Pánové, tento e-bikový stroj stojí za to! Elektrokolo Crussis e-Atland 5.7 jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili. Pánské horské elektrokolo e-Atland 5.7 je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Largo 5.7 se liší velikostí kol – dodávaný je na 27,5“ kolech. Geometrie hliníkového... Celý popis
Koupit za 30 035 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Crussis e-Atland 5.7 2022
Doprava:
zdarma
Skladem
30 035 Kč
Koupit za 30 035 Kč
Crussis e-Atland 5.8 (18) Horské kolo 27,5", rám 18" (13 Ah / 468Wh)
Doprava:
zdarma
Skladem
34 490 Kč
Koupit za 34 490 Kč
Crussis e-Atland 5.8 e-Atland 5.8 (18)
Doprava:
zdarma
Skladem
34 490 Kč
Koupit za 34 490 Kč
Crussis e-Atland 5.8 horské elektrokolo vel. 18
Doprava:
zdarma
34 490 Kč
Koupit za 34 490 Kč
Elektrokolo CRUSSIS E-Atland 5.7 13Ah 2022 Velikost rámu: 18
Doprava:
zdarma
Skladem
29 990 Kč
Koupit za 29 990 Kč
Popis
Pánové, tento e-bikový stroj stojí za to! Elektrokolo Crussis e-Atland 5.7 jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.
Pánské horské elektrokolo e-Atland 5.7 je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Largo 5.7 se liší velikostí kol – dodávaný je na 27,5“ kolech.
Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 27,5“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera nebo SRAM X4 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200 nebo SRAM Level, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 27,5" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 27,5 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat.
Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete? Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Atland 5.7 je připraveno vyrazit s vámi!
.
Podívejte se na VÝHODY NÁKUPU U NÁS ☺!
Po registraci (pouhým mailem) a následném přihlášení získáte po vložení zboží do košíku SLEVU 2%!
Na rozdíl od řady e-shopů elektrokolo od nás obdržíte z 99% sestavené a perfektně seřízené
a dokončení montáže dle našeho videa zvládne snadno a bezpečně každý během několika minut!
Vlastnosti
Bafang Max Drive (M400) 80 Nm
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný černobílý LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?
SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5"
Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
Baterie 468 Wh (13 Ah)
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 115 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 6,5 hodiny.
Technická specifikace
RÁM
Rám
Alu 6061, velikost rámu 18" / 20"
Vidlice
SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice,
POHON
Baterie
Li-Ion 36V / 468 Wh (13 Ah)
Motor
BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Umístění motoru
Bafang - středový
Ovládání
BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, černobílý displej
Řídící jednotka
Integrovaná v motoru
Snímač šlapání
torzní
Nabíječka
2 A (součást výbavy)
Dojezd
až 115 km
Pedály
WELLGO, plast s odrazkou
USB port
ne
Asistent chůze
ano
ŘAZENÍ
Počet převodů
1 x 8
Přehazovačka
SHIMANO Acera RD-M360-L, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řazení
SHIMANO SL-M310, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řetěz
KMC X8
Kazeta / vícekolo
SHIMANO CS-HG31, nebo SRAM PG-820, 8 rychlostí
Převodník a kliky
BAFANG, 38 zubů, 170 mm
KOLA
Průměr kol
27.5"
Brzda přední
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
Brzda zadní
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
Ráfky
CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Náboje
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Pláště
MAXXIS Ardent 27,5 x 2,40
NOSNOST
Hmotnost
Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
Nosnost
120 kg
KOMPONENTY
Řídítka
CRUSSIS Al, 760 mm
Představec
CRUSSIS Al, 60 mm, pevný
Gripy
CRUSSIS, 100% silikon
Hlavové složení
Semi 1 1/8
Sedlo
Selle ROYAL
Sedlová objímka
CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
Sedlovka
CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350, nebo 400 mm
Elektrokola CRUSSIS jsou sestavována přímo na území České republiky pod profesionálním dozorem a ve spolupráci s cyklo odborníky. Tato progresivní česká značka je zárukou kvality, moderního designu a maximálního požitku jízdy.
Tváří značky je Jaromír Jágr.
Pánské horské elektrokolo e-Atland 5.7 je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Largo 5.7 se liší velikostí kol – dodávaný je na 27,5“ kolech.
Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrována. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 27,5“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera nebo SRAM X4 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200 nebo SRAM Level, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 27,5" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 27,5 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat.
Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete? Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Atland 5.7 je připraveno vyrazit s vámi!
.
Podívejte se na VÝHODY NÁKUPU U NÁS ☺!
Po registraci (pouhým mailem) a následném přihlášení získáte po vložení zboží do košíku SLEVU 2%!
Na rozdíl od řady e-shopů elektrokolo od nás obdržíte z 99% sestavené a perfektně seřízené
a dokončení montáže dle našeho videa zvládne snadno a bezpečně každý během několika minut!
Vlastnosti
Bafang Max Drive (M400) 80 Nm
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Přehledný černobílý LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?
SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5"
Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
Baterie 468 Wh (13 Ah)
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 115 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 6,5 hodiny.
Technická specifikace
RÁM
Rám
Alu 6061, velikost rámu 18" / 20"
Vidlice
SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice,
POHON
Baterie
Li-Ion 36V / 468 Wh (13 Ah)
Motor
BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Umístění motoru
Bafang - středový
Ovládání
BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, černobílý displej
Řídící jednotka
Integrovaná v motoru
Snímač šlapání
torzní
Nabíječka
2 A (součást výbavy)
Dojezd
až 115 km
Pedály
WELLGO, plast s odrazkou
USB port
ne
Asistent chůze
ano
ŘAZENÍ
Počet převodů
1 x 8
Přehazovačka
SHIMANO Acera RD-M360-L, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řazení
SHIMANO SL-M310, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řetěz
KMC X8
Kazeta / vícekolo
SHIMANO CS-HG31, nebo SRAM PG-820, 8 rychlostí
Převodník a kliky
BAFANG, 38 zubů, 170 mm
KOLA
Průměr kol
27.5"
Brzda přední
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
Brzda zadní
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
Ráfky
CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Náboje
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Pláště
MAXXIS Ardent 27,5 x 2,40
NOSNOST
Hmotnost
Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
Nosnost
120 kg
KOMPONENTY
Řídítka
CRUSSIS Al, 760 mm
Představec
CRUSSIS Al, 60 mm, pevný
Gripy
CRUSSIS, 100% silikon
Hlavové složení
Semi 1 1/8
Sedlo
Selle ROYAL
Sedlová objímka
CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
Sedlovka
CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350, nebo 400 mm
Elektrokola CRUSSIS jsou sestavována přímo na území České republiky pod profesionálním dozorem a ve spolupráci s cyklo odborníky. Tato progresivní česká značka je zárukou kvality, moderního designu a maximálního požitku jízdy.
Tváří značky je Jaromír Jágr.
Parametry
Výrobce | Crussis |
Typ | horská |
Určení | pánská |
Modelový rok | 2022 |
Maximální dojezd | 115 km |
Umístění motoru | středové |
Umístění baterie | integrovaná do rámu |
Výrobce motoru | Bafang |
Odpružení | odpružená vidlice |
Teleskopická sedlovka | ano |
Uzamykání vidlice | ano |
Přední zdvih | 100 mm |
Brzdy | kotoučové |
Materiál rámu | hliníkové |
Typ motoru | Bafang M500 |
Kroutící moment | 80 Nm |