Plastikový model Italeri 0315 - military BMW R75 ss Sidecar v měřítku 1:35 ke slepení. Délka modelu 66 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 1 VERZI. Informace o předloze: V roce 1938 byl zahájen vývoj R75 v reakci na žádost německé armády. BMW R75 s kombinací sidecar je era motocyklů za druhé světové války vyrobené německou firmou BMW. Před produkční modely modelu R75 byly poháněny motorem s bočním ventilem o objemu 750 cm3, který byl založen na motoru R71. Bylo však rychle zjištěno,... Celý popis
Koupit za 219 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Italeri BMW R75 with sidecar 1:35
Doprava:
69 Kč
219 Kč
Koupit za 219 Kč

Italeri BMW R75 with sidecar 1:35 - 33-0315 - expresní doprava
Doprava:
zdarma
Skladem
223 Kč
Koupit za 223 Kč

Italeri - BMW R75 with Sidecar (1:35) - 0315
Doprava:
108 Kč
Skladem
237 Kč
Koupit za 237 Kč

Italeri BMW R75 with sidecar 1:35
Doprava:
59 Kč
Skladem
260 Kč
Koupit za 260 Kč

Italeri BMW R75 with sidecar 1:35
Doprava:
59 Kč
Skladem
260 Kč
Koupit za 260 Kč
Popis
Plastikový model Italeri 0315 - military BMW R75 ss Sidecar v měřítku 1:35 ke slepení. Délka modelu 66 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 1 VERZI.
Informace o předloze:
V roce 1938 byl zahájen vývoj R75 v reakci na žádost německé armády. BMW R75 s kombinací sidecar je era motocyklů za druhé světové války vyrobené německou firmou BMW.
Před produkční modely modelu R75 byly poháněny motorem s bočním ventilem o objemu 750 cm3, který byl založen na motoru R71. Bylo však rychle zjištěno, že je nutné navrhnout zcela nový motor OHV 750 ccm pro jednotku R75. Tento OHV motor se později ukázal jako základ pro následující poválečné dvojče BMW motorů jako R51 / 3, R67 a R68.
Třetí kolo postranního vozu bylo poháněno nápravou připojenou k zadnímu kolu motocyklu. Byly vybaveny uzamykacím diferenciálem a volitelnými poměry silnic a terénů, díky nimž fungovaly všechny čtyři a zpátečka. Díky tomu byl R75 vysoce ovladatelný a schopný vyjednat většinu povrchů. Několik dalších výrobců motocyklů, jako FN a Norton, poskytovalo volitelný pohon pro postranní vozíky.
Charakteristika
Plastikový model Italeri 0315 - military BMW R75 ss Sidecar v měřítku 1:35 ke slepení. Délka modelu 66 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 1 VERZI.
Informace o předloze:
V roce 1938 byl zahájen vývoj R75 v reakci na žádost německé armády. BMW R75 s kombinací sidecar je era motocyklů za druhé světové války vyrobené německou firmou BMW.
Před produkční modely modelu R75 byly poháněny motorem s bočním ventilem o objemu 750 cm3, který byl založen na motoru R71. Bylo však rychle zjištěno, že je nutné navrhnout zcela nový motor OHV 750 ccm pro jednotku R75. Tento OHV motor se později ukázal jako základ pro následující poválečné dvojče BMW motorů jako R51 / 3, R67 a R68.
Třetí kolo postranního vozu bylo poháněno nápravou připojenou k zadnímu kolu motocyklu. Byly vybaveny uzamykacím diferenciálem a volitelnými poměry silnic a terénů, díky nimž fungovaly všechny čtyři a zpátečka. Díky tomu byl R75 vysoce ovladatelný a schopný vyjednat většinu povrchů. Několik dalších výrobců motocyklů, jako FN a Norton, poskytovalo volitelný pohon pro postranní vozíky.
Charakteristika
Plastikový model Italeri 0315 - military BMW R75 ss Sidecar v měřítku 1:35 ke slepení. Délka modelu 66 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 1 VERZI.
Parametry
Výrobce | Italeri |
Druh | osobní vozy |
Věk od | 14 let |
Měřítko | 1 : 35 |
Značka vozu | BMW |
Plastikové | ano |