Lámák, často jmenován jako polský klíč, z nerezové oceli vysoké kvality. Jedná se o destruktivní tahový nástroj pro rychlé a snadné odemknutí automobilových dveří s vysokým rizikem poškození zámku. Vhodné pro automobily: Fiat Punto / Grande Punto / Punto Evo PuntoPuntoPunto: starší generace (cca 1999–2005) obvykle ještě jiný profil, ale postupně přechod na SIP22. GrandePuntoGrande PuntoGrandePunto: (2005–2009), následně některé verze do cca 2012. PuntoEvoPunto EvoPuntoEvo: (2009–2012). Panda... Celý popis
Koupit za 1 792 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Lámák / Polský klíč - SIP22
Doprava:
80 Kč
Skladem
1 792 Kč
Koupit za 1 792 Kč
Popis
Lámák, často jmenován jako polský klíč, z nerezové oceli vysoké kvality. Jedná se o destruktivní tahový nástroj pro rychlé a snadné odemknutí automobilových dveří s vysokým rizikem poškození zámku.
Vhodné pro automobily:
Fiat
Punto / Grande Punto / Punto Evo
PuntoPuntoPunto: starší generace (cca 1999–2005) obvykle ještě jiný profil, ale postupně přechod na SIP22.
GrandePuntoGrande PuntoGrandePunto: (2005–2009), následně některé verze do cca 2012.
PuntoEvoPunto EvoPuntoEvo: (2009–2012).
Panda
2. generace (2003–2012) velmi často s SIP22 (včetně verzí s imobilizérem).
Novější Panda (po 2012) může mít SIP22, ale u vyšších výbav už bývá kombinace s bezklíčovým systémem.
Fiat 500
(od 2007 do současnosti) – většina verzí s klasickým klíčem používá mechanický výbrus SIP22, a to včetně různých derivátů (500C, 500L první roky apod.).
Bravo (II)
(2007–2014) – běžně SIP22, včetně transpondérové varianty.
Stilo
(2001–2007) – SIP22 se zde objevoval prakticky ve všech verzích.
Doblo / Idea / Multipla
(cca od počátku 2000s do 2010s) – většinou SIP22, vždy nutno ověřit dle konkrétního roku a trhu.
Ducato
(cca od 2002/2003 do 2011/2012) – u většiny verzí (s klasickou planžetou) je SIP22, pozdější ročníky už mohou mít i jiné systémy.
(U dalších modelů jako Fiorino, Qubo, Linea apod. se SIP22 vyskytuje rovněž, ale opět podle roku výroby a specifické výbavy.)
Alfa Romeo
147
(2000–2010) – prakticky vždy SIP22 (klasický dálkový klíč s integrovaným transpondérem).
156
(1997–2005) – ve většině ročníků SIP22, hlavně od přelomu tisíciletí. Starší kusy mohly mít výjimky, ale obecně je 156 považována za „SIP22 model“.
GT
(2003–2010) – také využívá SIP22.
159
(2005–2011) – zpravidla SIP22 s transpondérem, i když některé specifické trhy mohly mít malou odchylku.
Brera / Spider (novodobý)
(2005–2010) – vychází z techniky 159, tedy rovněž SIP22.
Lancia
Y / Ypsilon
(přibližně 1996–2011) – postupně přechod na SIP22, s drobnými obměnami během faceliftů.
Lybra
(1999–2005) – většina verzí se SIP22.
Delta (novější generace)
(cca 2008–2014) – také SIP22.
Musa / Phedra
(první dekády 2000s) – u většiny výbav SIP22.
(Opět je vždy vhodné ověřit konkrétní ročník a výbavu.)
Jeep (po spojení s Fiatem)
Po akvizici Chrysler/Jeep koncernem Fiat (FCA) se u některých novějších modelů Jeep začaly objevovat mechanické vložky shodné s Fiat, tedy SIP22. Typickým příkladem:
Jeep Renegade
(od 2014/2015 do současnosti) – sdílí platformu s Fiat 500X, a tím i klíč SIP22 (respektive nouzovou planžetu v dálkovém / bezklíčovém klíči).
