Jako výhradní a oficiální distributor značky Kolibri v Polský nabízíme: STANDARD Series KM-300PPSkládací dřevěná verze s podlahou typu „kniha“,Barevné provedení – světle šedáRAFT KOLIBRI KM-300PP SVĚTLE ŠEDÁ S PLNĚ SKLÁDACÍ DŘEVĚNOU PODLAHOU TYPU „KNIHA“ PARAMETRY: - Celková délka – 300 cm - Nosnost - 410 kg - Vnitřní délka – 192 cm - Kapacita cestujícího - 3 - Celková šířka – 160 cm - Maximální výkon motoru – 8 koní (5,9 kW) - Vnitřní šířka – 70 cm - Hmotnost pontonu s příslušenstvím (bez podlahy)-... Celý popis
Koupit za 14 376 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Jako výhradní a oficiální distributor značky Kolibri v Polský nabízíme:
STANDARD Series KM-300PPSkládací dřevěná verze s podlahou typu „kniha“,Barevné provedení – světle šedáRAFT KOLIBRI KM-300PP
SVĚTLE ŠEDÁ S PLNĚ SKLÁDACÍ DŘEVĚNOU PODLAHOU TYPU „KNIHA“
PARAMETRY:
- Celková délka – 300 cm
- Nosnost - 410 kg
- Vnitřní délka – 192 cm
- Kapacita cestujícího - 3
- Celková šířka – 160 cm
- Maximální výkon motoru – 8 koní (5,9 kW)
- Vnitřní šířka – 70 cm
- Hmotnost pontonu s příslušenstvím (bez podlahy)- 30 kg
- Gramáž tkaniny pontonu - 950 g/m² PVC
- Rozměry balení pontonu - 100х57х40 cm
- Průměr bočnice – 38 cm
- Kategorie projektu lodě (CE) - C
- Počet komor - 3
- Hmotnost samotné podlahy - 10,6 kg
Při výrobě lodí byly použity vícevrstvé materiály od výrobců jako: PVC PLASTEL 750-950 gr/m2 (Česká republika), PVC VALMEX 1050 (Německo) a PRO-BOAT-1000 gr/m2 (jihokorejská společnost). Materiál se skládá z vrstvy syntetické tkaniny (polyester) s dvoustrannou vrstvou potahu z (polyvinylchloridu) spojeného speciálním dvousložkovým lepidlem. PVC vrstvy zajišťují těsnost materiálu. Materiál je odolný vůči ultrafialovému záření, slané vodě, benzínu a olejům. Zachovává si své vlastnosti v rozsahu teplot od - 30 ° C do + 60 ° C.
Materiál je vrstva syntetické tkaniny s oboustranným povlakem (polyvinylchloridu) spojených dohromady pomocí speciální adhezivní kapaliny. PVC vrstva chrání před pronikáním vzduchu přes materiál. Materiál je odolný vůči ultrafialovému záření, slané vodě, palivu a olejům. Zachovává si své vlastnosti při teplotách od -30 do +60 stupňů Celsia.
Švy jsou vyrobeny kontaktní metodou a mají dodatečné zpevnění vnější i vnitřní strany. Pro lepení švů se používá dvousložkové polyuretanové lepidlo, které je odolné vůči ultrafialovému záření a vytváří tzv. efekt. „studené svařování“.
Bočnice lodi mají přepážky, které oddělují komory. Příčky jsou vyrobeny ve tvaru kuželů pro vyrovnání tlaku ve všech komorách válce.
STANDARD Series KM-300PPSkládací dřevěná verze s podlahou typu „kniha“,Barevné provedení – světle šedáRAFT KOLIBRI KM-300PP
SVĚTLE ŠEDÁ S PLNĚ SKLÁDACÍ DŘEVĚNOU PODLAHOU TYPU „KNIHA“
PARAMETRY:
- Celková délka – 300 cm
- Nosnost - 410 kg
- Vnitřní délka – 192 cm
- Kapacita cestujícího - 3
- Celková šířka – 160 cm
- Maximální výkon motoru – 8 koní (5,9 kW)
- Vnitřní šířka – 70 cm
- Hmotnost pontonu s příslušenstvím (bez podlahy)- 30 kg
- Gramáž tkaniny pontonu - 950 g/m² PVC
- Rozměry balení pontonu - 100х57х40 cm
- Průměr bočnice – 38 cm
- Kategorie projektu lodě (CE) - C
- Počet komor - 3
- Hmotnost samotné podlahy - 10,6 kg
Při výrobě lodí byly použity vícevrstvé materiály od výrobců jako: PVC PLASTEL 750-950 gr/m2 (Česká republika), PVC VALMEX 1050 (Německo) a PRO-BOAT-1000 gr/m2 (jihokorejská společnost). Materiál se skládá z vrstvy syntetické tkaniny (polyester) s dvoustrannou vrstvou potahu z (polyvinylchloridu) spojeného speciálním dvousložkovým lepidlem. PVC vrstvy zajišťují těsnost materiálu. Materiál je odolný vůči ultrafialovému záření, slané vodě, benzínu a olejům. Zachovává si své vlastnosti v rozsahu teplot od - 30 ° C do + 60 ° C.
Materiál je vrstva syntetické tkaniny s oboustranným povlakem (polyvinylchloridu) spojených dohromady pomocí speciální adhezivní kapaliny. PVC vrstva chrání před pronikáním vzduchu přes materiál. Materiál je odolný vůči ultrafialovému záření, slané vodě, palivu a olejům. Zachovává si své vlastnosti při teplotách od -30 do +60 stupňů Celsia.
Švy jsou vyrobeny kontaktní metodou a mají dodatečné zpevnění vnější i vnitřní strany. Pro lepení švů se používá dvousložkové polyuretanové lepidlo, které je odolné vůči ultrafialovému záření a vytváří tzv. efekt. „studené svařování“.
Bočnice lodi mají přepážky, které oddělují komory. Příčky jsou vyrobeny ve tvaru kuželů pro vyrovnání tlaku ve všech komorách válce.
Parametry
| Výrobce | Kolibri |
| Počet osob | 3 |
| Typ | čluny |
| Motorové | ano |
| Počet komor | 3 |