Dieselová lokomotiva 742 162-1, ČD - 7300014 přichází jako majestátní spojení technologie a designu, připravena oživit vaši kolejovou železnici. Nejenže vás okouzlí svou žebrovanou boční stěnou kabiny řidiče, ale její detailní propracování vás jednoduše pohltí. Každý z jejich samostatně připevněných zásuvných dílů byl designován s ohledem na maximální realismus a funkčnost. Filigránové bezpečnostní zábradlí a dvojkolí s nízkými okolky nejen zvyšují estetickou hodnotu modelu, ale také zabezpečují,... Celý popis
Koupit za 5 469 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Roco Dieselová lokomotiva 742 162-1, ČD - 7300014
Doprava:
89 Kč
Skladem
5 469 Kč
Koupit za 5 469 Kč
Roco Dieselová lokomotiva 742 162-1, ČD - 7300014
Doprava:
zdarma
Skladem
5 315 Kč
Koupit za 5 315 Kč
Roco Dieselová lokomotiva 742 162-1, ČD - 7300014
Doprava:
zdarma
Skladem
5 270 Kč
Koupit za 5 270 Kč
dieselová lokomotiva 742 162-1 ČD Roco 7300014
Doprava:
zdarma
5 223 Kč
Koupit za 5 223 Kč
Roco Dieselová lokomotiva 742 162-1, ČD - 7300014
Doprava:
55 Kč
5 166 Kč
Koupit za 5 166 Kč
Popis
Dieselová lokomotiva 742 162-1, ČD - 7300014 přichází jako majestátní spojení technologie a designu, připravena oživit vaši kolejovou železnici. Nejenže vás okouzlí svou žebrovanou boční stěnou kabiny řidiče, ale její detailní propracování vás jednoduše pohltí. Každý z jejich samostatně připevněných zásuvných dílů byl designován s ohledem na maximální realismus a funkčnost. Filigránové bezpečnostní zábradlí a dvojkolí s nízkými okolky nejen zvyšují estetickou hodnotu modelu, ale také zabezpečují, že každý pohled do kabiny řidiče je jasný a nezakalený. Nechte se vtáhnout do doby, kdy technika sloužila lidem na železničních kolejích. Tento stroj nejen že odráží vrchol inženýrského umu 70. let, ale dodnes zůstává nepostradatelným pomocníkem pro každé nákladní a posunovací práce na železnici. Původně vyvinutá jako lehčí alternativa k robustní T 448, nabízí unikátní kombinaci výkonu a agilnosti, která je ideální pro středně těžké posunovací a traťové služby. ČKD Praha ve své době přišlo s revolučním designem, který dnes může sloužit jako skvělá ukázka průmyslového dědictví. Specifikace: minimální poloměr 358 mmsetrvačník - anopočet hnaných náprav 4počet náprav s trakčními pneumatikami 1spojka - hřídel NEM 362 s kinematikou KKdélka přes spřáhlo 156 mmhorní světlo světlomety 3 přední světlomety/2 zadní světla, podle směru jízdyLED světlometelektrická soustava DC analog elektrické rozhraní pro lokomotivy PluX22 Hlavní vlastnosti: železniční společnost CDdráha H0epocha V Dokumenty: návod k obsluze (DE)obecný dodatek (DE)
Parametry
Výrobce | Roco |