Jeep Compass (druhá generace, cca 2017+)
některé verze a ročníky rovněž využívají SIP22, jiné bezklíčovou variantu.
(U modelů Wrangler, Cherokee apod. býval spíše profil DAT17/DAT20 nebo jiný, takže ne vždy platí SIP22.)
Vhodné pro automobily:
Fiat
Punto / Grande Punto / Punto Evo
PuntoPuntoPunto: starší generace (cca 1999–2005) obvykle ještě jiný profil, ale postupně přechod na SIP22.
GrandePuntoGrande PuntoGrandePunto: (2005–2009), následně některé verze do cca 2012.
PuntoEvoPunto EvoPuntoEvo: (2009–2012).
Panda
2. generace (2003–2012) velmi často s SIP22 (včetně verzí s imobilizérem).
Novější Panda (po 2012) může mít SIP22, ale u vyšších výbav už bývá kombinace s bezklíčovým systémem.
Fiat 500
(od 2007 do současnosti) – většina verzí s klasickým klíčem používá mechanický výbrus SIP22, a to včetně různých derivátů (500C, 500L první roky apod.).
Bravo (II)
(2007–2014) – běžně SIP22, včetně transpondérové varianty.
Stilo
(2001–2007) – SIP22 se zde objevoval prakticky ve všech verzích.
Doblo / Idea / Multipla
(cca od počátku 2000s do 2010s) – většinou SIP22, vždy nutno ověřit dle konkrétního roku a trhu.
Ducato
(cca od 2002/2003 do 2011/2012) – u většiny verzí (s klasickou planžetou) je SIP22, pozdější ročníky už mohou mít i jiné systémy.
(U dalších modelů jako Fiorino, Qubo, Linea apod. se SIP22 vyskytuje rovněž, ale opět podle roku výroby a specifické výbavy.)
Alfa Romeo
147
(2000–2010) – prakticky vždy SIP22 (klasický dálkový klíč s integrovaným transpondérem).
156
(1997–2005) – ve většině ročníků SIP22, hlavně od přelomu tisíciletí. Starší kusy mohly mít výjimky, ale obecně je 156 považována za „SIP22 model“.
GT
(2003–2010) – také využívá SIP22.
159
(2005–2011) – zpravidla SIP22 s transpondérem, i když některé specifické trhy mohly mít malou odchylku.
Brera / Spider (novodobý)
(2005–2010) – vychází z techniky 159, tedy rovněž SIP22.
Lancia
Y / Ypsilon
(přibližně 1996–2011) – postupně přechod na SIP22, s drobnými obměnami během faceliftů.
Lybra
(1999–2005) – většina verzí se SIP22.
Delta (novější generace)
(cca 2008–2014) – také SIP22.
Musa / Phedra
(první dekády 2000s) – u většiny výbav SIP22.
(Opět je vždy vhodné ověřit konkrétní ročník a výbavu.)
Jeep (po spojení s Fiatem)
Po akvizici Chrysler/Jeep koncernem Fiat (FCA) se u některých novějších modelů Jeep začaly objevovat mechanické vložky shodné s Fiat, tedy SIP22. Typickým příkladem:
Jeep Renegade
(od 2014/2015 do současnosti) – sdílí platformu s Fiat 500X, a tím i klíč SIP22 (respektive nouzovou planžetu v dálkovém / bezklíčovém klíči).
Jeep Compass (druhá generace, cca 2017+)
některé verze a ročníky rovněž využívají SIP22, jiné bezklíčovou variantu.
(U modelů Wrangler, Cherokee apod. býval spíše profil DAT17/DAT20 nebo jiný, takže ne vždy platí SIP22.)