Společnost Honda vylepšila svou přenosnou elektrocentrálu EU20i a nahrazuje ji novým modelem EU22i, který přináší vyšší výkon, nižší spotřebu paliva a dokonce i tišší chod. Vyšší výkon, kompaktní rozměry Model EU20i si od jeho uvedení na trh v roce 2001 uživatelé oblíbili díky tomu, že nabízí elektrický výkon až 2,0 kW v kompaktním, snadno přenosném balení s nízkou hmotností. Zcela nový model EU22i s větším a výkonnějším motorem dosahuje o 10 procent vyšší výkon, přičemž rozměry a hmotností se... Celý popis
Koupit za 48 995 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Honda Generátor EU 22i
Doprava:
150 Kč
Skladem
48 995 Kč
Koupit za 48 995 Kč
Honda EU 22i
Doprava:
zdarma
Skladem
42 990 Kč
Koupit za 42 990 Kč
Honda lehká kufříková elektrocentrála EU 22i T
Doprava:
zdarma
42 990 Kč
Koupit za 42 990 Kč
Elektrocentrála Honda EU 22i
Doprava:
zdarma
39 990 Kč
Koupit za 39 990 Kč
Elektrocentrála Honda EU 22i
Doprava:
zdarma
39 990 Kč
Koupit za 39 990 Kč
Popis
Společnost Honda vylepšila svou přenosnou elektrocentrálu EU20i a nahrazuje ji novým modelem EU22i, který přináší vyšší výkon, nižší spotřebu paliva a dokonce i tišší chod.
Vyšší výkon, kompaktní rozměry
Model EU20i si od jeho uvedení na trh v roce 2001 uživatelé oblíbili díky tomu, že nabízí elektrický výkon až 2,0 kW v kompaktním, snadno přenosném balení s nízkou hmotností. Zcela nový model EU22i s větším a výkonnějším motorem dosahuje o 10 procent vyšší výkon, přičemž rozměry a hmotností se téměř neliší od svého předchůdce.
Čtyřtaktní motor Honda o objemu 120 cm3 pracuje při nižších otáčkách než předchozí model s objemem 100 cm3, což vede k nižší hlučnosti i spotřebě paliva. Maximální garantovaná hlučnost jen 90 dB (A) znamená téměř tichý chod.
Objem palivové nádrže 3,6 litru zůstal stejný jako u modelu EU20i, v závislosti na potřeby energie dokáže nabídnout čas provozu až 8,4 hodiny. K dispozici je také režim Eco-throttleTM, který nepřetržitě upravuje otáčky motoru přesně podle momentálního zatížení. Šetří tím palivo, snižuje hlučnost chodu a prodlužuje životnost motoru, kdy se nevyžaduje maximální výkon. Režim Eco-throttleTM nebo režim maximálního výkonu lze zapnout spínačem na ovládacím panelu.
Nový motor dokáže lépe zvládnout nároky měnícího se zatížení, takže když dojde k jeho zvýšení, motor rychleji obnoví potřebné otáčky. A díky šetrnému spalování splňuje emisní normu Euro5.
Motor a elektronika jsou zcela uzavřeny v zvukově izolovaném přenosném pouzdře, které chrání jednotlivé součásti a snižuje hlučnost chodu na minimum. Suchá hmotnost je 21,1 kg a dokonce i při plné palivové nádrži váží model EU22i jen 24,2 kg, stejně jako EU20i. Velká rukojeť zase zaručuje pohodlné a snadné přenášení.
paralelní provoz
Všechny invertorové elektrocentrály značky Honda umožňují paralelní provoz. Regulace elektrického výstupu se provádí elektronicky, díky čemuž lze dva stejné modely navzájem propojit speciálními kabely, které jsou dostupné od společnosti Honda jako příslušenství. Dvojice elektrocentrál potom funguje jako jedna jednotka a při náročnějších způsobech využití poskytuje dvakrát vyšší elektrický výkon než jedno zařízení. Dvě takto propojené přenosné elektrocentrály EU22i dokáží zajistit napájení mimořádně kvalitním proudem se sinusovým průběhem až do 3,6 kW. Elektrocentrála EU22i má navíc 12-voltovou výstupní zásuvku na stejnosměrný proud 8,3 A, která je vhodná pro nabíjení akumulátoru přímo z elektrocentrály pomocí volitelného kabelu s adaptérem.
TECHNICKÉ ÚDAJE:
Výstupní výkon max. / Provozní / paralelní: 2,2 / 1,8 / 3,6 KW
Napětí / frekvence: 230/50 V / Hz
Účiník: 1 cos φ
Proud: 7,0 A
STEJNOSMĚRNI PROUD
Napětí: 12 V
Proud: 8,3 A
MOTOR
Typ motoru: 4-takt, OHV, GXR120 - čtyřtaktní, EURO 5
Výkon motoru: 2,55 / 5000 kW
Startování: ruční
Ojem nádrže: 3,6 l
Spotřeba paliva: 1,1 l / hod.
