MINION DHR II TRAIL | ENDURO | SJEZD Díky bočním hrotům převzatým z legendárního modelu Minion DHF, ale rozšířeným, aby poskytovaly větší oporu, zatáčí DHR II jako žádný jiný model. Středový dezén má náběžné hrany pro zlepšení akcelerace a lamely pro vytvoření plynulého přechodu při náklonu kola. Pádlovité hroty na středovém běhounu se při prudkém brzdění zařezávají do země a pomáhají udržet kolo pod kontrolou. V kombinaci s předním pláštěm Minion DHF získáte dokonalou kombinaci pro agresivní... Celý popis
Koupit za 1 949 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
93 %
Maxxis Plášť Minion Dhr Ii 27.5x2.80 Kevlar 3ct/exo+/tr (etb00113800)
Doprava:
zdarma
Skladem
1 949 Kč
Koupit za 1 949 Kč
97 %
Plášť Maxxis Minion Dhr II 27.5x2.80 Kevlar 3CT/EXO+/TR (ETB00113800)
Doprava:
59 Kč
1 799 Kč
Koupit za 1 799 Kč
97 %
Maxxis plášť MINION DHR (bezduš) 27.5X2.80 EXO(black)
Doprava:
99 Kč
Skladem
1 699 Kč
Koupit za 1 699 Kč
Plášť MAXXIS Minion DHR II kevlar 27.5x2.80 EXO TR
Doprava:
79 Kč
1 659 Kč
Koupit za 1 659 Kč
90 %
MAXXIS - plášť Minion DHR II 27,5x2.80 3CT/EXO+/TR kevlar
Doprava:
59 Kč
Skladem
1 569 Kč
Koupit za 1 569 Kč
Popis
MINION DHR II
TRAIL | ENDURO | SJEZD
Díky bočním hrotům převzatým z legendárního modelu Minion DHF, ale rozšířeným, aby poskytovaly větší oporu, zatáčí DHR II jako žádný jiný model. Středový dezén má náběžné hrany pro zlepšení akcelerace a lamely pro vytvoření plynulého přechodu při náklonu kola. Pádlovité hroty na středovém běhounu se při prudkém brzdění zařezávají do země a pomáhají udržet kolo pod kontrolou.
V kombinaci s předním pláštěm Minion DHF získáte dokonalou kombinaci pro agresivní jízdu na trailu! Plášť Minion DHF je k dispozici ve specifikacích pro trail, enduro a sjezd.
- Plášť 60 TPI
- Hmotnost: 1081 g
- K dispozici s ochranou bočnic EXO+
- Technologie Tubeless Ready (TR).
- 3CT
URČENÍ
Kategorie: Trail, Enduro, Downhill
Doporučené použití: Všechny trailové podmínky
Doporučená montáž: Zadní
Technologie 3C maxxterra
Mezilehlá konfigurace směsi používaná u vybraných horských pneumatik. 3C MaxxTerra je měkčí a nabízí větší trakci než 3C MaxxSpeed, přesto poskytuje lepší opotřebení běhounu a menší valivý odpor než MaxxGrip
Tubeless ready
Bezdušové pneumatiky poskytují jezdci mnoho výhod: schopnost jezdit na nižší tlak vzduchu, což zlepšuje trakci; nižší valivý odpor ve srovnání s pneumatikou s duší; a menší šance na zploštění, protože neobsahuje žádnou duši. Tekuté tmely by se měly používat pouze v následujících typech pneumatik: silniční bezdušové, dušové a tubeless ready (přípravené pro bezduš).
WIDE TRAIL
Konstrukce Wide Trail (WT) optimalizuje rozložení a profil běhounu pneumatiky na dnešních moderních širších ráfcích. Tradiční pneumatiky jsou navrženy kolem starších, užších ráfků a mohou vytvářet příliš čtvercový profil pneumatiky, což vede k méně než optimálnímu výkonu. Pneumatiky WT jsou optimalizovány pro šířku vnitřního ráfku 35 mm, ale bylo prokázáno, že fungují v rozsahu šířky vnitřního ráfku 30–35 mm, v závislosti na preferencích jezdce.
