Heuréka! - Tomáš Braverman Jak (u)řídit růst firmy bez zbytečných přešlapů? Tomáš Braverman, který proměnil Heureku v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy, v této knize odhaluje zákulisí své cesty a sdílí konkrétní know-how, jak dosáhnout udržitelného firemního růstu.Kniha nabízí praktické rady, inspiraci a otevřené přiznání chyb, kterým se jako lídr nevyhnul – od budování týmů přes konkurenční souboje až po krizové momenty. Vychází z reálných zkušeností a je určena nejen... Celý popis
Koupit za 319 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Heuréka!
Doprava:
zdarma
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč

Heuréka! - Tomáš Braverman - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
Popis
Heuréka! - Tomáš Braverman Jak (u)řídit růst firmy bez zbytečných přešlapů? Tomáš Braverman, který proměnil Heureku v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy, v této knize odhaluje zákulisí své cesty a sdílí konkrétní know-how, jak dosáhnout udržitelného firemního růstu.Kniha nabízí praktické rady, inspiraci a otevřené přiznání chyb, kterým se jako lídr nevyhnul – od budování týmů přes konkurenční souboje až po krizové momenty. Vychází z reálných zkušeností a je určena nejen vrcholovým manažerům, ale každému, kdo chce efektivně rozvíjet svůj projekt, tým nebo firmu.V knize se mimo jiné dozvíte:
Jak Heureka během deseti let zdesetinásobila své příjmy a obstála v konkurenci mezinárodních gigantů.
Proč firemní kultura začíná u CEO a nelze ji ponechat náhodě.
Jak může být hromadné propouštění ozdravným krokem i v době růstu.
Proč zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o setrvání víc než mzda.
Proč nelze dlouhodobou strategii stavět na zisku – skutečný růst vychází z metrik zaměřených na zákazníka.
Dozvíte se také o přínosech akvizic, zavádění metodiky OKR či využívání datové analýzy v růstu firmy.„Neobyčejně otevřený a autentický příběh – s konkrétními radami, spoustou inspirace i odvahou přiznat chyby.“ — Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz„Místo superlativů nabízí ‚aha‘ momenty a praktické rady z reálného byznysu.“ — Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group South z kategorie E-knihy | Odborná literatura | Ekonomie | Podnikání od Jan Melvil publishing naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!
Jak Heureka během deseti let zdesetinásobila své příjmy a obstála v konkurenci mezinárodních gigantů.
Proč firemní kultura začíná u CEO a nelze ji ponechat náhodě.
Jak může být hromadné propouštění ozdravným krokem i v době růstu.
Proč zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o setrvání víc než mzda.
Proč nelze dlouhodobou strategii stavět na zisku – skutečný růst vychází z metrik zaměřených na zákazníka.
Dozvíte se také o přínosech akvizic, zavádění metodiky OKR či využívání datové analýzy v růstu firmy.„Neobyčejně otevřený a autentický příběh – s konkrétními radami, spoustou inspirace i odvahou přiznat chyby.“ — Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz„Místo superlativů nabízí ‚aha‘ momenty a praktické rady z reálného byznysu.“ — Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group South z kategorie E-knihy | Odborná literatura | Ekonomie | Podnikání od Jan Melvil publishing naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!
Parametry
Vydavatel | Jan Melvil Publishing |
Jazyk | české |
Autor | Tomáš Braverman |
Výrobce | Jan Melvil Publishing |