Horské elektrokolo Apache Hupahu MX1 400 s hliníkovým rámem je vybaveno středovým motorem Bafang M400 a baterií o kapacitě 840 Wh se systémem architektury 48 V. Vlastnosti Extrémní dojezd - tyto dvě slova nejvíce vystihují elektrokolo Apache Hupahu MX1 400. Díky úspornému motoru Bafang M400 s točivým momentem 80 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh můžete absolvovat dlouhé cyklovýlety bez strachu, že zůstanete stát v kopci s prázdnou baterií. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje... Celý popis
Koupit za 42 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
90 %
Apache Hupahu MX1 400 2024
Doprava:
zdarma
Skladem
42 990 Kč
Koupit za 42 990 Kč
95 %
APACHE Hupahu MX1 400 17,5 Ah 21" (L) šedá 2024 | Dojezd: 170 km | 100% zkompletované, seřízené
Doprava:
zdarma
44 990 Kč
Koupit za 44 990 Kč
97 %
Apache Hupahu MX1 400 2024, S
Doprava:
zdarma
Skladem
44 990 Kč
Koupit za 44 990 Kč
100 %
Apache Hupahu MX1 400 2024
Doprava:
zdarma
44 990 Kč
Koupit za 44 990 Kč
100 %
Elektrokolo Apache HUPAHU MX1 400 2024 Velikost rámu: S
Doprava:
zdarma
Skladem
42 990 Kč
Koupit za 42 990 Kč
Popis
Horské elektrokolo Apache Hupahu MX1 400 s hliníkovým rámem je vybaveno středovým motorem Bafang M400 a baterií o kapacitě 840 Wh se systémem architektury 48 V.
Vlastnosti
Extrémní dojezd - tyto dvě slova nejvíce vystihují elektrokolo Apache Hupahu MX1 400. Díky úspornému motoru Bafang M400 s točivým momentem 80 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh můžete absolvovat dlouhé cyklovýlety bez strachu, že zůstanete stát v kopci s prázdnou baterií. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se baterii rozhodnete nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
úsporný motor Bafang M400 s točivým momentem až 80 Nm
integrovaná vysokokapacitní baterie Bafang BT F311 o kapacitě 840 Wh
použitý uzavřený systém Bafang se systémem architektury 48 V
přehledný podsvícený LCD displej Bafang s možností připojení např. mobilního telefonu přes USB (funkce powerbanky)
rychlý a kompaktní nabíjecí adaptér 3 A
přední uzamykatelná odpružená vidlice RST Omega se zdvihem 100 mm
spolehlivé brzdy Shimano MT201 s kotouči (180 / 160 mm)
Typ pohonu
Bafang M400
Baterie
Bafang 840 Wh
Displej
Bafang LCD C18
Umístění motoru
Středový
Umístění baterie
Integrace
Značka pohonu
Bafang
Nabíjecí apaptér
Bafang 3.0 A
Barva
black
Brzdy
Shimano MT201
Kliky
Bafang 170mm
Pastorky
Shiimano CS-HG200
Pláště
WTB Ranger 29x2.4
Počet převodů
1x9
Pohlaví
Pánské
Přední náboj
Joytech
Představec
31,8 x 80mm
Přehazovačka
Shimano Altus M2000
Provedení tlumiče
-
Provedení vidlice
Pružina
Ráfek
AL
Rám
2023 Apache Hupahu Bafang
Řazení
Shimano Acera SL-M3000
Řídítka
31,8 x 720 mm
Ročník
2023
Sedlo
Selle Royal Vivo Ergo
Sedlovka
27,2 x 500mm
Tlumič
-
Velikost kol
29
Vidlice
RST Omega
Zadní náboj
Joytech
Zdvih tlumiče
-
Zdvih vidlice
100 mm
Vlastnosti
Extrémní dojezd - tyto dvě slova nejvíce vystihují elektrokolo Apache Hupahu MX1 400. Díky úspornému motoru Bafang M400 s točivým momentem 80 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh můžete absolvovat dlouhé cyklovýlety bez strachu, že zůstanete stát v kopci s prázdnou baterií. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se baterii rozhodnete nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
úsporný motor Bafang M400 s točivým momentem až 80 Nm
integrovaná vysokokapacitní baterie Bafang BT F311 o kapacitě 840 Wh
použitý uzavřený systém Bafang se systémem architektury 48 V
přehledný podsvícený LCD displej Bafang s možností připojení např. mobilního telefonu přes USB (funkce powerbanky)
rychlý a kompaktní nabíjecí adaptér 3 A
přední uzamykatelná odpružená vidlice RST Omega se zdvihem 100 mm
spolehlivé brzdy Shimano MT201 s kotouči (180 / 160 mm)
Typ pohonu
Bafang M400
Baterie
Bafang 840 Wh
Displej
Bafang LCD C18
Umístění motoru
Středový
Umístění baterie
Integrace
Značka pohonu
Bafang
Nabíjecí apaptér
Bafang 3.0 A
Barva
black
Brzdy
Shimano MT201
Kliky
Bafang 170mm
Pastorky
Shiimano CS-HG200
Pláště
WTB Ranger 29x2.4
Počet převodů
1x9
Pohlaví
Pánské
Přední náboj
Joytech
Představec
31,8 x 80mm
Přehazovačka
Shimano Altus M2000
Provedení tlumiče
-
Provedení vidlice
Pružina
Ráfek
AL
Rám
2023 Apache Hupahu Bafang
Řazení
Shimano Acera SL-M3000
Řídítka
31,8 x 720 mm
Ročník
2023
Sedlo
Selle Royal Vivo Ergo
Sedlovka
27,2 x 500mm
Tlumič
-
Velikost kol
29
Vidlice
RST Omega
Zadní náboj
Joytech
Zdvih tlumiče
-
Zdvih vidlice
100 mm
Parametry
| Výrobce | Apache |
| Typ | horská |
| Určení | pánská |
| Modelový rok | 2024 |
| Maximální dojezd | 170 km |
| Umístění motoru | středové |
| Umístění baterie | integrované na rámu |
| Výrobce motoru | Bafang |
| Odpružení | neodpružená |
| Teleskopická sedlovka | ne |
| Uzamykání vidlice | ano |
| Přední zdvih | 100 mm |
| Brzdy | kotoučové |
| Materiál rámu | hliníkové |
| Typ motoru | Bafang M400 |
| Kroutící moment | 80 Nm |
| S nízkým nástupem | ano |