TPE samoopravovací duše Foss 29" - galuskový ventil materiál.: makromolekulární termoplast TPE - recyklovatelný úspora váhy oproti tradiční duši až 30% například při propíchnutí hřebíkem se duše FOSS neroztrhne, ale v místě průrazu se snaží vrátit do původního stavu a tím se výrazně zpomalý únik tlaku z duše, takže je možné bezproblému dokončit vyjížďku nebo závod Defekt je černá můra všech závodníků i turistů. Dokáže připravit jezdce o vítězství i zkazit náladu na vyjížďce v přírodě.... Celý popis
Koupit za 180 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
97 %
FOSS Duše FOSS MTB 559 FV
Doprava:
100 Kč
Skladem
180 Kč
Koupit za 180 Kč
80 %
Foss FV
Doprava:
49 Kč
Skladem
95 Kč
Koupit za 95 Kč
Popis
TPE samoopravovací duše Foss 29" - galuskový ventil
materiál.: makromolekulární termoplast TPE - recyklovatelný
úspora váhy oproti tradiční duši až 30%
například při propíchnutí hřebíkem se duše FOSS neroztrhne, ale v místě průrazu se snaží vrátit do původního stavu a tím se výrazně zpomalý únik tlaku z duše, takže je možné bezproblému dokončit vyjížďku nebo závod
Defekt je černá můra všech závodníků i turistů. Dokáže připravit jezdce o vítězství i zkazit náladu na vyjížďce v přírodě.
firma FOSS, použila na výrobu duší místo tradiční gumy makromolekulární termoplast TPE.
Sami testeři prohlašují:
„Duše FOSS plně splnily naše očekávání. V inovované verzi, můžeme říct, že téměř stoprocentně. V každém případě jsou mnohem lepší než tradiční duše z gumy. Pokud s nimi budete jezdit, můžete se cítit bezpečněji a mít jistotu, že jen tak nějaký drát nebo hřebík vás nezastaví. Pokud někdo používá duše, a z nějakého důvodu nechce jít do bezdušového systému (UST), měl by o této možnosti vážně uvažovat.
Pro opravu duše existují dvě řešení: buď samolepící fleky, nebo zahřátí plamenem v místě defektu a následné stlačení prostoru díry k sobě.
hmotnost: 211g (váženo)
materiál.: makromolekulární termoplast TPE - recyklovatelný
úspora váhy oproti tradiční duši až 30%
například při propíchnutí hřebíkem se duše FOSS neroztrhne, ale v místě průrazu se snaží vrátit do původního stavu a tím se výrazně zpomalý únik tlaku z duše, takže je možné bezproblému dokončit vyjížďku nebo závod
Defekt je černá můra všech závodníků i turistů. Dokáže připravit jezdce o vítězství i zkazit náladu na vyjížďce v přírodě.
firma FOSS, použila na výrobu duší místo tradiční gumy makromolekulární termoplast TPE.
Sami testeři prohlašují:
„Duše FOSS plně splnily naše očekávání. V inovované verzi, můžeme říct, že téměř stoprocentně. V každém případě jsou mnohem lepší než tradiční duše z gumy. Pokud s nimi budete jezdit, můžete se cítit bezpečněji a mít jistotu, že jen tak nějaký drát nebo hřebík vás nezastaví. Pokud někdo používá duše, a z nějakého důvodu nechce jít do bezdušového systému (UST), měl by o této možnosti vážně uvažovat.
Pro opravu duše existují dvě řešení: buď samolepící fleky, nebo zahřátí plamenem v místě defektu a následné stlačení prostoru díry k sobě.
hmotnost: 211g (váženo)
Parametry
| Typ ventilku | galuskové ventilky |
| Výrobce | Foss |
| Hmotnost | 89 g |