Stručný postup 1) Odstraníme předmět, který způsobil defekt vytažením kleštěmi, nebo vyšroubováním. 2) Díru začistíme čistící jehlou. 3) Do aplikační vidlice protáhneme opravný knot a naneseme na něj malé množství vulkanizačního roztoku. 4) Knot vtlačíme do defektu a vidlici vykroutíme, nebo cuknutím vytáhneme. Knot zůstane v defektu a zcela jej vyplní. 5) Odřízneme přebytek knotu a pneumatiku dofoukáme na předepsaný tlak. Praktické tipy - Po několika desítkách ujetých kilometrů znovu zkontrolujeme... Celý popis
Koupit za 132 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
92 %
B-Tires BRTK-40 Opravná sada pneumatik pro osobní bezdušové pneu
Doprava:
69 Kč
Skladem
109 Kč
Koupit za 109 Kč
96 %
B-Tires BRTK-40
Doprava:
79 Kč
Skladem
163 Kč
Koupit za 163 Kč
96 %
B-Tires BRTK-40
Doprava:
99 Kč
Skladem
179 Kč
Koupit za 179 Kč
91 %
B-Tires BRTK-40
Doprava:
129 Kč
Skladem
149 Kč
Koupit za 149 Kč
B-Tires BRTK-40
Doprava:
zdarma
Skladem
141 Kč
Koupit za 141 Kč
Popis
Stručný postup
1) Odstraníme předmět, který způsobil defekt vytažením kleštěmi, nebo vyšroubováním.
2) Díru začistíme čistící jehlou.
3) Do aplikační vidlice protáhneme opravný knot a naneseme na něj malé množství vulkanizačního roztoku.
4) Knot vtlačíme do defektu a vidlici vykroutíme, nebo cuknutím vytáhneme. Knot zůstane v defektu a zcela jej vyplní.
5) Odřízneme přebytek knotu a pneumatiku dofoukáme na předepsaný tlak.
Praktické tipy
- Po několika desítkách ujetých kilometrů znovu zkontrolujeme tlak. Sada je vhodná pouze pro defekty menšího průměru (např. po šroubu) v běhounu pneumatiky.
- Sadu lze použít i bez sundávání kola z auta, pokud se lze k defektu dostat – u předních kol např. jejich vytočením do strany.
- Doporučujeme nejen do dílny, ale také auta jako součást výbavy, společně s 12V kompresorem a kleštěmi.
1) Odstraníme předmět, který způsobil defekt vytažením kleštěmi, nebo vyšroubováním.
2) Díru začistíme čistící jehlou.
3) Do aplikační vidlice protáhneme opravný knot a naneseme na něj malé množství vulkanizačního roztoku.
4) Knot vtlačíme do defektu a vidlici vykroutíme, nebo cuknutím vytáhneme. Knot zůstane v defektu a zcela jej vyplní.
5) Odřízneme přebytek knotu a pneumatiku dofoukáme na předepsaný tlak.
Praktické tipy
- Po několika desítkách ujetých kilometrů znovu zkontrolujeme tlak. Sada je vhodná pouze pro defekty menšího průměru (např. po šroubu) v běhounu pneumatiky.
- Sadu lze použít i bez sundávání kola z auta, pokud se lze k defektu dostat – u předních kol např. jejich vytočením do strany.
- Doporučujeme nejen do dílny, ale také auta jako součást výbavy, společně s 12V kompresorem a kleštěmi.
Parametry
| Výrobce | B-Tires |