Pro jezdce na trailu, kteří touží po klikatých singletrackech, vzletu do vzduchu a žijí pro zdokonalování svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým elekrokolem, Levo SL. Budete ohromeni jeho nezaměnitelnou kombinací dokonalého ovládání, schopností a "2 x You" zesilování, které vám dává sílu jezdit více tras. Porovnejte ho s čímkoli tam venku, s motorem nebo bez něj, a víme, že souhlasíte - Levo SL je NEJLEPŠÍ KOLO PRO TRAIL. JDE TO POUZE O JÍZDU - Když všechno funguje tak, jak má, kolo... Celý popis

Koupit za 149 999 Kč

Popis

Pro jezdce na trailu, kteří touží po klikatých singletrackech, vzletu do vzduchu a žijí pro zdokonalování svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým elekrokolem, Levo SL. Budete ohromeni jeho nezaměnitelnou kombinací dokonalého ovládání, schopností a "2 x You" zesilování, které vám dává sílu jezdit více tras. Porovnejte ho s čímkoli tam venku, s motorem nebo bez něj, a víme, že souhlasíte - Levo SL je NEJLEPŠÍ KOLO PRO TRAIL.

JDE TO POUZE O JÍZDU - Když všechno funguje tak, jak má, kolo při jízdě prakticky zmizí. Odstranili jsme hmotnost, aby bylo Levo SL lehké a citlivé. Je dostatečně odolné, aby snášelo tvrdé zatížení, ale zároveň dostatečně lehké na velké manévry. Jeho laděná geometrie, kinematika a nastavení tlumiče neponechávají nic požadovaného.

RÁMEC ODNESU - Vše začíná tady. Oživující, přesný pocit z jízdy. Strategické uložení uhlíkových vláken poskytuje extrémně citlivou tuhost rámu. Naladili jsme celý rám - přední část, zadní část a spojení, které je sjednocuje - jako jednotnou jednotku, abychom minimalizovali laterální ohyb při šlapání a využili každou špetku síly.

GEOMETRIE KONTROLY - Kokpit vás umístí do kola a optimalizuje trakci a ovládání ve svalech. Nízký střed rámu, položený úhel hlavy a snížená vidlice udržují věci stabilní na nerovnostech a zároveň vám umožňují ničit zatáčky. Úhel hlavy lze upravit na 63, 64,25 a 65,5 stupně.

MÉNĚ JE VÍCE - Levo SL je jako chrt - štíhlé a telepaticky citlivé. Jeho pečlivý výběr komponentů je lehký, ale zároveň schopný pro opravdové jízdy na trailu. Když to všechno spojíte, získáte výhody zesilování spolu s benchmarkovým ovládáním.

SMÍŠENÝ KOLO - 29" přední kolo zajišťuje stabilitu a jistotu v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5" zadní kolo umožňuje kompaktní zadní stavbu a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost výhodám většího kola na zadním kole pro valivý odpor a trakci, stačí překlopit čip u spojovacího bodu a namontovat velké kolo.

TURBOVÝ OPERAČNÍ SYSTÉM - Náš plně integrovaný operační systém poskytuje bezkonkurenční výkon v oblasti točivého momentu, dosahu, pocitu z jízdy, kvality jízdy, výkonu, spolehlivosti a zážitku jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožní dělat více, vědět více, jet dál, cítit se silnější a mít větší zábavu.

MOTOR SPECIALIZED SL 1.2 - Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je tichý jako šepot, má bezkonkurenční hladkost, poskytuje o 43 % více točivého momentu (50 Nm) a o 33 % více výkonu (320 W) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon "2x You" - šlapete vy, ale je tu také ta stránka vás, kterou může vyvolat pouze Levo.

ROZSAH GO DEEP - Levo SL má integrovaný bateriový balíček o kapacitě 320 Wh, který je prémiový, vysoce kvalitní a bezproblémově integrovaný. Spolu s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší výlety stačí zasunout náš 160 Wh Range Extender (prodává se samostatně) do držáku na láhev - pro 50% větší dojezd.

