Já mám kdo má? Hodiny

0 %
Stars
(0 hodnocení)

Komu je hra určena? Hru vyuziji deti v predskolnim vzdelavani a take v 1. a 2. rocniku. Produkt obsahuje: - 2×23 hracich karet pravidla + napady k dalsimu vyuziti   Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu.  Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce poškrábat a zmuchlat. Vydrží tak nápor i mladších sourozenců.  Co se děti naučí: -... Celý popis

Koupit za 265 Kč

Popis

Komu je hra určena?

Hru vyuziji deti v predskolnim vzdelavani a take v 1. a 2. rocniku.

Produkt obsahuje:

-

2×23 hracich karet

pravidla + napady k dalsimu vyuziti

 

Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu. 

Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce poškrábat a zmuchlat. Vydrží tak nápor i mladších sourozenců. 

Co se děti naučí:

-

cist analogovy a digitalni cas

Uvnitř máte přehledný manuál s nápady na co nejpestřejší využití hry. Karty jsou akorát velké, aby se dětem pohodlně držely a aby se z nich dalo i dobře číst. Kódované řazení jednotlivých karet poskytuje možnost vlastní kontroly.

Základní pravidla:

Vsechny karty rozdejte mezi deti. Ty si je rozlozi pohodlne pred sebe. Nevadi, kdyz je hraci navzajem vidi. Na kazde karte nahore ma hrac obrazek rucickovych hodin s casem (Ja mam) a ve spodni casti je pak cas slovem nebo digitalne (Kdo ma?).

Zacina ten, kdo dostal karticku s uvodnim textem „Prvni karta“. Zepta se: „Kdo ma 15:30?“ jak je uve- deno ve spodni casti karty. Na dotaz reaguje hrac, jehoz rucicky na hodinach ukazuji pul ctvrte, a polozi otazku ze spodni casti karty (v tomo pripade: „Kdo ma 0:45?”)

Karty na sebe navazují a vytvářejí řadu. 

Aktivity pro jednoho hráče:

- ze vsech karet vytvori retez (obrazek hodin a digitalne nebo textem zapsany cas)

- nekolik vylosovanych karet seradi podle casu od rana do vecera

- vybere nekolik karet a popise svuj denni rezim v tuto dobu

- vymysli slovni ulohu, jejimz vysledkem bude cas na karte

Aktivity pro skupinu:

-

Elektrina. Skupinu rozdelime na poloviny a deti si sednou do dvou rad zady k sobe. V rade se drzi za ruce. Hrajeme s obrazkem v horni casti karty. Ucitel postupne ukazuje pouze prvnim v rade karty a rika digitalni cas. Ukaze napr. obrazek s hodinami, na kterych je tri ctvrte na osm a rika: „19:30.” Pak kartu polozi na stul a vezme dalsi. Ostatni hraci peclive poslouchaji. Ve chvili, kdy cas pojmenuje spravne, musi hrac stisknout sousedovu ruku. Stisk dojde az na konec rady a posledni se prihlasi, ze k nemu elektrina dosla. Dojde ke stolu najit spravnou kartu. Sedne si pak na zacatek rady.

-

Bingo. Na stul rozlozime 15 karet obrazkem nahoru. Hraje- me s analogovym casem. Kazdy dostane prazdnou kartu pro hru bingo (3×3), do ktere si opise 9 ruznych casu dle vlastniho vyberu z karet rozlozenych na stole (zapise vsak digitalne). Hrajeme s obrazky z horni casti karet. Karty se otoci obrazky dolu a pri- jde na radu losovani. Ucitel obrazky nepojmenovava, ale ukazuje. Deti skrtaji postupne prislusne digital- ni casy na svych kartach. Vitezi ten, kdo ma prvni vyplneny sloupec, radu nebo uhlopricku.

-

Domecky. Hrajeme s obrazky hodin v horni casti karty. Karty s konkretnimi charakteristikami (napr. s digitalni- mi intervaly 14–17, 18–21...) rozmistime po prostoru. Kazdy ma jednu ci vice hracich karet a hleda jejich domecek podle analogoveho casu na sve karte.

-

Cvicime. Vybereme, podle ktereho zadani z karty budeme hrat (text, digitalni cas, analogovy cas). Kazdy hrac ma svou kartu. Hraci chodi po tride a nahod- ne vytvareji dvojice. V dane dvojici vzdy porovnaji casy na svych kartach. Kdo ma ranejsi cas, vzpazi, kdo pozdejsi, udela drep. Pote si karty vymeni a po- kracuji v hledani nekoho dalsiho do dvojice.

-

Slovni ulohy. Deti rozdelime do skupin. Kazda skupina dostane kartu a vymysli slovni ulohu, jejimz vysledkem bude cas uvedeny na karte. Skupiny si navzajem slovni ulohy prectou a vyresi.

-

Vetsi bere. Vybereme, podle ktereho zadani z karty budeme hrat (text, digitalni cas, analogovy cas). Karty roz- delime na hromadky podle poctu hracu. Hraci otoci karty z hromadky. Kdo ma pozdejsi denni dobu, bere vsechny vylozene karty a ulozi si je dospod sve hromadky. Vyhrava hrac s nejvyssim poctem karet. Pokud hrajeme s textem nebo analogovym casem, je potreba si zvolit dopoledni (00:00–12:00) ci odpo- ledni (12:00–24:00) interval.

 

 

 
Zobrazit více

Parametry

Typ rodinné
Počet hráčů 2 - 20
Věk od 9 let
Přibližná doba hraní 15 min

Podobné produkty