Max. garantovaná hlučnost (LwA): 91 dBA
VYBAVENÍ
Regulace výstupu: invertor
Stupeň ochrany: IP 2
Tepelný jistič AC / DC: ano / ano
Pojistka DC: ano
Olejové čidlo: ano
Rozměry d x š x v: 510 x 290 x 425 mm
Hmotnost (bez náplní): 21 kg
Vyšší výkon, kompaktní rozměry
Model EU20i si od jeho uvedení na trh v roce 2001 uživatelé oblíbili díky tomu, že nabízí elektrický výkon až 2,0 kW v kompaktním, snadno přenosném balení s nízkou hmotností. Zcela nový model EU22i s větším a výkonnějším motorem dosahuje o 10 procent vyšší výkon, přičemž rozměry a hmotností se téměř neliší od svého předchůdce.
Čtyřtaktní motor Honda o objemu 120 cm3 pracuje při nižších otáčkách než předchozí model s objemem 100 cm3, což vede k nižší hlučnosti i spotřebě paliva. Maximální garantovaná hlučnost jen 90 dB (A) znamená téměř tichý chod.
Objem palivové nádrže 3,6 litru zůstal stejný jako u modelu EU20i, v závislosti na potřeby energie dokáže nabídnout čas provozu až 8,4 hodiny. K dispozici je také režim Eco-throttleTM, který nepřetržitě upravuje otáčky motoru přesně podle momentálního zatížení. Šetří tím palivo, snižuje hlučnost chodu a prodlužuje životnost motoru, kdy se nevyžaduje maximální výkon. Režim Eco-throttleTM nebo režim maximálního výkonu lze zapnout spínačem na ovládacím panelu.
Nový motor dokáže lépe zvládnout nároky měnícího se zatížení, takže když dojde k jeho zvýšení, motor rychleji obnoví potřebné otáčky. A díky šetrnému spalování splňuje emisní normu Euro5.
Motor a elektronika jsou zcela uzavřeny v zvukově izolovaném přenosném pouzdře, které chrání jednotlivé součásti a snižuje hlučnost chodu na minimum. Suchá hmotnost je 21,1 kg a dokonce i při plné palivové nádrži váží model EU22i jen 24,2 kg, stejně jako EU20i. Velká rukojeť zase zaručuje pohodlné a snadné přenášení.
paralelní provoz
Všechny invertorové elektrocentrály značky Honda umožňují paralelní provoz. Regulace elektrického výstupu se provádí elektronicky, díky čemuž lze dva stejné modely navzájem propojit speciálními kabely, které jsou dostupné od společnosti Honda jako příslušenství. Dvojice elektrocentrál potom funguje jako jedna jednotka a při náročnějších způsobech využití poskytuje dvakrát vyšší elektrický výkon než jedno zařízení. Dvě takto propojené přenosné elektrocentrály EU22i dokáží zajistit napájení mimořádně kvalitním proudem se sinusovým průběhem až do 3,6 kW. Elektrocentrála EU22i má navíc 12-voltovou výstupní zásuvku na stejnosměrný proud 8,3 A, která je vhodná pro nabíjení akumulátoru přímo z elektrocentrály pomocí volitelného kabelu s adaptérem.
TECHNICKÉ ÚDAJE:
Výstupní výkon max. / Provozní / paralelní: 2,2 / 1,8 / 3,6 KW
Napětí / frekvence: 230/50 V / Hz
Účiník: 1 cos φ
Proud: 7,0 A
STEJNOSMĚRNI PROUD
Napětí: 12 V
Proud: 8,3 A
MOTOR
Typ motoru: 4-takt, OHV, GXR120 - čtyřtaktní, EURO 5
Výkon motoru: 2,55 / 5000 kW
Startování: ruční
Ojem nádrže: 3,6 l
Spotřeba paliva: 1,1 l / hod.
Max. garantovaná hlučnost (LwA): 91 dBA
VYBAVENÍ
Regulace výstupu: invertor
Stupeň ochrany: IP 2
Tepelný jistič AC / DC: ano / ano
Pojistka DC: ano
Olejové čidlo: ano
Rozměry d x š x v: 510 x 290 x 425 mm
Hmotnost (bez náplní): 21 kg
Parametry
Výrobce | Honda |
Typ motoru | čtyřtaktní |
Druh paliva | benzínové |
Jmenovitý výkon | 1800 W |
Hmotnost | 21.1 kg |
S podvozkem | ne |
Počet fází | jednofázové |
Startování | manuální |
Kufříkové | ano |
Hlučnost | 90 dB(A) |
Pro drony | ano |
Pro notebooky | ano |
Barva | černé |
Nabíjecí stanice | ano |