- kooperativní hra - spolupracujte a vyhrajete - prověří vaši paměť - kouzelnické téma - krásné ilustrace - jednoduchá pravidla - najdi kouzelníka a jeho předmět - pro děti od 4 let Karetní hra Škola kouzel Karetní hra zaměřená na spolupráci, představivost a paměť. Škola kouzel je kooperativní paměťová hra, v níž si hráči musí zapamatovat, kde leží která karta předmětu a vytvořit správně dvojice. Budete hrát jako mladí učni, kteří sní o tom, že se stanou velkými čaroději. Pokud chcete... Celý popis
Koupit za 194 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Djeco Karetní hra Škola kouzel
Doprava:
49 Kč
Skladem
194 Kč
Koupit za 194 Kč
Djeco Magic School
Doprava:
59 Kč
Skladem
199 Kč
Koupit za 199 Kč
DJECO Karetní hra Škola kouzel
Doprava:
118 Kč
189 Kč
Koupit za 189 Kč
DJECO Karetní hra Škola kouzel
Doprava:
79 Kč
Skladem
230 Kč
Koupit za 230 Kč
DJECO Karetní hra Škola kouzel
Doprava:
99 Kč
359 Kč
Koupit za 359 Kč
Popis
- kooperativní hra - spolupracujte a vyhrajete
- prověří vaši paměť
- kouzelnické téma
- krásné ilustrace
- jednoduchá pravidla
- najdi kouzelníka a jeho předmět
- pro děti od 4 let
Karetní hra Škola kouzel
Karetní hra zaměřená na spolupráci, představivost a paměť. Škola kouzel je kooperativní paměťová hra, v níž si hráči musí zapamatovat, kde leží která karta předmětu a vytvořit správně dvojice.
Budete hrát jako mladí učni, kteří sní o tom, že se stanou velkými čaroději. Pokud chcete dosáhnout svého cíle, budete muset úspěšně dokončit alespoň 10 úkolů. Chcete-li dokončit úkol, musíte přiřadit odpovídající magické předměty jejich majitelům a dát dvě karty dohromady.
Jednoduchá hra, která prověří Vaši krátkodobou paměť. Děti v této hře dospělé spolehlivě porážejí. Zahrajte si ji i Vy!
Jak se hraje
Ve hře je 16 dvojic - kouzelník a jeho předmět. Karty zamícháme a položíme na hromádku obrázky dolů. Hráči postupným pokládáním karet na stole tvoří mřížku 4 x 4 karty.
Hráč na tahu si vezme kartu, prohlédne si ji, všem ji ukáže a položí ji obrázkem dolů na stůl. Další hráč zopakuje to stejné, ale mohou nastat dvě situace:
- karta je do páru s již vyloženou kartou - hráč ji položí na kartu, o které si myslí, že je její pár. Vytvoří se tak dvojice na kterou se již žádné další karty nepřidávají.
- karta na stole druhou do páru nemá - hráč ji položí na stůl obrázkem dolů.
Hráči mohou navzájem diskutovat o tom, kam kartu umístit, ale konečné rozhodnutí je na hráči, který je na tahu. Karty, které již byly odloženy, nelze přesunout. Jakmile dojdou dobírací karty, hra končí.
Hráči zkontrolují 16 vytvořených párů. Je-li magická položka a její vlastník propojen správně, úkol je splněn.
Pokud se hráčům podařilo utvořit správně alespoň 10 dvojic, zvítězili.
- prověří vaši paměť
- kouzelnické téma
- krásné ilustrace
- jednoduchá pravidla
- najdi kouzelníka a jeho předmět
- pro děti od 4 let
Karetní hra Škola kouzel
Karetní hra zaměřená na spolupráci, představivost a paměť. Škola kouzel je kooperativní paměťová hra, v níž si hráči musí zapamatovat, kde leží která karta předmětu a vytvořit správně dvojice.
Budete hrát jako mladí učni, kteří sní o tom, že se stanou velkými čaroději. Pokud chcete dosáhnout svého cíle, budete muset úspěšně dokončit alespoň 10 úkolů. Chcete-li dokončit úkol, musíte přiřadit odpovídající magické předměty jejich majitelům a dát dvě karty dohromady.
Jednoduchá hra, která prověří Vaši krátkodobou paměť. Děti v této hře dospělé spolehlivě porážejí. Zahrajte si ji i Vy!
Jak se hraje
Ve hře je 16 dvojic - kouzelník a jeho předmět. Karty zamícháme a položíme na hromádku obrázky dolů. Hráči postupným pokládáním karet na stole tvoří mřížku 4 x 4 karty.
Hráč na tahu si vezme kartu, prohlédne si ji, všem ji ukáže a položí ji obrázkem dolů na stůl. Další hráč zopakuje to stejné, ale mohou nastat dvě situace:
- karta je do páru s již vyloženou kartou - hráč ji položí na kartu, o které si myslí, že je její pár. Vytvoří se tak dvojice na kterou se již žádné další karty nepřidávají.
- karta na stole druhou do páru nemá - hráč ji položí na stůl obrázkem dolů.
Hráči mohou navzájem diskutovat o tom, kam kartu umístit, ale konečné rozhodnutí je na hráči, který je na tahu. Karty, které již byly odloženy, nelze přesunout. Jakmile dojdou dobírací karty, hra končí.
Hráči zkontrolují 16 vytvořených párů. Je-li magická položka a její vlastník propojen správně, úkol je splněn.
Pokud se hráčům podařilo utvořit správně alespoň 10 dvojic, zvítězili.
Parametry
Výrobce | Djeco |
Typ | kvarteta |
Počet hráčů | 1 - 6 |
Věk od | 5 let |
Přibližná doba hraní | 15 min |
Počet karet | 32 ks |
Značka | Djeco |
Rok vydání | 2019 |