MINION DHR II TRAIL | ENDURO | SJEZD Díky bočním hrotům převzatým z legendárního modelu Minion DHF, ale rozšířeným, aby poskytovaly větší oporu, zatáčí DHR II jako žádný jiný model. Středový dezén má náběžné hrany pro zlepšení akcelerace a lamely pro vytvoření plynulého přechodu při náklonu kola. Pádlovité hroty na středovém běhounu se při prudkém brzdění zařezávají do země a pomáhají udržet kolo pod kontrolou. V kombinaci s předním pláštěm Minion DHF získáte dokonalou kombinaci pro agresivní... Celý popis

Koupit za 1 949 Kč

Popis

MINION DHR II
TRAIL | ENDURO | SJEZD

Díky bočním hrotům převzatým z legendárního modelu Minion DHF, ale rozšířeným, aby poskytovaly větší oporu, zatáčí DHR II jako žádný jiný model. Středový dezén má náběžné hrany pro zlepšení akcelerace a lamely pro vytvoření plynulého přechodu při náklonu kola. Pádlovité hroty na středovém běhounu se při prudkém brzdění zařezávají do země a pomáhají udržet kolo pod kontrolou.

V kombinaci s předním pláštěm Minion DHF získáte dokonalou kombinaci pro agresivní jízdu na trailu! Plášť Minion DHF je k dispozici ve specifikacích pro trail, enduro a sjezd.

- Plášť 60 TPI
- Hmotnost: 1081 g
- K dispozici s ochranou bočnic EXO+
- Technologie Tubeless Ready (TR).
- 3CT
URČENÍ

Kategorie:  Trail, Enduro, Downhill

Doporučené použití:  Všechny trailové podmínky

Doporučená montáž:  Zadní

Technologie 3C maxxterra
Mezilehlá konfigurace směsi používaná u vybraných horských pneumatik. 3C MaxxTerra je měkčí a nabízí větší trakci než 3C MaxxSpeed, přesto poskytuje lepší opotřebení běhounu a menší valivý odpor než MaxxGrip
Tubeless ready
Bezdušové pneumatiky poskytují jezdci mnoho výhod: schopnost jezdit na nižší tlak vzduchu, což zlepšuje trakci; nižší valivý odpor ve srovnání s pneumatikou s duší; a menší šance na zploštění, protože neobsahuje žádnou duši. Tekuté tmely by se měly používat pouze v následujících typech pneumatik: silniční bezdušové, dušové a tubeless ready (přípravené pro bezduš).
WIDE TRAIL
Konstrukce Wide Trail (WT) optimalizuje rozložení a profil běhounu pneumatiky na dnešních moderních širších ráfcích. Tradiční pneumatiky jsou navrženy kolem starších, užších ráfků a mohou vytvářet příliš čtvercový profil pneumatiky, což vede k méně než optimálnímu výkonu. Pneumatiky WT jsou optimalizovány pro šířku vnitřního ráfku 35 mm, ale bylo prokázáno, že fungují v rozsahu šířky vnitřního ráfku 30–35 mm, v závislosti na preferencích jezdce.
EXO+
EXO+ je středně odolná varianta ochrany proti propíchnutí od Maxxis vhodná pro všestranné trailové ježdění a lehká elektrokola. Začneme odolným pláštěm 60 TPI, přidáme naši legendární EXO ochrannou vrstvu proti propíchnutí na boční stěny a završíme to malou butylovou vložkou kolem patky. Pevný plášť a materiál EXO odvracejí poškození od kamenů a kořenů, zatímco butylová vložka chrání pneumatiku před sevřením a pomáhá předcházet poškození ráfku.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Maxxis
Určení horské
Průměr pláště 27,5" palců
Šířka pláště 2,80″
Patka pláště kevlarové