L´Oréal Paris True Match 2.D/2.W Golden Almond make-up 30 ml Nejlépe hodnocený make-up od L’Oreal Paris. Obsahuje 4 vzácné oleje. → snadno se roztírá → hydratuje → vydrží velmi dlouho → vysoké krytí→ pleť dokonale projasní O značce L’Oréal Paris Historie kosmetiky L’Oréal Paris se začala psát v roce 1907, kdy talentovaný chemik Eugène P. L. Schueller vytvořil inovativní barvu na vlasy nazvanou „Oréale“. Ta zaznamenala obrovský úspěch, který Eugèna podnítil k dalšímu bádání. V roce 1939 založil... Celý popis
Koupit za 342 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
L´Oréal Paris True Match 2.D/2.W Golden Almond
make-up 30 ml
Nejlépe hodnocený make-up od L’Oreal Paris. Obsahuje 4 vzácné oleje.
→ snadno se roztírá
→ hydratuje
→ vydrží velmi dlouho
→ vysoké krytí→ pleť dokonale projasní
O značce L’Oréal Paris
Historie kosmetiky L’Oréal Paris se začala psát v roce 1907, kdy talentovaný chemik Eugène P. L. Schueller vytvořil inovativní barvu na vlasy nazvanou „Oréale“. Ta zaznamenala obrovský úspěch, který Eugèna podnítil k dalšímu bádání. V roce 1939 založil společnost L’Oréal Paris, která se kromě vlasové kosmetiky zaměřila také na pečujicí a dekorativní kosmetiku. V současnosti je značka L’Oréal Paris považovaná za světového lídra v oblasti krásy.
Filosofie L’Oréal Paris je jednoduchá – nabízet zákazníkům maximálně účinné produkty za rozumnou cenu. Krémy, šampony, make-upy a další výrobky značky L’Oréal Paris jsou vyvíjeny na základě nejmodernějších vědeckých poznatků a v jejich složení najdete výhradně suroviny té nejvyšší jakosti.
Kosmetika L’Oréal Paris se vyznačuje nekompromisní kvalitou a bohatým sortimentem, který doprovází ženy a muže napříč všemi etapami jejich života.
make-up 30 ml
Nejlépe hodnocený make-up od L’Oreal Paris. Obsahuje 4 vzácné oleje.
→ snadno se roztírá
→ hydratuje
→ vydrží velmi dlouho
→ vysoké krytí→ pleť dokonale projasní
O značce L’Oréal Paris
Historie kosmetiky L’Oréal Paris se začala psát v roce 1907, kdy talentovaný chemik Eugène P. L. Schueller vytvořil inovativní barvu na vlasy nazvanou „Oréale“. Ta zaznamenala obrovský úspěch, který Eugèna podnítil k dalšímu bádání. V roce 1939 založil společnost L’Oréal Paris, která se kromě vlasové kosmetiky zaměřila také na pečujicí a dekorativní kosmetiku. V současnosti je značka L’Oréal Paris považovaná za světového lídra v oblasti krásy.
Filosofie L’Oréal Paris je jednoduchá – nabízet zákazníkům maximálně účinné produkty za rozumnou cenu. Krémy, šampony, make-upy a další výrobky značky L’Oréal Paris jsou vyvíjeny na základě nejmodernějších vědeckých poznatků a v jejich složení najdete výhradně suroviny té nejvyšší jakosti.
Kosmetika L’Oréal Paris se vyznačuje nekompromisní kvalitou a bohatým sortimentem, který doprovází ženy a muže napříč všemi etapami jejich života.
Parametry
Výrobce | L’Oréal |
Odstín | 2.D/2.W Golden Almond |
Konzistence | tekuté |
Objem | 30 ml |
Typ pleti | pro všechny typy pleti |
Značka | L'Oréal Paris |
Náplň | ne |
Dlouhotrvající | ano |
Hydratační | ano |
Voděodolné | ne |
Matující | ano |
Rozjasňující | ano |
Vyživující | ano |
Krycí | ano |
Fluidní | ne |
Minerální | ne |
Proti vráskám a stárnutí | ne |
Tónovací | ano |
Zpevňující | ano |
Zklidňující | ano |