Nitro Puma 1000 Pro

0 %
Stars
(0 hodnocení)

Elektrokoloběžka Puma 1000 Pro Představujeme zcela novou modelovou řadu Puma. Předlohou této nové řady byla klasická odrážecí koloběžka s nízkým těžištěm a velkými koly. Díky těmto vlastnostem zvládá Puma dobře jak jízdu po komunikaci tak i mimo (např. lesní stezka apod.).   Na první pohled jsou hlavními poznávacími znaky této koloběžky široké "FAT" pneumatiky. Přejíždění menších nerovností je hračka a také zábava. Motor je uložen v zadním kole a je napájen velkou lithiovou baterií. Batwerie je... Celý popis

Koupit za 39 256 Kč

Popis

Elektrokoloběžka Puma 1000 Pro

Představujeme zcela novou modelovou řadu Puma. Předlohou této nové řady byla klasická odrážecí koloběžka s nízkým těžištěm a velkými koly. Díky těmto vlastnostem zvládá Puma dobře jak jízdu po komunikaci tak i mimo (např. lesní stezka apod.).
 
Na první pohled jsou hlavními poznávacími znaky této koloběžky široké "FAT" pneumatiky. Přejíždění menších nerovností je hračka a také zábava.
Motor je uložen v zadním kole a je napájen velkou lithiovou baterií. Batwerie je v rámu uzamčena na klíček a v případě potřeby jí lze jednoduše vyjmout (někteří zákazníci se přikupují náhradní baterii).
Elektrokoloběžka Puma 1000 Pro disponuje 9 rychlostními režimy. Při úsporné jízdě (např. režim 3) lze docílit mnohem delších nájezdů nežli při vysokém zatížení režimů 7-9.

Hlavní přednosti modelů Puma 1000 Pro:

Vyjímatelná Li-Ion baterie -  baterie s nejvyšší dostupnou kapacitou zaručuje dlouhý dojezd na 1 nabití
Uzamykatelné a nastavitelné přední odpružení - ideálně doplňuje terénní pneumatiky a výsledkem je příjemná jízda i po běžných nerovnostech
9 režimů výkonu - opravdu každý uživatel si může najít ideální nastavení výkonu a rychlosti elektrokoloběžky. Při jízdě na úsporné režimy šetříte baterii a prodlužujete zásadně dojezd.
Nová konstrukce - koloběžka díky své klasické konstrukci nabízí příjemnou a bezpečnou jízdu ve stoje. Silný bezkartáčový motor dovoluje rozjet koloběžku až na 35 km/h.
Premiové obutí - koloběžka je osazena značkovými "fat tire" pneumatikami. Jsou pohledově zajímavější nežli klasické a navíc značně změkčují jízdu a tím pomáhají zdolávat i nástrahy lehčího terénu mimo vozovku

 

Bezkartáčový motor uložený v zadním kole
Puma využívá moderní technologii motorů brushless hub. Jednbá se bezkartáčový motor uložení v zadním kole. Provoz koloběžky je velice tichý. Motory uložené v kole mají výhodu okamžité reakce na povel. Nespornou výhodou je také eliminace údržby řetězové sady.
Bezkartáčové motory mají tyto přednosti:

lepší charakteristika točivého momentu k rychlosti
vysoká dynamická reakce
vysoká účinnost (cca. 95% !!!)
dlouhá životnost

Pneumatiky, které nepřehlédnete
Puma je osazena opravdu líbivými a funkčními terénními pneumatikami, které jsou známé především z horských kol "do sněhu". Jízda je velmi příjemná a bezpečná. Menší nerovnosti vůbec necítíte. Pneumatiky dovolují i velmi příjemně projíždět třeba louky a lesní stezky. Venčení psího miláčka nebude problém ani v lehkém terénu.Přední a zadní LED osvětlení
Bezpečnost jízdy vždy na prvním místě. Proto má Puma přední i zadní LED osvětlení.
Je doporučeno jezdit i přes den se zapnutým osvětlením, značně se tím zvyšuje bezpečnost jízdy.
Přední osvětlení je napájeno z baterie koloběžky, avšak díky technologii LED diod je spotřeba prakticky nulová. Zadní osvětlení má svou vlastní baterii.
Jízdní režimy - každý si vybere
Koloběžka je osazena moderním tachometrem, který zobrazuje hlavní informace o koloběžce.Zde se také přepínají režimy, kterých je celkem 9.
Pro pomalou jízdu (rychlá chůze) si uživatel zvolí režim 1-2. Každý další režim směrem k číslu 9 znamená navýšení výkonu a max. rychlosti. Pro co nejvyšší úsporu baterie doporučujeme najít režim, který dovolí jet cca. 15-18 km/h rychlostí.
Akcelerace se provádí na pravé straně řídítek. Stejně jako na motorce, pouze "přidáte plyn" a koloběžka se plynule rozjede kupředu.
Výběr ze tří barev rámu
Modely Puma 1000 Pro nabízíme v těchto barvách:

černá (mat)                
bílá      
oranžová

Rekuperace, která navíc jemně dobíjí baterii
Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS - Kinetic Energy Recovery System.
Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je cca. 4 - 5%. Nelze tedy předpokládat, že díky systému Rekuperace lze navýšit dojezd o více jak přibližně 2-3 km.
Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému.
Hlavní výhody:

progresivní nárůst brzdné síly v závislosti na rychlosti vozidla
odlehčení brzdovému systému - snížené opotřebení brzd
snížení rizika pod-vybití akumulátorů

Upozorňujeme, že se na trhu objevují subjekty, které uvádí nesmyslně účinou rekuperaci (až 60%). Takto vysoká rekuperace není v žádném případě možná u elektrokoloběžek ani u elektroskutrů...
Přední nastavitelné odpružení
Tento model je vybaven přední cyklo vidlicí s možností nastavení tuhosti a také s možností uzamknutí pružení.
Silné tlumiče spolehlivě tlumí rázy vozovky. V kombinaci s velkými pneumatikami se jedná o opravdu příjemnou jízdu.Kotoučové brzdy
Kvalitní brzdy s velkými vzduchem chlazenými kotouči a cyklo brzdiči jsou základním předpokladem pro bezpečnou jízdu. V případě zájmu lze brzdy nahradit (upgrade) plně hydraulickými brzdami značky Nutt.
Technické přednosti modelů Puma 1000 Pro:

nová konstrukce vycházející z klasických koloběžek
9 rychlostních režimů
kvalitní lithiová baterie s vysokou kapacitou
moderní řidicí jednotka
tichý bezkartáčový motor uložený v zadním kole
široké terénní pneumatiky "Fat"
nové LED osvětlení

{article puma}{/article}
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Nitro Scooters
Výkon 1000 W
Hmotnost 29 kg
Nosnost 120 kg
Max. rychlost 35 km/h
Dojezd 35 km
Chopper ne
Se sedlem ne
Kapacita baterie 13000 mAh
Skládací ne
Pro dva ne
Odpružené ano
Rozměry 170 x 130 x 73 cm (d x v x š)
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty