U vyšších modelů rámů s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné. Silniční rámová sada S5 v týmových barvách Visma Lease a Bike je základem pro ultimátní závodní speciál zaměřený na jedinou věc a to je být nejrychlejší. Nový rám S5 má snížený aerodynamický odpor, zvětšený aerodynamicky efektivní povrch... Celý popis
Koupit za 139 999 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
U vyšších modelů rámů s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.
Silniční rámová sada S5 v týmových barvách Visma Lease a Bike je základem pro ultimátní závodní speciál zaměřený na jedinou věc a to je být nejrychlejší.
Nový rám S5 má snížený aerodynamický odpor, zvětšený aerodynamicky efektivní povrch rámu a zároveň nižší celkovou hmotnost.
Hlubší části rámu maximalizují tvary povolené UCI. Přepracován byl také ikonický představec ve tvaru V a byl tak ještě vylepšen. Změn doznala i nová vidlice, která byla navržena tak, aby zjednodušila celou přední část.
Ve snaze o dosažení nejvyšší rychlosti a efektivity, hledá každý jezdec svou nejagresivnější pozici. Ikonický představec ve tvaru V nejen napomáhá sebejisté ovladatelnosti při vysokých rychlostech, ale nyní je také pozoruhodně jednoduché vyladit ho do perfektního nastavení.
Vzhledem k tomu, že nová S5 je kompatibilní pouze s elektronickým řazením, bylo možné ještě více rám aerodynamicky “vyčistit”.
Řídítka dostala vylepšený tvar, aby bylo dosaženo dokonale plochého přechodu z řídítek na siluetu rámu. Díky použití rozhraní nastavení se dvěma šrouby, je možné nastavit sklon libovolně mezi 0 a 5 stupni.
Při konstrukci kol na všech úrovních se v dnešní době ustupuje od více odsazených sedlovek a rámová sada S5 je dodávána s 15mm odsazením sedlovky u většiny velikostí (oproti 25mm odsazením u předcházejícího S5). Starší sedlovky jsou svým tvarem stále kompatbilní i s novým rámem a dřívější 400 mm dlouhou a 25 mm odsazenou sedlovku bude možné dokoupit pro ty, kteří hledají extrémnější přizpůsobení.
Rám S5 Disc je navržen tak, aby vyhovoval pouze sadám elektronického řazení, které používají konektory až do průměru 6 mm, proto Campagnolo EPS není kompatibilní s tímto rámem, stejně jako nejsou kompatibilní mechanické sady.
Hlavní přednosti a parametry:
- Lehký a tuhý aerodynamický rám
- Speciální aero kokpit s představcem ve tvaru V
- Rám je kompatibilní pouze s elektronickými sadami
- Rám není kompatibilní s elektronickou sadou Campagnolo EPS
Silniční rámová sada S5 v týmových barvách Visma Lease a Bike je základem pro ultimátní závodní speciál zaměřený na jedinou věc a to je být nejrychlejší.
Nový rám S5 má snížený aerodynamický odpor, zvětšený aerodynamicky efektivní povrch rámu a zároveň nižší celkovou hmotnost.
Hlubší části rámu maximalizují tvary povolené UCI. Přepracován byl také ikonický představec ve tvaru V a byl tak ještě vylepšen. Změn doznala i nová vidlice, která byla navržena tak, aby zjednodušila celou přední část.
Ve snaze o dosažení nejvyšší rychlosti a efektivity, hledá každý jezdec svou nejagresivnější pozici. Ikonický představec ve tvaru V nejen napomáhá sebejisté ovladatelnosti při vysokých rychlostech, ale nyní je také pozoruhodně jednoduché vyladit ho do perfektního nastavení.
Vzhledem k tomu, že nová S5 je kompatibilní pouze s elektronickým řazením, bylo možné ještě více rám aerodynamicky “vyčistit”.
Řídítka dostala vylepšený tvar, aby bylo dosaženo dokonale plochého přechodu z řídítek na siluetu rámu. Díky použití rozhraní nastavení se dvěma šrouby, je možné nastavit sklon libovolně mezi 0 a 5 stupni.
Při konstrukci kol na všech úrovních se v dnešní době ustupuje od více odsazených sedlovek a rámová sada S5 je dodávána s 15mm odsazením sedlovky u většiny velikostí (oproti 25mm odsazením u předcházejícího S5). Starší sedlovky jsou svým tvarem stále kompatbilní i s novým rámem a dřívější 400 mm dlouhou a 25 mm odsazenou sedlovku bude možné dokoupit pro ty, kteří hledají extrémnější přizpůsobení.
Rám S5 Disc je navržen tak, aby vyhovoval pouze sadám elektronického řazení, které používají konektory až do průměru 6 mm, proto Campagnolo EPS není kompatibilní s tímto rámem, stejně jako nejsou kompatibilní mechanické sady.
Hlavní přednosti a parametry:
- Lehký a tuhý aerodynamický rám
- Speciální aero kokpit s představcem ve tvaru V
- Rám je kompatibilní pouze s elektronickými sadami
- Rám není kompatibilní s elektronickou sadou Campagnolo EPS
Parametry
Výrobce | Cervelo |
Modelový rok | 2025 |