Myslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy? Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl. Tomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.V knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně... Celý popis
Koupit za 319 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
97 %
Heuréka! Jak ze startupu vybudovat scaleup
Doprava:
zdarma
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
97 %
Heuréka! (e-kniha) - Tomáš Braverman
Doprava:
zdarma
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
99 %
Heuréka!
Doprava:
zdarma
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
98 %
Heuréka! - Tomáš Braverman - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
Popis
Myslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy? Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl. Tomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.V knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy. Neocení je pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu.## V knize se mimo jiné dozvíte: Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy.Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost.Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří.Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda.Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.Tato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.
Parametry
| Vydavatel | Jan Melvil Publishing |
| Jazyk | české |
| Autor | Tomáš Braverman |
| Výrobce | Jan Melvil Publishing |