Brzdový kotouč Sting FRC, Centerlock Tento typ kotouče má dvoudílnou konstrukci – ocelový brzdný prstenec spojen s hliníkovým středem. Konstrukce pomáhá lépe rozptylovat teplo, snižuje riziko deformace při zahřívání a zajišťuje konzistentní brzdný výkon. Plovoucí brzdový kotouč STING Floating Sport Rotor Lepší tepelná stabilita: oddělení materiálů omezuje přenos tepla do středu kola Snížené riziko deformace kotouče při dlouhém brzdění z kopce Nižší hluk a vibrace oproti některým jednodílným... Celý popis
Koupit za 1 290 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Brzdový kotouč Sting FRC, Centerlock
Tento typ kotouče má dvoudílnou konstrukci – ocelový brzdný prstenec spojen s hliníkovým středem.
Konstrukce pomáhá lépe rozptylovat teplo, snižuje riziko deformace při zahřívání a zajišťuje konzistentní brzdný výkon.
Plovoucí brzdový kotouč STING Floating Sport Rotor
Lepší tepelná stabilita: oddělení materiálů omezuje přenos tepla do středu kola
Snížené riziko deformace kotouče při dlouhém brzdění z kopce
Nižší hluk a vibrace oproti některým jednodílným kotoučům
Materiály:
Prstenec: Nerezová ocel
Střed: Slitina Al 7075-T6
Uchycení: Centerlock
Hmotnost:
140mm - 79g
160mm - 96g
180mm - 117g
Tento typ kotouče má dvoudílnou konstrukci – ocelový brzdný prstenec spojen s hliníkovým středem.
Konstrukce pomáhá lépe rozptylovat teplo, snižuje riziko deformace při zahřívání a zajišťuje konzistentní brzdný výkon.
Plovoucí brzdový kotouč STING Floating Sport Rotor
Lepší tepelná stabilita: oddělení materiálů omezuje přenos tepla do středu kola
Snížené riziko deformace kotouče při dlouhém brzdění z kopce
Nižší hluk a vibrace oproti některým jednodílným kotoučům
Materiály:
Prstenec: Nerezová ocel
Střed: Slitina Al 7075-T6
Uchycení: Centerlock
Hmotnost:
140mm - 79g
160mm - 96g
180mm - 117g
Parametry
| Výrobce | Sting |
| Průměr | 180 mm |
| Typ montáže | centerlock |