Brzdové páčky Shimano ULTEGRA ST-R8170 přinášejí vylepšenou modulaci a kontrolu při každé jízdě využitím osvědčené technologie SERVO WAVE od společnosti Shimano. Váš čas na kole je vzácný, nechte Shimano, aby jej učinil ještě efektivnějším. Technologie Dual Control Lever Dual Control Lever má optimalizovanou strukturu s funkcemi, které zahrnují odlehčenou otočnou část na blízké straně řadící jednotky a integrovaný řadící kabel pro snazší řízení. Jeho mnohé komponenty jsou vyrobeny tak kompaktně... Celý popis
Koupit za 17 499 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Shimano Dual control Ultegra set STR8170/BRR8170
Doprava:
zdarma
Skladem
17 499 Kč
Koupit za 17 499 Kč
SHIMANO Dual control Ultegra set STR8170/BRR8170 pravý 12-k. Di2 rad./hydr.brzda
Doprava:
zdarma
Skladem
11 766 Kč
Koupit za 11 766 Kč
SHIMANO řazení - ULTEGRA STR8170/BRR8170 - černá
Doprava:
zdarma
10 919 Kč
Koupit za 10 919 Kč
Shimano Ultegra Di2 R8170 Brake Kit přední
Doprava:
zdarma
10 000 Kč
Koupit za 10 000 Kč
Shimano Ultegra Di2 BR-R8170 ST-R8170 - Shimano Ultegra Di2 BR-R8170/ST-R8170 2 sp. řadící a brzdová páka a třmen FM přední
Doprava:
zdarma
8 389 Kč
Koupit za 8 389 Kč
Popis
Brzdové páčky Shimano ULTEGRA ST-R8170 přinášejí vylepšenou modulaci a kontrolu při každé jízdě využitím osvědčené technologie SERVO WAVE od společnosti Shimano. Váš čas na kole je vzácný, nechte Shimano, aby jej učinil ještě efektivnějším.
Technologie
Dual Control Lever
Dual Control Lever má optimalizovanou strukturu s funkcemi, které zahrnují odlehčenou otočnou část na blízké straně řadící jednotky a integrovaný řadící kabel pro snazší řízení. Jeho mnohé komponenty jsou vyrobeny tak kompaktně a přesně, že dosahují bezprecedentního vysokorychlostního výkonu.
Reach Adjust
Brzdová páka je vybavena mechanismem nastavení dosahu. Vzdálenost od rukojeti řídítek k páce lze nastavit tak, aby vyhovovala každé velikosti ruky, typu jízdy a individuálním preferencím jezdce.
Servo Wave Action
Když zatáhnete za brzdovou páku SERVOWAVE, počáteční pohyb destiček je rychlý, takže je zapotřebí malý pohyb páky, aby se destičky dostaly do kontaktu s rotorem. Koeficient násobení výkonu se pak rychle zvyšuje v kontaktu destičky s ráfkem, takže větší zdvih páky se použije pro aplikování větší brzdné síly se zlepšenou kontrolou.
Třmen kotoučové brzdy ULTEGRA R8170 přináší novou úroveň ovládání do světa silniční cyklistiky s vylepšenou modulací a rychlejším počátečním brzdným bodem. Navzdory menší konstrukci je systém tišší než kdykoli předtím a snadněji se udržuje.
Technologie
One Way Bleeding
''ONE WAY BLEEDING'' byl vyvinut pro rychlou a snadnou prevenci vzduchu v hydraulickém systému. Zefektivnili jsme cestu oleje v celém systému, abychom zabránili zachytávání vzduchových bublin v systému. Jednosměrné vedení oleje plus nálevka s minerálním olejem poskytuje jednoduchý a čistý systém odvzdušňování.
Ice Technologies
Vyblednutí, ke kterému může dojít například na rotoru kotoučové brzdy a destičce při brzdění při dlouhé jízdě z kopce, má negativní vliv na brzdný výkon. SHIMANO použilo rotor kotoučové brzdy ICE TECHNOLOGIES a destičku ICE TECHNOLOGIES k realizaci technologie chlazení pro konzistentní výkon. Opláštění rotoru kotoučové brzdy, který má 3 vrstvou sendvičovou strukturu z nerezavějící oceli, hliníku a nerezavějící oceli, poskytuje lepší výkon a odvod tepla.
Technologie
Dual Control Lever
Dual Control Lever má optimalizovanou strukturu s funkcemi, které zahrnují odlehčenou otočnou část na blízké straně řadící jednotky a integrovaný řadící kabel pro snazší řízení. Jeho mnohé komponenty jsou vyrobeny tak kompaktně a přesně, že dosahují bezprecedentního vysokorychlostního výkonu.
Reach Adjust
Brzdová páka je vybavena mechanismem nastavení dosahu. Vzdálenost od rukojeti řídítek k páce lze nastavit tak, aby vyhovovala každé velikosti ruky, typu jízdy a individuálním preferencím jezdce.
Servo Wave Action
Když zatáhnete za brzdovou páku SERVOWAVE, počáteční pohyb destiček je rychlý, takže je zapotřebí malý pohyb páky, aby se destičky dostaly do kontaktu s rotorem. Koeficient násobení výkonu se pak rychle zvyšuje v kontaktu destičky s ráfkem, takže větší zdvih páky se použije pro aplikování větší brzdné síly se zlepšenou kontrolou.
Třmen kotoučové brzdy ULTEGRA R8170 přináší novou úroveň ovládání do světa silniční cyklistiky s vylepšenou modulací a rychlejším počátečním brzdným bodem. Navzdory menší konstrukci je systém tišší než kdykoli předtím a snadněji se udržuje.
Technologie
One Way Bleeding
''ONE WAY BLEEDING'' byl vyvinut pro rychlou a snadnou prevenci vzduchu v hydraulickém systému. Zefektivnili jsme cestu oleje v celém systému, abychom zabránili zachytávání vzduchových bublin v systému. Jednosměrné vedení oleje plus nálevka s minerálním olejem poskytuje jednoduchý a čistý systém odvzdušňování.
Ice Technologies
Vyblednutí, ke kterému může dojít například na rotoru kotoučové brzdy a destičce při brzdění při dlouhé jízdě z kopce, má negativní vliv na brzdný výkon. SHIMANO použilo rotor kotoučové brzdy ICE TECHNOLOGIES a destičku ICE TECHNOLOGIES k realizaci technologie chlazení pro konzistentní výkon. Opláštění rotoru kotoučové brzdy, který má 3 vrstvou sendvičovou strukturu z nerezavějící oceli, hliníku a nerezavějící oceli, poskytuje lepší výkon a odvod tepla.
Parametry
Výrobce | Shimano |