Charakteristika Stirlingův motor typu Beta, provedení Krick Motor Stirling hliníkový smontovaný. Píst a ložisko výtlačného pístu jsou vyrobeny ze speciální, samomazného materiálu. To znamená, že žádnou údržbu a dlouhou životnost. Palivo je denaturovaný líh, dlouhá doba provozu. Vyroben z leštěného hliníku. Délka celk. 155mm, šířka 60mm, výška 105mm. Robert Stirling byl skotský vynálezce prvního teplovzdušného motoru s uzavřeným cyklem, vynalezl ho v roce 1816. Stirlingův motor typu Beta má jen... Celý popis
Koupit za 5 260 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Charakteristika
Stirlingův motor typu Beta, provedení Krick Motor Stirling hliníkový smontovaný. Píst a ložisko výtlačného pístu jsou vyrobeny ze speciální, samomazného materiálu. To znamená, že žádnou údržbu a dlouhou životnost. Palivo je denaturovaný líh, dlouhá doba provozu. Vyroben z leštěného hliníku. Délka celk. 155mm, šířka 60mm, výška 105mm.
Robert Stirling byl skotský vynálezce prvního teplovzdušného motoru s uzavřeným cyklem, vynalezl ho v roce 1816. Stirlingův motor typu Beta má jen jeden válec, který je na jednom konci teplý a na druhém studený. Přehaněč, který není ve válci umístěn těsně, přesunuje pracovní plyn mezi teplým a studeným koncem válce. Pracovní píst na konci válce pohání pomocí klikového mechanizmu Stirlingův motor má vysokou účinnost v porovnání s parním strojem až 40%.
Doporučené příslušenství
KR-22103 Krick Hořák stirlingova motoru zlatý
KR-22104 Krick Hořák stirlingova motoru stříbrný
KR-22105 Krick Hořák stirlingova motoru hliníkový
KR-22120 Krick Baňka skleněná pro Stirlingův motor zlatý
KR-22121 Krick Baňka skleněná pro Stirlingův motor hliníkový
KR-22122 Krick Baňka skleněná pro Stirlingův motor stříbrný
KR-22123 Krick Vnitřní díl skleněné baňky pro Stirl. Motor
KR-22135 Krick Hořák trubka s knotem pro Twin Stirling
KR-22220 Krick Baňka skleněná pro velký Stirl. motor
Stirlingův motor typu Beta, provedení Krick Motor Stirling hliníkový smontovaný. Píst a ložisko výtlačného pístu jsou vyrobeny ze speciální, samomazného materiálu. To znamená, že žádnou údržbu a dlouhou životnost. Palivo je denaturovaný líh, dlouhá doba provozu. Vyroben z leštěného hliníku. Délka celk. 155mm, šířka 60mm, výška 105mm.
Robert Stirling byl skotský vynálezce prvního teplovzdušného motoru s uzavřeným cyklem, vynalezl ho v roce 1816. Stirlingův motor typu Beta má jen jeden válec, který je na jednom konci teplý a na druhém studený. Přehaněč, který není ve válci umístěn těsně, přesunuje pracovní plyn mezi teplým a studeným koncem válce. Pracovní píst na konci válce pohání pomocí klikového mechanizmu Stirlingův motor má vysokou účinnost v porovnání s parním strojem až 40%.
Doporučené příslušenství
KR-22103 Krick Hořák stirlingova motoru zlatý
KR-22104 Krick Hořák stirlingova motoru stříbrný
KR-22105 Krick Hořák stirlingova motoru hliníkový
KR-22120 Krick Baňka skleněná pro Stirlingův motor zlatý
KR-22121 Krick Baňka skleněná pro Stirlingův motor hliníkový
KR-22122 Krick Baňka skleněná pro Stirlingův motor stříbrný
KR-22123 Krick Vnitřní díl skleněné baňky pro Stirl. Motor
KR-22135 Krick Hořák trubka s knotem pro Twin Stirling
KR-22220 Krick Baňka skleněná pro velký Stirl. motor
Parametry
Výrobce | Krick Modelltechnik |