitivní řídící jednotka e-kola. Propojuje kolo, Turbo OS, aplikaci Specialized a jezdce, vše v chráněném a snadno viditelném displeji. S funkcí MicroTune můžete v reálném čase jemně nastavovat výstupní úrovně výkonu, optimalizovat řízení dojezdu a výkon.
APLIKACE SPECIALIZED - Levo SL je plně integrován s naší aplikací Specialized a umožňuje vám personalizovat charakteristiky motoru. Můžete se rozloučit s obavami z dojezdu s funkcí Smart Control a dokonce zneškodnit potenciální zloděje s funkcí Turbo System Auto-Lock.
Technické specifikace
MOTOR
New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ
Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
BATERIE
Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
NABÍJEČKA
Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
KABELÁŽ
Custom Specialized wiring harness
RÁM
Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels.
VIDLICE
Fox 36 Performance Elite series, 29", Grip X2 damper, S1: 150mm, S2-S6: 160mm
OBJÍMKA
Alloy, 38.6mm
ZADNÍ TLUMIČ
FOX FLOAT Performance Elite with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM DB MVN BRZ BDPA DIR
ZADNÍ BRZDA
SRAM DB MVN BRZ SJ BDPA DIR
PŘEHAZOVAČKA
SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
ŘAZENÍ
SRAM AXS POD Controller
KAZETA
SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
ŘETĚZ
SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
KLIKY
SRAM GX Eagle Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, 165mmm
PŘEVODNÍKY
SRAM T-type ring, 32t
PŘEDNÍ KOLO
Traverse HD 370, 27.5", XD freehub body
ZADNÍ KOLO
Traverse HD 370, 29"
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ
Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5x2.3"
PŘEDSTAVEC
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
ŘÍDÍTKA
Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise
GRIPY
Specialized Trail Grips
SEDLO
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
SEDLOVKA
PNW Loam post w/travel adjust S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4/S5/S6: 200mm
Hmotnost
18,9kg
* Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie
S1
S2
S3
S4
S5
S6
Délka klik
165mm
165mm
170mm
170mm
170mm
175mm
Šířka řídítek
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm
Délka představce
40mm
40mm
40mm
40mm
50mm
50mm
Šířka sedla
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
Délka sedlovky
120mm
150mm
150mm
180mm
210mm
210mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
609mm
617mm
626mm
635mm
645mm
654mm
Dosah
405mm
425mm
445mm
470mm
495mm
525mm
Délka hlavové trubky
95mm
100mm
110mm
120mm
130mm
140mm
Úhel hlavové trubky
64.6°
64.6°
64.6°
64.6°
64.6°
64.6°
Výška středu
343mm
348mm
348mm
348mm
348mm
348mm
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením)
-34mm
-29mm
-29mm
-29mm
-29mm
-29mm
Stopa kola (27,5 střed)
132mm
132mm
132mm
132mm
132mm
132mm
Délka celé vidlice
560mm
570mm
570mm
570mm
570mm
570mm
Vyosení vidlice (offset)
42mm
42mm
42mm
42mm
42mm
42mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
726mm
752mm
776mm
806mm
835mm
869mm
Délka řetězové vzpěry
433mm
432mm
432mm
432mm
432mm
432mm
Rozvor
1158mm
1184mm
1208mm
1238mm
1267mm
1301mm
Délka horní trubky, horizontální
560mm
582mm
604mm
631mm
659mm
691mm
Výška rámu v rozkroku
727mm
763mm
766mm
767mm
773mm
778mm
Délka sedlové trubky
385mm
385mm
405mm
425mm
445mm
465mm
Úhel sedlové trubky
75.8°
75.8°
75.8°
75.8°
75.8°
75.8°
JDE TO POUZE O JÍZDU - Když všechno funguje tak, jak má, kolo při jízdě prakticky zmizí. Odstranili jsme hmotnost, aby bylo Levo SL lehké a citlivé. Je dostatečně odolné, aby snášelo tvrdé zatížení, ale zároveň dostatečně lehké na velké manévry. Jeho laděná geometrie, kinematika a nastavení tlumiče neponechávají nic požadovaného.
RÁMEC ODNESU - Vše začíná tady. Oživující, přesný pocit z jízdy. Strategické uložení uhlíkových vláken poskytuje extrémně citlivou tuhost rámu. Naladili jsme celý rám - přední část, zadní část a spojení, které je sjednocuje - jako jednotnou jednotku, abychom minimalizovali laterální ohyb při šlapání a využili každou špetku síly.
GEOMETRIE KONTROLY - Kokpit vás umístí do kola a optimalizuje trakci a ovládání ve svalech. Nízký střed rámu, položený úhel hlavy a snížená vidlice udržují věci stabilní na nerovnostech a zároveň vám umožňují ničit zatáčky. Úhel hlavy lze upravit na 63, 64,25 a 65,5 stupně.
MÉNĚ JE VÍCE - Levo SL je jako chrt - štíhlé a telepaticky citlivé. Jeho pečlivý výběr komponentů je lehký, ale zároveň schopný pro opravdové jízdy na trailu. Když to všechno spojíte, získáte výhody zesilování spolu s benchmarkovým ovládáním.