EXO+
EXO+ je středně odolná varianta ochrany proti propíchnutí od Maxxis vhodná pro všestranné trailové ježdění a lehká elektrokola. Začneme odolným pláštěm 60 TPI, přidáme naši legendární EXO ochrannou vrstvu proti propíchnutí na boční stěny a završíme to malou butylovou vložkou kolem patky. Pevný plášť a materiál EXO odvracejí poškození od kamenů a kořenů, zatímco butylová vložka chrání pneumatiku před sevřením a pomáhá předcházet poškození ráfku.
TRAIL | ENDURO | SJEZD
Díky bočním hrotům převzatým z legendárního modelu Minion DHF, ale rozšířeným, aby poskytovaly větší oporu, zatáčí DHR II jako žádný jiný model. Středový dezén má náběžné hrany pro zlepšení akcelerace a lamely pro vytvoření plynulého přechodu při náklonu kola. Pádlovité hroty na středovém běhounu se při prudkém brzdění zařezávají do země a pomáhají udržet kolo pod kontrolou.
V kombinaci s předním pláštěm Minion DHF získáte dokonalou kombinaci pro agresivní jízdu na trailu! Plášť Minion DHF je k dispozici ve specifikacích pro trail, enduro a sjezd.
- Plášť 60 TPI
- Hmotnost: 1081 g
- K dispozici s ochranou bočnic EXO+
- Technologie Tubeless Ready (TR).
- 3CT
URČENÍ
Kategorie: Trail, Enduro, Downhill
Doporučené použití: Všechny trailové podmínky
Doporučená montáž: Zadní
Technologie 3C maxxterra
Mezilehlá konfigurace směsi používaná u vybraných horských pneumatik. 3C MaxxTerra je měkčí a nabízí větší trakci než 3C MaxxSpeed, přesto poskytuje lepší opotřebení běhounu a menší valivý odpor než MaxxGrip
Tubeless ready
Bezdušové pneumatiky poskytují jezdci mnoho výhod: schopnost jezdit na nižší tlak vzduchu, což zlepšuje trakci; nižší valivý odpor ve srovnání s pneumatikou s duší; a menší šance na zploštění, protože neobsahuje žádnou duši. Tekuté tmely by se měly používat pouze v následujících typech pneumatik: silniční bezdušové, dušové a tubeless ready (přípravené pro bezduš).
WIDE TRAIL
Konstrukce Wide Trail (WT) optimalizuje rozložení a profil běhounu pneumatiky na dnešních moderních širších ráfcích. Tradiční pneumatiky jsou navrženy kolem starších, užších ráfků a mohou vytvářet příliš čtvercový profil pneumatiky, což vede k méně než optimálnímu výkonu. Pneumatiky WT jsou optimalizovány pro šířku vnitřního ráfku 35 mm, ale bylo prokázáno, že fungují v rozsahu šířky vnitřního ráfku 30–35 mm, v závislosti na preferencích jezdce.
EXO+
EXO+ je středně odolná varianta ochrany proti propíchnutí od Maxxis vhodná pro všestranné trailové ježdění a lehká elektrokola. Začneme odolným pláštěm 60 TPI, přidáme naši legendární EXO ochrannou vrstvu proti propíchnutí na boční stěny a završíme to malou butylovou vložkou kolem patky. Pevný plášť a materiál EXO odvracejí poškození od kamenů a kořenů, zatímco butylová vložka chrání pneumatiku před sevřením a pomáhá předcházet poškození ráfku.
Parametry
| Výrobce | Maxxis |
| Určení | horské |
| Průměr pláště | 27,5" palců |
| Šířka pláště | 2,80″ |
| Patka pláště | kevlarové |