Voda po holení Guess Grooming Effect je skvělý doplněk k toaletní vodě. Aloe vera uklidní pokožku a vůně navodí pocit svěžesti. Aloe vera vůně po holení uklidní a zvlhčí pokožku po holení a přidá svěží vůni, která podtrhne celkový efekt. Použití: naneste na pleť po holení. Mužská vůně s kapradinovými a orientálními prvky vás osvěží ananasem, citrusy a fialkami s kořeněným nádechem. V základu se snoubí lehké pižmo a dřevo s teplou vanilkou. Autorem vůně je Clement Gavarry z firmy Firmenich. Složení... Celý popis
Koupit za 520 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

GUESS Grooming Effect voda po holení pro muže 100 ml
Doprava:
69 Kč
Skladem
520 Kč
Koupit za 520 Kč

GUESS Grooming Effect voda po holení pro muže 100 ml
Doprava:
85 Kč
Skladem
520 Kč
Koupit za 520 Kč

Guess Grooming Effect Voda po holení 100ml
Doprava:
99 Kč
Skladem
513 Kč
Koupit za 513 Kč

Guess Grooming Effect voda po holení 100 ml
Doprava:
59 Kč
Skladem
329 Kč
Koupit za 329 Kč
Popis
Voda po holení Guess Grooming Effect je skvělý doplněk k toaletní vodě. Aloe vera uklidní pokožku a vůně navodí pocit svěžesti.
Aloe vera vůně po holení uklidní a zvlhčí pokožku po holení a přidá svěží vůni, která podtrhne celkový efekt.
Použití: naneste na pleť po holení.
Mužská vůně s kapradinovými a orientálními prvky vás osvěží ananasem, citrusy a fialkami s kořeněným nádechem. V základu se snoubí lehké pižmo a dřevo s teplou vanilkou. Autorem vůně je Clement Gavarry z firmy Firmenich.
Složení vůně:
Hlava: grep, ananas, mandarinka, anýz
Srdce: šalvěj, rozmarýn, lístky fialky
Základ: pižmo, vanilka, ambrox, dřevo guaiac, santalové dřevo
Grooming Effect kolekce nabízí parfém pro muže, kteří mají rádi sport a pohyb. Kromě toaletní vody obsahuje také produkty pro péči o kůži, vousy a tělo. Grooming Effect kolekce je vůně pro muže, kteří jsou sportovně založení a žijí aktivně. K toaletní vodě patří také produkty pro péči o pleť, vousy a tělo.
Flakony mají tmavě šedou barvu s černým trojúhelníkem Guess a červeným nápisem, který logu propůjčuje sportovní vzhled.
Guess je americká značka oblečení, doplňků, šperků a parfémů. Byla založena v roce 1981 a je přítomná ve více než 100 zemích. Je to značka, která symbolizuje mladistvý, sexy a dobrodružný životní styl. Je ovlivněna francouzskou elegancí a kalifornským netradičním stylem života.
Aloe vera vůně po holení uklidní a zvlhčí pokožku po holení a přidá svěží vůni, která podtrhne celkový efekt.
Použití: naneste na pleť po holení.
Mužská vůně s kapradinovými a orientálními prvky vás osvěží ananasem, citrusy a fialkami s kořeněným nádechem. V základu se snoubí lehké pižmo a dřevo s teplou vanilkou. Autorem vůně je Clement Gavarry z firmy Firmenich.
Složení vůně:
Hlava: grep, ananas, mandarinka, anýz
Srdce: šalvěj, rozmarýn, lístky fialky
Základ: pižmo, vanilka, ambrox, dřevo guaiac, santalové dřevo
Grooming Effect kolekce nabízí parfém pro muže, kteří mají rádi sport a pohyb. Kromě toaletní vody obsahuje také produkty pro péči o kůži, vousy a tělo. Grooming Effect kolekce je vůně pro muže, kteří jsou sportovně založení a žijí aktivně. K toaletní vodě patří také produkty pro péči o pleť, vousy a tělo.
Flakony mají tmavě šedou barvu s černým trojúhelníkem Guess a červeným nápisem, který logu propůjčuje sportovní vzhled.
Guess je americká značka oblečení, doplňků, šperků a parfémů. Byla založena v roce 1981 a je přítomná ve více než 100 zemích. Je to značka, která symbolizuje mladistvý, sexy a dobrodružný životní styl. Je ovlivněna francouzskou elegancí a kalifornským netradičním stylem života.
Parametry
Objem | 100 ml |
Výrobce | Guess |