ULTEGRA C60, navržené pro prostředí s nejvyšší rychlostí a moderními šířkami plášťů, sdílí svůj celokarbonový profil ráfku s DURA-ACE, ale využívá ořech, který je kompatibilní s 12 i 11 rychlostními kazetami. Pro situace, kde je prioritou aerodynamika, jsou kola ULTEGRA R8170 C60 vybavena celokarbonovým, 21 mm vnitřním, bezdušovým kompatibilním ráfkem a nábojem s ložisky s kónusy a miskami, který je kompatibilní s 12 i 11-rychlostními kazetami. VLASTNOSTI Celokarbonový ráfek vysoký 60 mm Vnitřní... Celý popis
Koupit za 33 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
ULTEGRA C60, navržené pro prostředí s nejvyšší rychlostí a moderními šířkami plášťů, sdílí svůj celokarbonový profil ráfku s DURA-ACE, ale využívá ořech, který je kompatibilní s 12 i 11 rychlostními kazetami.
Pro situace, kde je prioritou aerodynamika, jsou kola ULTEGRA R8170 C60 vybavena celokarbonovým, 21 mm vnitřním, bezdušovým kompatibilním ráfkem a nábojem s ložisky s kónusy a miskami, který je kompatibilní s 12 i 11-rychlostními kazetami.
VLASTNOSTI
Celokarbonový ráfek vysoký 60 mm
Vnitřní šířka ráfku: 21 mm
Sdílený profil ráfku s koly R9200 DURA-ACE
Typ brzdy: Kotoučová brzda CENTER LOCK
Způsob montáže: 12 mm E-THRU
O.L.D. (mm): 100
Technologie
CENTER LOCK
Systém CENTER LOCK umožňuje snadnou instalaci rotoru s drážkovým uchycením a pojistným kroužkem. Montážní systém s pojistným kroužkem snižuje celkovou pracovní dobu zkrácením času instalace a demontáže. Kromě toho, bezpečné upevnění pomocí drážkového držáku zvyšuje přesnost a tuhost a zároveň zlepšuje účinnost brzdění.
D2
Aerodynamický výkon je ovlivněn směrem větru. Při vytváření ráfku D2 inženýři SHIMANO zvážili čelní i boční vítr s cílem dosáhnout optimálního výkonu ve skutečných jízdních podmínkách. Rozsáhlé prototypové testování ve větrném tunelu a na cestě dokázalo, že široký tvar ráfku s hlubokým lůžkem pláště funguje nejlépe v širokém rozsahu podmínek. Při úhlech vybočení v rozsahu od 0 do 15 stupňů profil ráfku SHIMANO D2 snižuje odpor vzduchu lépe než jiné ráfky aero tvaru. Tento design ráfku také zvyšuje boční tuhost kola a nabízí zlepšenou vertikální poddajnost pro lepší kontrolu, pohodlí a odolnost na silnici.
E-THRU
Beznástrojový systém montáže na pevnou osu optimalizuje tuhost a vyvážení hmotnosti a umožňuje snadnou obsluhu se spolehlivým vnitřním mechanismem. 15 mm systém pevné osy je o 15 % torzně tužší ao 25 % tužší v příčném smyku než tradiční 9 mm rychloupínací systém přední osy. Vysoká tuhost je zajištěna při zachování optimálního vyvážení hmotnosti. Systém E-THRU minimalizuje deformaci odpružení při zachování nízké hmotnosti pro jízdu v ostrých zatáčkách vysokou rychlostí.
SCIENCE OF SPEED
Roky práce vám přinášejí vteřiny. Rychlost je hnací silou nové generace silničních sad. Konstruktéři společnosti Shimano zdokonalili všechny komponenty a funkce tak, aby poskytovaly špičkový požitek z jízdy, ať už spurtujete do cíle na Champs-Élysées, nebo zdoláváte nedaleký kopec.
Pro situace, kde je prioritou aerodynamika, jsou kola ULTEGRA R8170 C60 vybavena celokarbonovým, 21 mm vnitřním, bezdušovým kompatibilním ráfkem a nábojem s ložisky s kónusy a miskami, který je kompatibilní s 12 i 11-rychlostními kazetami.
VLASTNOSTI
Celokarbonový ráfek vysoký 60 mm
Vnitřní šířka ráfku: 21 mm
Sdílený profil ráfku s koly R9200 DURA-ACE
Typ brzdy: Kotoučová brzda CENTER LOCK
Způsob montáže: 12 mm E-THRU
O.L.D. (mm): 100
Technologie
CENTER LOCK
Systém CENTER LOCK umožňuje snadnou instalaci rotoru s drážkovým uchycením a pojistným kroužkem. Montážní systém s pojistným kroužkem snižuje celkovou pracovní dobu zkrácením času instalace a demontáže. Kromě toho, bezpečné upevnění pomocí drážkového držáku zvyšuje přesnost a tuhost a zároveň zlepšuje účinnost brzdění.
D2
Aerodynamický výkon je ovlivněn směrem větru. Při vytváření ráfku D2 inženýři SHIMANO zvážili čelní i boční vítr s cílem dosáhnout optimálního výkonu ve skutečných jízdních podmínkách. Rozsáhlé prototypové testování ve větrném tunelu a na cestě dokázalo, že široký tvar ráfku s hlubokým lůžkem pláště funguje nejlépe v širokém rozsahu podmínek. Při úhlech vybočení v rozsahu od 0 do 15 stupňů profil ráfku SHIMANO D2 snižuje odpor vzduchu lépe než jiné ráfky aero tvaru. Tento design ráfku také zvyšuje boční tuhost kola a nabízí zlepšenou vertikální poddajnost pro lepší kontrolu, pohodlí a odolnost na silnici.
E-THRU
Beznástrojový systém montáže na pevnou osu optimalizuje tuhost a vyvážení hmotnosti a umožňuje snadnou obsluhu se spolehlivým vnitřním mechanismem. 15 mm systém pevné osy je o 15 % torzně tužší ao 25 % tužší v příčném smyku než tradiční 9 mm rychloupínací systém přední osy. Vysoká tuhost je zajištěna při zachování optimálního vyvážení hmotnosti. Systém E-THRU minimalizuje deformaci odpružení při zachování nízké hmotnosti pro jízdu v ostrých zatáčkách vysokou rychlostí.
SCIENCE OF SPEED
Roky práce vám přinášejí vteřiny. Rychlost je hnací silou nové generace silničních sad. Konstruktéři společnosti Shimano zdokonalili všechny komponenty a funkce tak, aby poskytovaly špičkový požitek z jízdy, ať už spurtujete do cíle na Champs-Élysées, nebo zdoláváte nedaleký kopec.
Parametry
Výrobce | Shimano |
Typ | silniční |
Materiál | karbon |