Dieselový motorový vůz 810 328-5 s přípojným vozem Českých drah je detailně propracovaný model. Aby nahradily již zastaralé motorové vozy řady M 131.1, pořídily Československé státní dráhy nové dvounápravové motorové vozy s řadovým označením M 152.0. Tyto vozy, dodávané sériově od roku 1975, byly poháněny řadovým šestiválcovým motorem o výkonu 155 kW a dosahovaly maximální rychlosti 80 km/h. V prostoru pro cestující bylo k dispozici 56 míst k sezení.Postupem času vzniklo mnoho barevných variant.... Celý popis
Koupit za 6 600 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Roco Dieselový motorový vůz 810 328-5 s přípojným vozem Btax ČD - 7700022
Doprava:
89 Kč
Skladem
6 600 Kč
Koupit za 6 600 Kč

Roco Dieselový motorový vůz 810 328-5 s přípojným vozem Btax ČD - 7700022
Doprava:
zdarma
Skladem
6 267 Kč
Koupit za 6 267 Kč

Roco Dieselový motorový vůz 810 328-5 s přípojným vozem Btax ČD - 7700022
Doprava:
55 Kč
Skladem
6 093 Kč
Koupit za 6 093 Kč

Roco Dieselový motorový vůz 810 328-5 s přípojným vozem Btax ČD - 7700022
Doprava:
zdarma
Skladem
6 092 Kč
Koupit za 6 092 Kč
Popis
Dieselový motorový vůz 810 328-5 s přípojným vozem Českých drah je detailně propracovaný model. Aby nahradily již zastaralé motorové vozy řady M 131.1, pořídily Československé státní dráhy nové dvounápravové motorové vozy s řadovým označením M 152.0. Tyto vozy, dodávané sériově od roku 1975, byly poháněny řadovým šestiválcovým motorem o výkonu 155 kW a dosahovaly maximální rychlosti 80 km/h. V prostoru pro cestující bylo k dispozici 56 míst k sezení.Postupem času vzniklo mnoho barevných variant. Varianta s béžovým pruhem na spodní části karoserie se u Československých státních drah etablovala v 80. letech. Po rozdělení Československých státních drah byly tyto motorové vozy, s vlečnými vozy i bez nich, nadále v provozu na všech regionálních tratích Českých drah (ČD).Model je nový, avšak vzniká přetiskem některých detailů, jako jsou například provozní čísla nebo nápisy na rámu. Specifické detaily jsou upraveny podle předlohy. Přetisky mohou být v určité míře viditelné. Díky rozhraní PluX16 je model připraven na digitalizaci. Specifikace: napájení DCanalogové ovládání délka s nárazníky 322 mmspojka - šachta NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhlaminimální rádius 358 mmsetrvačník 2 poháněné nápravyelektrické rozhraní PluX163 přední světla a 2 koncová světla - svítí v závislosti na směru jízdyLED reflektor LED vnitřní osvětlení přepínatelné pomocí DIP přepínačefunkce přídavného osvětlení Hlavní vlastnosti: samostatně připojené stěrače čelního sklazásuvné díly autenticky reprodukují čelní krytmotorový vůz a přípojný vůz s různými světelnými funkcemis vnitřním vybavením stanoviště strojvedoucího Ke stažení: seznam náhradních dílů (DE, EN)návod k obsluze (DE, EN, F)obecný dodatek (DE, EN, F)
Parametry
Výrobce | Roco |