Motorová lokomotiva 749 257 byla přestavěna z původní řady T 478.2. Na počátku bylo vyrobeno 82 lokomotiv bez možnosti vytápění soupravy, které byly využívány pro provoz nákladních vlaků. V 90. letech byla lokomotiva dovybavena elektrickým topením, získala nové označení 749 a byla využívána pro tažení kratších souprav. Lokomotiva má atraktivní šumperské barevné provedení, které se používalo  na lokomotivách v různých barevných kombinacích. Bardotky byly využívány pro osobní i nákladní dopravu v... Celý popis

Koupit za 5 720 Kč

Popis

Motorová lokomotiva 749 257 byla přestavěna z původní řady T 478.2. Na počátku bylo vyrobeno 82 lokomotiv bez možnosti vytápění soupravy, které byly využívány pro provoz nákladních vlaků. V 90. letech byla lokomotiva dovybavena elektrickým topením, získala nové označení 749 a byla využívána pro tažení kratších souprav. Lokomotiva má atraktivní šumperské barevné provedení, které se používalo  na lokomotivách v různých barevných kombinacích. Bardotky byly využívány pro osobní i nákladní dopravu v České republice.  Specifikace: napájení DCdigitální ovládání digitální dekodér PluX22 délka s nárazníky 190 mmminimální rádius 358 mmspojka NEM 362 s kinematikou KKsetrvačník - anopočet náprav s trakčními pneumatikami - 1počet poháněných náprav - 4elektrické rozhraní lokomotivy - PluX223 přední světla a 2 koncová světla - svítí v závislosti na směru jízdyLED  osvětlení - anofunkce přídavného osvětlení - anozvuk - ano  Hlavní vlastnosti: s vlnitými bočními stěnami až po hranu střechy detailně propracovaný model se sadou leptaných štítkůatraktivní šumperské barevné provedení  Dokumentace konfigurace a nastavení (DE, EN)návod k obsluze (DE, EN, CZ)obecný dodatek – práce s leptanými štítky (DE, EN, CZ)seznam náhradních dílů (DE, EN)
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Roco