Nic není rychlejší než Tarmac SL8 díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly za nemožné. Po osmi generacích a více než dvou desetiletích vývoje je to víc než nejrychlejší Tarmac všech dob – je to nejrychlejší silniční kolo na světě. Aerodynamika nebo lehká hmotnost samy o sobě nevyhrávají závody – záleží na rychlosti. Dodání této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Prostřednictvím... Celý popis
Koupit za 157 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Specialized Tarmac SL8 Expert - Gloss Smoke/Obsidian 54 700c 2024
Doprava:
400 Kč
Skladem
157 000 Kč
Koupit za 157 000 Kč
Specialized Tarmac SL8 Expert Velikost kola: 54, Barva kola: GLOSS SMOKE / OBSIDIAN, Modelový rok: 2024 GLOSS SMOKE / OBSIDIAN
Doprava:
zdarma
Skladem
157 000 Kč
Koupit za 157 000 Kč
Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL8 Expert Gloss Dark Navy/Astral Blue Pearl 2024 44
Doprava:
99 Kč
157 000 Kč
Koupit za 157 000 Kč
Specialized Tarmac SL8 Expert 2024
Doprava:
zdarma
Skladem
133 450 Kč
Koupit za 133 450 Kč
Specialized Tarmac SL8 Expert 2024 GLOSS SMOKE / OBSIDIAN 58
Doprava:
zdarma
133 000 Kč
Koupit za 133 000 Kč
Popis
Nic není rychlejší než Tarmac SL8 díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly za nemožné. Po osmi generacích a více než dvou desetiletích vývoje je to víc než nejrychlejší Tarmac všech dob – je to nejrychlejší silniční kolo na světě.
Aerodynamika nebo lehká hmotnost samy o sobě nevyhrávají závody – záleží na rychlosti. Dodání této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti.
Prostřednictvím závodních simulací využívajících data z reálného světa náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na trasách, na kterých záleží - 16,6 sekund rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendární stoupání na Tourmalet.
Aero ve všem: Aero dáváme tam, kde na tom záleží – přední hrana – nejen tam, kde vypadá dobře. V tomto procesu jsme vytvořili naše nejvíc aerodynamické silniční kolo. Ano, je to více aero než Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému tvaru hlavové trubky. Posunutím řídící trubky zpět, která určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší tvar brzdy.
S využitím nových pravidel UCI má Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující, vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět.
Minimální hmotnost, Maximální aero: Tarmac SL8 byl inspirován u kola Aethos, aby byl snadno postaven na minimu UCI s kompletním aero nastavením. Náš vývojařský tým vytvořil 685 gramový silniční rám.
Je o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoliv jiného na World Tour. Díky schopnosti učinit z lehké hmotnosti nejvyšší prioritu ve spodní trubce, sedlové trubce a zadní části kola byly použity technologie od Aethose. Tvar rámu přenáší zatížení tak efektivně, že další vrstvy karbonové tuhosti jsou nadbytečné.
Neuvěřitelně rychlý: Díky masivnímu nárůstu tuhosti vůči hmotnosti – zlepšení o 33 % oproti SL7 – posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní odezvu a geometrii osvědčenou v mistrovství světa na další úroveň. Kolo je tužší v pedálech a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, což nastavuje nové měřítko pro pohodlí závodního kola.
Díky našemu Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % větší poddajnost, pluje po silnici s pružným pocitem jedinečným ve světě závodních kol i s vysokými zapletenými koly.
Osvědčená geometrie a až 32mm světlá výška pneumatiky Tarmac jsou identické s SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a všestrannost pro provoz pneumatik s větším objemem v případě potřeby.
Tarmac SL8 Expert nabízí výjimečný výkon díky kompletní sadě SRAM Rival eTap AXS s měřičem výkonu, karbonovým kolům C38 připraveným na bezdušový provoz a představcem SL7 s řídítky Specialized Expert Shallow Drop z lehké slitiny, což z něj dělá dostupné kolo nabité výkonem.
