Je to jednoduše nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější - kolo, jaké jsme kdy vyrobili, které poskytuje rychlou a živou jízdu při jízdě na výkon, ale stabilní a sebevědomou jízdu, když se terén zhorší. Nový Diverge představuje vše, co jsme se naučili za více než 40 let ježdění po silnici, šotolině a v terénu - od Future Shock 2.0 a zcela nové geometrie pro jízdu na šotolině až po vnitřní úložný prostor a špičkovou výšku pneumatik. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel... Celý popis

Koupit za 39 000 Kč

Popis

Je to jednoduše nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější - kolo, jaké jsme kdy vyrobili, které poskytuje rychlou a živou jízdu při jízdě na výkon, ale stabilní a sebevědomou jízdu, když se terén zhorší. Nový Diverge představuje vše, co jsme se naučili za více než 40 let ježdění po silnici, šotolině a v terénu - od Future Shock 2.0 a zcela nové geometrie pro jízdu na šotolině až po vnitřní úložný prostor a špičkovou výšku pneumatik.

Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže si můžete vysnít zcela nové vyjížďky. Je to dokonalé vozidlo na útěk.

- S prémiovým E5 hliníkovým rámem a plně karbonovou vidlicí FACT nabízí Diverge E5 rychlou, sebejistou a pohodlnou jízdu po silnici, v terénu i přes tlustý štěrk. Shimano GRX 400 2x10 sada nabízí široký rozsah převodů pro jakýkoli terén, zatímco hliníková kola Axis Elite a pláště Pathfinder Sport 38mm zajišťují efektivní jízdu po asfaltu s všestranností pro jízdu po tvrdé zemi.

- Náš prémiový E5 hliníkový rám poskytuje tuhý, lehký a odolný základ. V kombinaci s plně karbonovou vidlicí FACT se stává Diverge E5 lehkým, živým a všestranným kolem připraveným zvládnout jakýkoli povrch.

 

- Odhodili jsme zažitá pravidla gravel geometrie. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy pro silniční kolo vytvořili, což zajišťuje, že je stabilní a schopný v terénu, ale stále citlivý a obratný na silnici. Zvětšili jsme dosah rámu, zavedli položenější hlavovou trubku a vidlici s větším ofsetem. To vše vytváří ohromnou sebejistotu s pevným pocitem v terénu, zatímco kratší představce udržují celkovou délku kokpitu a činí řízení živé. Snížili jsme BB pro větší stabilitu, ale nechali ho dostatečně vysoko, aby bylo možné využít kola 650b, pokud to je váš styl.

- Diverge jsme vybavili dostatečným množstvím úchytů na nosiče, včetně úchytů na vidlici a horní trubku, aby bylo možné vzít vše potřebné, bez ohledu na to, jak daleko nebo jak dlouho plánujete být pryč.

- Nic neodemyká schopnosti kola jako světlá výška pro pláště, takže jsme novému Diverge dali ohromných 47 mm světlé výšky pro pláště s koly 700c a 2,1” s koly 650b.

 

Specifikace

PŘEHAZOVAČKA
SHIMANO REAR DERAILLEUR,RD-RX400, GRX, 10-SPEED

STŘED
Shimano 68mm threaded

KAZETA
Shimano CS-HG50-10, 10-Speed 11-36t

ŘAZENÍ
Shimano GRX RX400 hydraulic brake levers, 2x10 speed mechanical shifting

PŘESMYKAČ
Shimano GRX RX400, braze-on

KLIKY
Shimano GRX RX600, 46/30T

RÁM
Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

VIDLICE

FACT carbon, full carbon steerer, 12x100 mm thru-axle, flat-mount disc

PŘEDNÍ KOLA

AXIS Elite Disc

PLÁŠTĚ
Specialized Pathfinder Sport, 700x38c

PŘEDSTAVEC

3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise

SEDLOVKA
Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware

SEDLO
Body Geometry Bridge Saddle, steel rails

ŘÍDÍTKA

Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp

Hmotnost

10.0kg

Geometrie

49
52
54
56
58
61

Délka klik
165mm
170mm
172.5mm
172.5mm
175mm
175mm

Šířka řídítek
380mm
400mm
420mm
420mm
440mm
440mm

Délka představce
60mm
70mm
80mm
90mm
100mm
100mm

Šířka sedla
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm

Délka sedlovky
330mm
330mm
380mm
380mm
380mm
380mm

Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
571mm
577mm
592mm
610mm
634mm
659mm

Dosah
365mm
374mm
383mm
392mm
401mm
410mm

Délka hlavové trubky
99mm
104mm
116mm
133mm
159mm
185mm

Úhel hlavové trubky
70°
70.5°
71.25°
71.75°
71.75°
71.75°

Výška středového složení
270mm
270mm
270mm
270mm
270mm
270mm

BB Drop
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm

Stopa kola (27,5 střed)
69mm
66mm
61mm
57mm
57mm
57mm

Délka celé vidlice
389mm
389mm
389mm
389mm
389mm
389mm

Vyosení vidlice (offset)
55mm
55mm
55mm
55mm
55mm
55mm

Vzdálenost přední osa – středové složení
607mm
614mm
620mm
630mm
647mm
664mm

Délka řetězové vzpěry
425mm
425mm
425mm
425mm
425mm
425mm

Rozvor
1019mm
1026mm
1032mm
1042mm
1059mm
1076mm

Délka horní trubky, horizontální
529mm
542mm
558mm
573mm
589mm
605mm

Výška rámu v rozkroku
700mm
725mm
754mm
779mm
805mm
832mm

Délka sedlové trubky
390mm
430mm
470mm
500mm
530mm
560mm

Úhel sedlové trubky
74°
73.75°
73.5°
73.5°
73.5°
73.5°
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Hmotnost 10 kg
Typ gravel
Přední vidlice FACT carbon, 12x100 mm, flat-mount
Zadní tlumič Shimano 105, Hydraulic disc
Materiál rámu hliníkové
Odpružení pevná
Kotoučové brzdy ano
Určení unisex
Modelový rok 2025
Počet převodů 2 x 10
Uzamykání vidlice ano
Teleskopická sedlovka ne
S přídavnými kolečky ne
S košíkem ano
Hydraulické brzdy ano
Vhodné cesty zpevněné cesty
Úroveň komponent výkonnostní
Hmotnostní kategorie lehké (do 11 kg)
Nástup na kolo klasický rám
Připravenost pro dojíždění nosič
Brzdný systém hydraulické kotoučové – spolehlivé za mokra i v blátě
Charakter materiálu rámu Hliník – odolný, nenáročný na údržbu
Řadící páčky Shimano GRX RX400, hydraulické brzdové páky, 2×10 mechanické řazení
Brzdové páky Shimano GRX RX400, hydraulické
Přesmykač Shimano GRX RX400, braze-on
Kazeta Shimano CS-HG50-10, 11-36T
Přehazovačka Shimano RD-RX400, GRX, 10-speed
Hlavové složení Alloy, 30.8mm
Představec 3D kovaný hliníkový, 31.8 mm, 7°
Řidítka Specialized Shallow Drop, 70x125 mm, 31.8 mm
Sedlo Body Geometry Bridge Saddle, ocelové ližiny
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty