„Muž Versace – to je synonymum pro svůdnou eleganci. Versace Eau Fraiche Man představuje poctu modernímu muži, kterému nechybí charisma a sebedůvěra.“ Donatella Versace Pánská vůně Versace míří k silnému a sebevědomému muži, který má rád luxus a orientuje se v aktuálních módních trendech. Pro muže, jehož hlavní devizou je jeho svobodná duše a který si umí vychutnávat každou chvilku svého života, zapadá Versace Eau Fraiche Man přesně do jeho vnímání světa i sebe samotného v něm. Výsledkem tohoto... Celý popis
Koupit za 646 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
95 %
Versace Eau Fraîche deodorant ve spreji pro muže 100 ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
540 Kč
Koupit za 540 Kč
98 %
Versace Man Eau Fraîche DEO ve skle 100 ml M
Doprava:
49 Kč
Skladem
1 160 Kč
Koupit za 1 160 Kč
98 %
Versace Eau Fraiche Man parfémovaný deodorant sklo pro muže 100 ml
Doprava:
89 Kč
Skladem
935 Kč
Koupit za 935 Kč
96 %
Versace Eau Fraîche deodorant ve spreji pro muže 100 ml
Doprava:
zdarma
Skladem
824 Kč
Koupit za 824 Kč
98 %
Versace Man Eau Fraiche Deospray 100 ml
Doprava:
69 Kč
Skladem
699 Kč
Koupit za 699 Kč
Popis
„Muž Versace – to je synonymum pro svůdnou eleganci. Versace Eau Fraiche Man představuje poctu modernímu muži, kterému nechybí charisma a sebedůvěra.“ Donatella Versace Pánská vůně Versace míří k silnému a sebevědomému muži, který má rád luxus a orientuje se v aktuálních módních trendech. Pro muže, jehož hlavní devizou je jeho svobodná duše a který si umí vychutnávat každou chvilku svého života, zapadá Versace Eau Fraiche Man přesně do jeho vnímání světa i sebe samotného v něm. Výsledkem tohoto konceptu, kde se klasické pánské ingredience setkávají s neobvyklými tóny, je nový význam pojmu harmonie.
Parametry
| Určení | pánské |
| Typ | ve spreji |
| Značka | Versace |
| Druh | deodoranty |
| Objem | 100 ml |
| Výrobce | Versace |
| Přírodní | ne |
| Bio | ne |
| Krystal | ne |
| Typ pokožky | pro citlivou pokožku |
| Bez alkoholu | ne |
| Dlouhotrvající | ano |
| Náplně | ne |
| Bez parfemace | ne |
| Intimní | ne |