Technické specifikace:
- Hmotnost kola: 7,7kg (velikost 56)
- Rám: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Vidlice: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Řídítka: Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
Představec:Tarmac integrated stem, 6-degree
- Sedlovka: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
- Omotávka: Supacaz Super Sticky Kush
- Sedlová objímka: Integrovaná
- Sedlo: Body Geometry Power Expert
- Zapletené zadní kolo: Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Zapletené přední kolo: Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Přední a zadní plášť: S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm
- Středové složení: SRAM DUB BSA 68
- Zadní přehazovačka: SRAM Rival eTap AXS
- Přesmykač: SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
- Kazeta: SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
- Kliky: SRAM Rival with Power Meter
- Převodníky: 48/35 zubů
- Přední brzda: SRAM Rival eTap AXS, hydraulic disc
- Zadní brzda: SRAM Rival eTap AXS, hydraulic disc
- * Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie rámu:
44
49
52
54
56
58
61
Délka klik
165mm
165mm
170mm
172.5mm
172.5mm
175mm
175mm
Šířka řídítek
380mm
380mm
400mm
420mm
420mm
440mm
440mm
Délka představce
75mm
75mm
90mm
100mm
100mm
110mm
110mm
Šířka sedla
155mm
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
Délka sedlovky
300mm
300mm
300mm
380mm
380mm
380mm
380mm
Rám - stack
501mm
514mm
527mm
544mm
565mm
591mm
612mm
Rám - dosah
366mm
375mm
380mm
384mm
395mm
402mm
408mm
Stack to Stem
509mm
522mm
535mm
552mm
573mm
599mm
620mm
Reach to Stem
363mm
372mm
377mm
381mm
393mm
400mm
406mm
Délka hlavové trubky
99mm
109mm
120mm
137mm
157mm
184mm
204mm
Úhel hlavové trubky
70.5°
71.75°
72.5°
73°
73.5°
73.5°
74°
Výška středového složení
266mm
266mm
266mm
268mm
268mm
268mm
268mm
BB Drop
74mm
74mm
74mm
72mm
72mm
72mm
72mm
Stopa kola (27,5 střed)
71mm
63mm
58mm
58mm
55mm
55mm
52mm
Délka celé vidlice
370mm
370mm
370mm
370mm
370mm
370mm
370mm
Vyosení vidlice (offset)
47mm
47mm
47mm
44mm
44mm
44mm
44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
572mm
574mm
577mm
579mm
592mm
606mm
613mm
Délka řetězové vzpěry
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
Rozvor
970mm
973mm
975mm
978mm
991mm
1006mm
1013mm
Délka horní trubky, horizontální
496mm
509mm
531mm
541mm
563mm
577mm
595mm
Výška rámu v rozkroku
723mm
735mm
746mm
768mm
786mm
808mm
834mm
Délka sedlové trubky
433mm
445mm
456mm
473mm
494mm
515mm
545mm
Úhel sedlové trubky
75.5°
75.5°
74°
74°
73.5°
73.5°
73°
Aerodynamika nebo lehká hmotnost samy o sobě nevyhrávají závody – záleží na rychlosti. Dodání této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti.
Prostřednictvím závodních simulací využívajících data z reálného světa náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na trasách, na kterých záleží - 16,6 sekund rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendární stoupání na Tourmalet.
Aero ve všem: Aero dáváme tam, kde na tom záleží – přední hrana – nejen tam, kde vypadá dobře. V tomto procesu jsme vytvořili naše nejvíc aerodynamické silniční kolo. Ano, je to více aero než Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému tvaru hlavové trubky. Posunutím řídící trubky zpět, která určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší tvar brzdy.
S využitím nových pravidel UCI má Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující, vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět.
Minimální hmotnost, Maximální aero: Tarmac SL8 byl inspirován u kola Aethos, aby byl snadno postaven na minimu UCI s kompletním aero nastavením. Náš vývojařský tým vytvořil 685 gramový silniční rám.
Je o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoliv jiného na World Tour. Díky schopnosti učinit z lehké hmotnosti nejvyšší prioritu ve spodní trubce, sedlové trubce a zadní části kola byly použity technologie od Aethose. Tvar rámu přenáší zatížení tak efektivně, že další vrstvy karbonové tuhosti jsou nadbytečné.
Neuvěřitelně rychlý: Díky masivnímu nárůstu tuhosti vůči hmotnosti – zlepšení o 33 % oproti SL7 – posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní odezvu a geometrii osvědčenou v mistrovství světa na další úroveň. Kolo je tužší v pedálech a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, což nastavuje nové měřítko pro pohodlí závodního kola.
Díky našemu Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % větší poddajnost, pluje po silnici s pružným pocitem jedinečným ve světě závodních kol i s vysokými zapletenými koly.
