- Zcela nové šasi a systém tlumení - Nový hlavní vysokoprůtokový pístek - Nový MCU elastomerový doraz zvyšující progresivitu konce zdvihu - Nové vzduchové manžety se sníženým třením - Ultra nízké tření, píst s trvanlivou chromovou povrchovou úpravou - Vylepšený systém nastavení vysokorychlostního odskoku pomocí přidání variabilního ventilu VVC - U metrických délek zvětšení poměru kluzného pouzdra vůči délce tlumiče - celkové zvýšení pevnosti - Systém uchycení pružiny zabraňující povolování... Celý popis
Koupit za 10 799 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
- Zcela nové šasi a systém tlumení
- Nový hlavní vysokoprůtokový pístek
- Nový MCU elastomerový doraz zvyšující progresivitu konce zdvihu
- Nové vzduchové manžety se sníženým třením
- Ultra nízké tření, píst s trvanlivou chromovou povrchovou úpravou
- Vylepšený systém nastavení vysokorychlostního odskoku pomocí přidání variabilního ventilu VVC
- U metrických délek zvětšení poměru kluzného pouzdra vůči délce tlumiče - celkové zvýšení pevnosti
- Systém uchycení pružiny zabraňující povolování i při mírném dotažení
- Přepracovaný kompresní poměr, max. tlak 300PSI
- Nastavení vysokorychlostní komprese i odskoku v 8 krocích korespondující s 8 kroky na GRIP2 patronách předních vidlic
- Lineární chod tlumiče se zvýšenou kontrolou tlumení a zjemněním chodu
- Ocelové vnější tělo a žebrované vnitřní tělo pro zvýšení strukturální tuhosti a snížení hystereze
- Nezávislý okruh pro uzavření chodu - tvrdší lockout než u předchozích modelů FLOAT X2
- Snížené tření
- Zkrácená expanzní nádobka pro lepší kompatibilitu s moderními rámy
- Dodáván bez vymezovacích vložek
- Nový hlavní vysokoprůtokový pístek
- Nový MCU elastomerový doraz zvyšující progresivitu konce zdvihu
- Nové vzduchové manžety se sníženým třením
- Ultra nízké tření, píst s trvanlivou chromovou povrchovou úpravou
- Vylepšený systém nastavení vysokorychlostního odskoku pomocí přidání variabilního ventilu VVC
- U metrických délek zvětšení poměru kluzného pouzdra vůči délce tlumiče - celkové zvýšení pevnosti
- Systém uchycení pružiny zabraňující povolování i při mírném dotažení
- Přepracovaný kompresní poměr, max. tlak 300PSI
- Nastavení vysokorychlostní komprese i odskoku v 8 krocích korespondující s 8 kroky na GRIP2 patronách předních vidlic
- Lineární chod tlumiče se zvýšenou kontrolou tlumení a zjemněním chodu
- Ocelové vnější tělo a žebrované vnitřní tělo pro zvýšení strukturální tuhosti a snížení hystereze
- Nezávislý okruh pro uzavření chodu - tvrdší lockout než u předchozích modelů FLOAT X2
- Snížené tření
- Zkrácená expanzní nádobka pro lepší kompatibilitu s moderními rámy
- Dodáván bez vymezovacích vložek
Parametry
| Výrobce | Fox Racing |