SMÍŠENÝ KOLO - 29" přední kolo zajišťuje stabilitu a jistotu v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5" zadní kolo umožňuje kompaktní zadní stavbu a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost výhodám většího kola na zadním kole pro valivý odpor a trakci, stačí překlopit čip u spojovacího bodu a namontovat velké kolo.
TURBOVÝ OPERAČNÍ SYSTÉM - Náš plně integrovaný operační systém poskytuje bezkonkurenční výkon v oblasti točivého momentu, dosahu, pocitu z jízdy, kvality jízdy, výkonu, spolehlivosti a zážitku jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožní dělat více, vědět více, jet dál, cítit se silnější a mít větší zábavu.
MOTOR SPECIALIZED SL 1.2 - Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je tichý jako šepot, má bezkonkurenční hladkost, poskytuje o 43 % více točivého momentu (50 Nm) a o 33 % více výkonu (320 W) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon "2x You" - šlapete vy, ale je tu také ta stránka vás, kterou může vyvolat pouze Levo.
ROZSAH GO DEEP - Levo SL má integrovaný bateriový balíček o kapacitě 320 Wh, který je prémiový, vysoce kvalitní a bezproblémově integrovaný. Spolu s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší výlety stačí zasunout náš 160 Wh Range Extender (prodává se samostatně) do držáku na láhev - pro 50% větší dojezd.
MASTERMIND TCU - Naše nejmodernější a intuitivní řídící jednotka e-kola. Propojuje kolo, Turbo OS, aplikaci Specialized a jezdce, vše v chráněném a snadno viditelném displeji. S funkcí MicroTune můžete v reálném čase jemně nastavovat výstupní úrovně výkonu, optimalizovat řízení dojezdu a výkon.
APLIKACE SPECIALIZED - Levo SL je plně integrován s naší aplikací Specialized a umožňuje vám personalizovat charakteristiky motoru. Můžete se rozloučit s obavami z dojezdu s funkcí Smart Control a dokonce zneškodnit potenciální zloděje s funkcí Turbo System Auto-Lock.
Technické specifikace
MOTOR
New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ
Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
BATERIE
Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
NABÍJEČKA
Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
KABELÁŽ
Custom Specialized wiring harness
RÁM
Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels.
VIDLICE
Fox 36 Performance Elite series, 29", Grip X2 damper, S1: 150mm, S2-S6: 160mm
OBJÍMKA
Alloy, 38.6mm
ZADNÍ TLUMIČ
FOX FLOAT Performance Elite with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM DB MVN BRZ BDPA DIR
ZADNÍ BRZDA
SRAM DB MVN BRZ SJ BDPA DIR
PŘEHAZOVAČKA
SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
ŘAZENÍ
SRAM AXS POD Controller
KAZETA
SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
ŘETĚZ
SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
KLIKY
SRAM GX Eagle Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, 165mmm
PŘEVODNÍKY
SRAM T-type ring, 32t
PŘEDNÍ KOLO
Traverse HD 370, 27.5", XD freehub body
ZADNÍ KOLO
Traverse HD 370, 29"
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ
Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5x2.3"
PŘEDSTAVEC
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
ŘÍDÍTKA
Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise
GRIPY
Specialized Trail Grips
SEDLO
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
SEDLOVKA
PNW Loam post w/travel adjust S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4/S5/S6: 200mm
Hmotnost
18,9kg
* Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie
S1
S2
S3
S4
S5
S6
Délka klik
165mm
165mm
170mm
170mm
170mm
175mm
Šířka řídítek
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm
Délka představce
40mm
40mm
40mm
40mm
50mm
50mm
Šířka sedla
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
Délka sedlovky
120mm
150mm
150mm
180mm
210mm
210mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
609mm
617mm
626mm
635mm
645mm
654mm
Dosah
405mm
425mm
445mm
470mm
495mm
525mm
Délka hlavové trubky
95mm
100mm
110mm
120mm
130mm
140mm
Úhel hlavové trubky
64.6°
64.6°
64.6°
64.6°
64.6°
64.6°
Výška středu
343mm
348mm
348mm
348mm
348mm
348mm
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením)
-34mm
-29mm
-29mm
-29mm
-29mm
-29mm
Stopa kola (27,5 střed)
132mm
132mm
132mm
132mm
132mm
132mm
Délka celé vidlice
560mm
570mm
570mm
570mm
570mm
570mm
Vyosení vidlice (offset)
42mm
42mm
42mm
42mm
42mm
42mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
726mm
752mm
776mm
806mm
835mm
869mm
Délka řetězové vzpěry
433mm
432mm
432mm
432mm
432mm
432mm
Rozvor
1158mm
1184mm
1208mm
1238mm
1267mm
1301mm
Délka horní trubky, horizontální
560mm
582mm
604mm
631mm
659mm
691mm
Výška rámu v rozkroku
727mm
763mm
766mm
767mm
773mm
778mm
Délka sedlové trubky
385mm
385mm
405mm
425mm
445mm
465mm
Úhel sedlové trubky
75.8°
75.8°
75.8°
75.8°
75.8°
75.8°
Parametry
| Výrobce | Specialized |
| Modelový rok | 2025 |
| Umístění baterie | integrované na rámu |
| Teleskopická sedlovka | ano |
| Uzamykání vidlice | ne |
| Přední zdvih | 150 mm |
| Typ motoru | Specialized SL 1.2 |
| Kroutící moment | 50 Nm |
| S nízkým nástupem | ano |