Tato dieselelektrická univerzální modelová lokomotiva Československých drah známá jako „Bardotka“ je krásným kouskem, který by neměl chybět ve Vaší sbírce. V průběhu mnoha let úspěšného provozu se pro tyto ikonické stroje vžila celá řada mnohdy humorných pojmenování. Zajímavé je to, že v každém regionu, kde se v průběhu let objevily, je jiné. V Praze a středních Čechách je strojvedoucí nazývají zamračené. Na jižní Moravě jim říkají bardotky, protože vyčnívající konstrukce pod předními okny připomíná... Celý popis
Koupit za 4 275 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD - 7300028
Doprava:
zdarma
Skladem
4 275 Kč
Koupit za 4 275 Kč

Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD
Doprava:
zdarma
Skladem
6 999 Kč
Koupit za 6 999 Kč

Roco H0 dieselová lokomotiva T478 ČSD Bardotka červená 7300028
Doprava:
89 Kč
Skladem
4 399 Kč
Koupit za 4 399 Kč

Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD - 7300028
Doprava:
89 Kč
Skladem
4 275 Kč
Koupit za 4 275 Kč

Roco 7300028 Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD
Doprava:
69 Kč
Skladem
4 231 Kč
Koupit za 4 231 Kč
Popis
Tato dieselelektrická univerzální modelová lokomotiva Československých drah známá jako „Bardotka“ je krásným kouskem, který by neměl chybět ve Vaší sbírce. V průběhu mnoha let úspěšného provozu se pro tyto ikonické stroje vžila celá řada mnohdy humorných pojmenování. Zajímavé je to, že v každém regionu, kde se v průběhu let objevily, je jiné. V Praze a středních Čechách je strojvedoucí nazývají zamračené. Na jižní Moravě jim říkají bardotky, protože vyčnívající konstrukce pod předními okny připomíná špičaté poprsí herečky Brigitte Bardot. Na Liberecku a v severních Čechách to byly mračouni, na Olomoucku a v oblasti Jeseníků pak berty. Slovem hondy se pak označovaly v depu Ostrava. V letech 1964 -1971 bylo dodáno celkem 230 lokomotiv řady T 478.1. Vlak vytápěl vestavěný parní kotel. U některých lokomotiv této řady bylo v 90. letech parní zařízení pro vytápění vlaků nahrazeno zařízením pro elektrické vytápění vlaků a lokomotivy byly přeznačeny na řadu 749. Lokomotivy prošly v průběhu let několika barevnými variacemi. Od poloviny 70. let 20. století se první jednotné barevné schéma začalo používat pro dieselová vozidla ČSD. Skříň lokomotivy byla natřena třešňově červenou barvou a střecha a podvozek byly natřeny šedou barvou. Specifikace:spojka - hřídel NEM 362 s kinematikou KKdélka 190 mmminimální rádius 358 mmsetrvačníknapájení DCovládání analogovépočet náprav s trakčními pneumatikami - 1počet poháněných náprav - 4rozhraní - elektrické rozhraní pro hnací jednotky PluX223 přední světla a 2 koncová světla, svítí v závislosti na směru jízdyLED přední světla Hlavní vlastnosti:provedení 3. série s vlnitými bočními stěnami až po okraj střechydetailně propracovaný model s mnoha samostatně připevněnými zásuvnými díly Dokumentace:návod k použití (DE,GB,CZ)obecný dodatek (DE,GB,CZ)list náhradních dílů (DE,GB)
Parametry
Výrobce | Roco |