MASTERMIND TCU - Naše nejmodernější a intuitivní řídící jednotka e-kola. Propojuje kolo, Turbo OS, aplikaci Specialized a jezdce, vše v chráněném a snadno viditelném displeji. S funkcí MicroTune můžete v reálném čase jemně nastavovat výstupní úrovně výkonu, optimalizovat řízení dojezdu a výkon.

APLIKACE SPECIALIZED - Levo SL je plně integrován s naší aplikací Specialized a umožňuje vám personalizovat charakteristiky motoru. Můžete se rozloučit s obavami z dojezdu s funkcí Smart Control a dokonce zneškodnit potenciální zloděje s funkcí Turbo System Auto-Lock.

 

Technické specifikace
MOTOR

New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor

DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ
Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote

BATERIE
Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh

NABÍJEČKA
Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug

KABELÁŽ
Custom Specialized wiring harness

RÁM
Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels.

VIDLICE
Fox 36 Performance Elite series, 29", Grip X2 damper, S1: 150mm, S2-S6: 160mm

OBJÍMKA
Alloy, 38.6mm

ZADNÍ TLUMIČ
FOX FLOAT Performance Elite with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm

PŘEDNÍ BRZDA
SRAM DB MVN BRZ BDPA DIR

ZADNÍ BRZDA
SRAM DB MVN BRZ SJ BDPA DIR

PŘEHAZOVAČKA
SRAM GX Eagle Transmission Derailleur

ŘAZENÍ
SRAM AXS POD Controller

KAZETA
SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t

ŘETĚZ
SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain

KLIKY
SRAM GX Eagle Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, 165mmm

PŘEVODNÍKY
SRAM T-type ring, 32t

PŘEDNÍ KOLO
Traverse HD 370, 27.5", XD freehub body

ZADNÍ KOLO
Traverse HD 370, 29"

PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"

ZADNÍ PLÁŠŤ
Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5x2.3"

PŘEDSTAVEC
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore

ŘÍDÍTKA
Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise

GRIPY
Specialized Trail Grips

SEDLO
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm

SEDLOVKA
PNW Loam post w/travel adjust S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4/S5/S6: 200mm

Hmotnost
18,9kg

* Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.

Geometrie 

S1
S2
S3
S4
S5
S6

Délka klik
165mm
165mm
170mm
170mm
170mm
175mm

Šířka řídítek
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm

Délka představce
40mm
40mm
40mm
40mm
50mm
50mm

Šířka sedla
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm

Délka sedlovky
120mm
150mm
150mm
180mm
210mm
210mm

Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
609mm
617mm
626mm
635mm
645mm
654mm

Dosah
405mm
425mm
445mm
470mm
495mm
525mm

Délka hlavové trubky
95mm
100mm
110mm
120mm
130mm
140mm

Úhel hlavové trubky
64.6°
64.6°
64.6°
64.6°
64.6°
64.6°

Výška středu
343mm
348mm
348mm
348mm
348mm
348mm

B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením)
-34mm
-29mm
-29mm
-29mm
-29mm
-29mm

Stopa kola (27,5 střed)
132mm
132mm
132mm
132mm
132mm
132mm

Délka celé vidlice
560mm
570mm
570mm
570mm
570mm
570mm

Vyosení vidlice (offset)
42mm
42mm
42mm
42mm
42mm
42mm

Vzdálenost přední osa – středové složení
726mm
752mm
776mm
806mm
835mm
869mm

Délka řetězové vzpěry
433mm
432mm
432mm
432mm
432mm
432mm

Rozvor
1158mm
1184mm
1208mm
1238mm
1267mm
1301mm

Délka horní trubky, horizontální
560mm
582mm
604mm
631mm
659mm
691mm

Výška rámu v rozkroku
727mm
763mm
766mm
767mm
773mm
778mm

Délka sedlové trubky
385mm
385mm
405mm
425mm
445mm
465mm

Úhel sedlové trubky
75.8°
75.8°
75.8°
75.8°
75.8°
75.8°
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Modelový rok 2025
Umístění baterie integrované na rámu
Teleskopická sedlovka ano
Uzamykání vidlice ne
Přední zdvih 150 mm
Typ motoru Specialized SL 1.2
Kroutící moment 50 Nm
S nízkým nástupem ano
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty