Komu je hra určena? Hru vyuziji deti v predskolnim vzdelavani a take v 1. a 2. rocniku. Produkt obsahuje: - 2×23 hracich karet pravidla + napady k dalsimu vyuziti Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu. Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce poškrábat a zmuchlat. Vydrží tak nápor i mladších sourozenců. Co se děti naučí: -... Celý popis
Koupit za 265 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Já mám, kdo má? Hodiny
Doprava:
69 Kč
Skladem
265 Kč
Koupit za 265 Kč
Zodpovědná výuka Já mám, kdo má? Hodiny
Doprava:
49 Kč
Skladem
265 Kč
Koupit za 265 Kč
Já mám, kdo má? HODINY - karetní hra učení hodin
Doprava:
88 Kč
Skladem
258 Kč
Koupit za 258 Kč
Popis
Komu je hra určena?
Hru vyuziji deti v predskolnim vzdelavani a take v 1. a 2. rocniku.
Produkt obsahuje:
-
2×23 hracich karet
pravidla + napady k dalsimu vyuziti
Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu.
Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce poškrábat a zmuchlat. Vydrží tak nápor i mladších sourozenců.
Co se děti naučí:
-
cist analogovy a digitalni cas
Uvnitř máte přehledný manuál s nápady na co nejpestřejší využití hry. Karty jsou akorát velké, aby se dětem pohodlně držely a aby se z nich dalo i dobře číst. Kódované řazení jednotlivých karet poskytuje možnost vlastní kontroly.
Základní pravidla:
Vsechny karty rozdejte mezi deti. Ty si je rozlozi pohodlne pred sebe. Nevadi, kdyz je hraci navzajem vidi. Na kazde karte nahore ma hrac obrazek rucickovych hodin s casem (Ja mam) a ve spodni casti je pak cas slovem nebo digitalne (Kdo ma?).
Zacina ten, kdo dostal karticku s uvodnim textem „Prvni karta“. Zepta se: „Kdo ma 15:30?“ jak je uve- deno ve spodni casti karty. Na dotaz reaguje hrac, jehoz rucicky na hodinach ukazuji pul ctvrte, a polozi otazku ze spodni casti karty (v tomo pripade: „Kdo ma 0:45?”)
Karty na sebe navazují a vytvářejí řadu.
Aktivity pro jednoho hráče:
- ze vsech karet vytvori retez (obrazek hodin a digitalne nebo textem zapsany cas)
- nekolik vylosovanych karet seradi podle casu od rana do vecera
- vybere nekolik karet a popise svuj denni rezim v tuto dobu
- vymysli slovni ulohu, jejimz vysledkem bude cas na karte
Aktivity pro skupinu:
-
Elektrina. Skupinu rozdelime na poloviny a deti si sednou do dvou rad zady k sobe. V rade se drzi za ruce. Hrajeme s obrazkem v horni casti karty. Ucitel postupne ukazuje pouze prvnim v rade karty a rika digitalni cas. Ukaze napr. obrazek s hodinami, na kterych je tri ctvrte na osm a rika: „19:30.” Pak kartu polozi na stul a vezme dalsi. Ostatni hraci peclive poslouchaji. Ve chvili, kdy cas pojmenuje spravne, musi hrac stisknout sousedovu ruku. Stisk dojde az na konec rady a posledni se prihlasi, ze k nemu elektrina dosla. Dojde ke stolu najit spravnou kartu. Sedne si pak na zacatek rady.
-
Bingo. Na stul rozlozime 15 karet obrazkem nahoru. Hraje- me s analogovym casem. Kazdy dostane prazdnou kartu pro hru bingo (3×3), do ktere si opise 9 ruznych casu dle vlastniho vyberu z karet rozlozenych na stole (zapise vsak digitalne). Hrajeme s obrazky z horni casti karet. Karty se otoci obrazky dolu a pri- jde na radu losovani. Ucitel obrazky nepojmenovava, ale ukazuje. Deti skrtaji postupne prislusne digital- ni casy na svych kartach. Vitezi ten, kdo ma prvni vyplneny sloupec, radu nebo uhlopricku.
-
Domecky. Hrajeme s obrazky hodin v horni casti karty. Karty s konkretnimi charakteristikami (napr. s digitalni- mi intervaly 14–17, 18–21...) rozmistime po prostoru. Kazdy ma jednu ci vice hracich karet a hleda jejich domecek podle analogoveho casu na sve karte.
-
Cvicime. Vybereme, podle ktereho zadani z karty budeme hrat (text, digitalni cas, analogovy cas). Kazdy hrac ma svou kartu. Hraci chodi po tride a nahod- ne vytvareji dvojice. V dane dvojici vzdy porovnaji casy na svych kartach. Kdo ma ranejsi cas, vzpazi, kdo pozdejsi, udela drep. Pote si karty vymeni a po- kracuji v hledani nekoho dalsiho do dvojice.
-
Slovni ulohy. Deti rozdelime do skupin. Kazda skupina dostane kartu a vymysli slovni ulohu, jejimz vysledkem bude cas uvedeny na karte. Skupiny si navzajem slovni ulohy prectou a vyresi.