Osvědčená geometrie a až 32mm světlá výška pneumatiky Tarmac jsou identické s SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a všestrannost pro provoz pneumatik s větším objemem v případě potřeby.
Tarmac SL8 Expert nabízí výjimečný výkon díky kompletní sadě SRAM Rival eTap AXS s měřičem výkonu, karbonovým kolům C38 připraveným na bezdušový provoz a představcem SL7 s řídítky Specialized Expert Shallow Drop z lehké slitiny, což z něj dělá dostupné kolo nabité výkonem.
Technické specifikace:
- Hmotnost kola: 7,7kg (velikost 56)
- Rám: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Vidlice: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Řídítka: Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
Představec:Tarmac integrated stem, 6-degree
- Sedlovka: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
- Omotávka: Supacaz Super Sticky Kush
- Sedlová objímka: Integrovaná
- Sedlo: Body Geometry Power Expert
- Zapletené zadní kolo: Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Zapletené přední kolo: Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- Přední a zadní plášť: S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm
- Středové složení: SRAM DUB BSA 68
- Zadní přehazovačka: SRAM Rival eTap AXS
- Přesmykač: SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
- Kazeta: SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
- Kliky: SRAM Rival with Power Meter
- Převodníky: 48/35 zubů
- Přední brzda: SRAM Rival eTap AXS, hydraulic disc
- Zadní brzda: SRAM Rival eTap AXS, hydraulic disc
- * Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie rámu:
44
49
52
54
56
58
61
Délka klik
165mm
165mm
170mm
172.5mm
172.5mm
175mm
175mm
Šířka řídítek
380mm
380mm
400mm
420mm
420mm
440mm
440mm
Délka představce
75mm
75mm
90mm
100mm
100mm
110mm
110mm
Šířka sedla
155mm
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
Délka sedlovky
300mm
300mm
300mm
380mm
380mm
380mm
380mm
Rám - stack
501mm
514mm
527mm
544mm
565mm
591mm
612mm
Rám - dosah
366mm
375mm
380mm
384mm
395mm
402mm
408mm
Stack to Stem
509mm
522mm
535mm
552mm
573mm
599mm
620mm
Reach to Stem
363mm
372mm
377mm
381mm
393mm
400mm
406mm
Délka hlavové trubky
99mm
109mm
120mm
137mm
157mm
184mm
204mm
Úhel hlavové trubky
70.5°
71.75°
72.5°
73°
73.5°
73.5°
74°
Výška středového složení
266mm
266mm
266mm
268mm
268mm
268mm
268mm
BB Drop
74mm
74mm
74mm
72mm
72mm
72mm
72mm
Stopa kola (27,5 střed)
71mm
63mm
58mm
58mm
55mm
55mm
52mm
Délka celé vidlice
370mm
370mm
370mm
370mm
370mm
370mm
370mm
Vyosení vidlice (offset)
47mm
47mm
47mm
44mm
44mm
44mm
44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
572mm
574mm
577mm
579mm
592mm
606mm
613mm
Délka řetězové vzpěry
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
Rozvor
970mm
973mm
975mm
978mm
991mm
1006mm
1013mm
Délka horní trubky, horizontální
496mm
509mm
531mm
541mm
563mm
577mm
595mm
Výška rámu v rozkroku
723mm
735mm
746mm
768mm
786mm
808mm
834mm
Délka sedlové trubky
433mm
445mm
456mm
473mm
494mm
515mm
545mm
Úhel sedlové trubky
75.5°
75.5°
74°
74°
73.5°
73.5°
73°
Parametry
Výrobce | Specialized |
Hmotnost | 7.77 kg |
Typ | silniční |
Přední vidlice | Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Materiál rámu | karbonové |
Odpružení | pevná |
Kotoučové brzdy | ano |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2024 |
Počet převodů | 2 x 12 |
Uzamykání vidlice | ne |
Teleskopická sedlovka | ne |
S přídavnými kolečky | ne |
S košíkem | ne |
Řadící páčky | SRAM Rival eTap AXS |
Brzdy | SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc |
Řetěz | SRAM Rival 12-speed |
Přesmykač | SRAM Rival eTAP AXS, braze-on |
Kazeta | SRAM Rival, 12-speed, 10-36t |
Kliky | SRAM Rival with Power Meter |
Přehazovačka | SRAM Rival eTap AXS, 12-speed |
Představec | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Řidítka | Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach |
Sedlo | Body Geometry Power Expert |
Sedlovka | S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset |