O KVALITĚ MOTORŮ RCGF - STINGER ENGINES Parametry: Typ: 2 taktní benzínový motor s pístovým ventilem pro letadlo Zdvihový objem (cc): 10 ccm (0,61 cu in) Vrtání x zdvih (mm): 1,08 palce (27,6 mm)*0,67 palce (17 mm) Karburátor: Walbro Zapalování: DC-CDI (mikroprocesorem řízený elektronický zapalovací systém) Napájení: 6-14V Svíčka: M8 1/4-32 Maximální výkon: 1,9 hp při 15 000 ot./min Vyžaduje: benzín, dvoutaktní olej, zapalovací baterii a vrtuli Otáčky: 2000-15 000 ot./min Verze s... Celý popis
Koupit za 5 557 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
O KVALITĚ MOTORŮ RCGF - STINGER ENGINES
Parametry:
Typ: 2 taktní benzínový motor s pístovým ventilem pro letadlo
Zdvihový objem (cc): 10 ccm (0,61 cu in)
Vrtání x zdvih (mm): 1,08 palce (27,6 mm)*0,67 palce (17 mm)
Karburátor: Walbro
Zapalování: DC-CDI (mikroprocesorem řízený elektronický zapalovací systém)
Napájení: 6-14V
Svíčka: M8 1/4-32
Maximální výkon: 1,9 hp při 15 000 ot./min
Vyžaduje: benzín, dvoutaktní olej, zapalovací baterii a vrtuli
Otáčky: 2000-15 000 ot./min
Verze s benzínem: Předmíchané palivo, Natural 95 (doporučeno: 30: 1) (90% vysoce oktanový bezolovnatý benzín)
Mazací olej: 2 taktní motorový olej
Vrtule: 13x7 9800 ot / min; 14x6 9 000 ot./min
Standardní dvoulistá vrtule
Doporučené vrtule: 13 x 6, 14 x 6, 13X8, 13X7
Doporučené letadlo: letadlo velikosti 50, letadlo velikosti 40
Chladicí systém: vzduchem chlazený
Balení obsahuje: elektronické zapalování CDI, tlumič výfuku, zapalovací svíčku, těsnění, šrouby, prodloužení škrticího ramene a manuál.
Hmotnost:
Motor: 1,03 1b (468 g)
Tlumič: 1,4 oz (40 g)
Zapalovací modul: 4,1 oz (115 g)
Celkem hmotnost: 1,37 1b (623 g)
Technická data:
Zapalovací baterie: 6-8,4 NiCd nebo NiMH, 6,6 V LiFe nebo 2S LiPo pack
Směs benzínu a oleje: 30: 1
Náhradní zapalovací svíčka: 1/4-32 nebo ekvivalent
Volnoběžné otáčky: 2000 ot./min
Statický tah:
8,38 1b (3,8 kg) ve výšce 328 stop (100 m)
7,94 1b (3,6 kg) při nadmořské výšce 1800 m
Možnost objednání všech náhradních dílů (na dotaz)
Soupis všech náhradních dílů najdete také v manuálu u každého motoru.
CZ návod ve složce - související soubory.
Oficiální stránky výrobce: www.rcgfusa.com
Parametry:
Typ: 2 taktní benzínový motor s pístovým ventilem pro letadlo
Zdvihový objem (cc): 10 ccm (0,61 cu in)
Vrtání x zdvih (mm): 1,08 palce (27,6 mm)*0,67 palce (17 mm)
Karburátor: Walbro
Zapalování: DC-CDI (mikroprocesorem řízený elektronický zapalovací systém)
Napájení: 6-14V
Svíčka: M8 1/4-32
Maximální výkon: 1,9 hp při 15 000 ot./min
Vyžaduje: benzín, dvoutaktní olej, zapalovací baterii a vrtuli
Otáčky: 2000-15 000 ot./min
Verze s benzínem: Předmíchané palivo, Natural 95 (doporučeno: 30: 1) (90% vysoce oktanový bezolovnatý benzín)
Mazací olej: 2 taktní motorový olej
Vrtule: 13x7 9800 ot / min; 14x6 9 000 ot./min
Standardní dvoulistá vrtule
Doporučené vrtule: 13 x 6, 14 x 6, 13X8, 13X7
Doporučené letadlo: letadlo velikosti 50, letadlo velikosti 40
Chladicí systém: vzduchem chlazený
Balení obsahuje: elektronické zapalování CDI, tlumič výfuku, zapalovací svíčku, těsnění, šrouby, prodloužení škrticího ramene a manuál.
Hmotnost:
Motor: 1,03 1b (468 g)
Tlumič: 1,4 oz (40 g)
Zapalovací modul: 4,1 oz (115 g)
Celkem hmotnost: 1,37 1b (623 g)
Technická data:
Zapalovací baterie: 6-8,4 NiCd nebo NiMH, 6,6 V LiFe nebo 2S LiPo pack
Směs benzínu a oleje: 30: 1
Náhradní zapalovací svíčka: 1/4-32 nebo ekvivalent
Volnoběžné otáčky: 2000 ot./min
Statický tah:
8,38 1b (3,8 kg) ve výšce 328 stop (100 m)
7,94 1b (3,6 kg) při nadmořské výšce 1800 m
Možnost objednání všech náhradních dílů (na dotaz)
Soupis všech náhradních dílů najdete také v manuálu u každého motoru.
CZ návod ve složce - související soubory.
Oficiální stránky výrobce: www.rcgfusa.com