-
Vetsi bere. Vybereme, podle ktereho zadani z karty budeme hrat (text, digitalni cas, analogovy cas). Karty roz- delime na hromadky podle poctu hracu. Hraci otoci karty z hromadky. Kdo ma pozdejsi denni dobu, bere vsechny vylozene karty a ulozi si je dospod sve hromadky. Vyhrava hrac s nejvyssim poctem karet. Pokud hrajeme s textem nebo analogovym casem, je potreba si zvolit dopoledni (00:00–12:00) ci odpo- ledni (12:00–24:00) interval.
Hru vyuziji deti v predskolnim vzdelavani a take v 1. a 2. rocniku.
Produkt obsahuje:
-
2×23 hracich karet
pravidla + napady k dalsimu vyuziti
Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu.
Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce poškrábat a zmuchlat. Vydrží tak nápor i mladších sourozenců.
Co se děti naučí:
-
cist analogovy a digitalni cas
Uvnitř máte přehledný manuál s nápady na co nejpestřejší využití hry. Karty jsou akorát velké, aby se dětem pohodlně držely a aby se z nich dalo i dobře číst. Kódované řazení jednotlivých karet poskytuje možnost vlastní kontroly.
Základní pravidla:
Vsechny karty rozdejte mezi deti. Ty si je rozlozi pohodlne pred sebe. Nevadi, kdyz je hraci navzajem vidi. Na kazde karte nahore ma hrac obrazek rucickovych hodin s casem (Ja mam) a ve spodni casti je pak cas slovem nebo digitalne (Kdo ma?).
Zacina ten, kdo dostal karticku s uvodnim textem „Prvni karta“. Zepta se: „Kdo ma 15:30?“ jak je uve- deno ve spodni casti karty. Na dotaz reaguje hrac, jehoz rucicky na hodinach ukazuji pul ctvrte, a polozi otazku ze spodni casti karty (v tomo pripade: „Kdo ma 0:45?”)
Karty na sebe navazují a vytvářejí řadu.
Aktivity pro jednoho hráče:
- ze vsech karet vytvori retez (obrazek hodin a digitalne nebo textem zapsany cas)
- nekolik vylosovanych karet seradi podle casu od rana do vecera
- vybere nekolik karet a popise svuj denni rezim v tuto dobu
- vymysli slovni ulohu, jejimz vysledkem bude cas na karte
Aktivity pro skupinu:
-
Elektrina. Skupinu rozdelime na poloviny a deti si sednou do dvou rad zady k sobe. V rade se drzi za ruce. Hrajeme s obrazkem v horni casti karty. Ucitel postupne ukazuje pouze prvnim v rade karty a rika digitalni cas. Ukaze napr. obrazek s hodinami, na kterych je tri ctvrte na osm a rika: „19:30.” Pak kartu polozi na stul a vezme dalsi. Ostatni hraci peclive poslouchaji. Ve chvili, kdy cas pojmenuje spravne, musi hrac stisknout sousedovu ruku. Stisk dojde az na konec rady a posledni se prihlasi, ze k nemu elektrina dosla. Dojde ke stolu najit spravnou kartu. Sedne si pak na zacatek rady.
-
Bingo. Na stul rozlozime 15 karet obrazkem nahoru. Hraje- me s analogovym casem. Kazdy dostane prazdnou kartu pro hru bingo (3×3), do ktere si opise 9 ruznych casu dle vlastniho vyberu z karet rozlozenych na stole (zapise vsak digitalne). Hrajeme s obrazky z horni casti karet. Karty se otoci obrazky dolu a pri- jde na radu losovani. Ucitel obrazky nepojmenovava, ale ukazuje. Deti skrtaji postupne prislusne digital- ni casy na svych kartach. Vitezi ten, kdo ma prvni vyplneny sloupec, radu nebo uhlopricku.
-
Domecky. Hrajeme s obrazky hodin v horni casti karty. Karty s konkretnimi charakteristikami (napr. s digitalni- mi intervaly 14–17, 18–21...) rozmistime po prostoru. Kazdy ma jednu ci vice hracich karet a hleda jejich domecek podle analogoveho casu na sve karte.
-
Cvicime. Vybereme, podle ktereho zadani z karty budeme hrat (text, digitalni cas, analogovy cas). Kazdy hrac ma svou kartu. Hraci chodi po tride a nahod- ne vytvareji dvojice. V dane dvojici vzdy porovnaji casy na svych kartach. Kdo ma ranejsi cas, vzpazi, kdo pozdejsi, udela drep. Pote si karty vymeni a po- kracuji v hledani nekoho dalsiho do dvojice.
-
Slovni ulohy. Deti rozdelime do skupin. Kazda skupina dostane kartu a vymysli slovni ulohu, jejimz vysledkem bude cas uvedeny na karte. Skupiny si navzajem slovni ulohy prectou a vyresi.
-
Vetsi bere. Vybereme, podle ktereho zadani z karty budeme hrat (text, digitalni cas, analogovy cas). Karty roz- delime na hromadky podle poctu hracu. Hraci otoci karty z hromadky. Kdo ma pozdejsi denni dobu, bere vsechny vylozene karty a ulozi si je dospod sve hromadky. Vyhrava hrac s nejvyssim poctem karet. Pokud hrajeme s textem nebo analogovym casem, je potreba si zvolit dopoledni (00:00–12:00) ci odpo- ledni (12:00–24:00) interval.
Parametry
Typ | rodinné |
Počet hráčů | 2 - 20 |
Věk od | 9 let |
Přibližná doba hraní | 15 min |