Poslední poznatky ve vývoji karbonu ho odolností dostali na, nebo nad úroveň hliníkových slitin. Ovšem inovativní karbonové technologie mají svoji cenu. Pokud hledáte tuhá, odolná zapletená kola a máte omezený rozpočet, hliníková slitina je stále ideálním řešením. Proto jsme vytvořili hliníková zapletená kola pro kotoučové brzdy, která ovšem mají vlastnosti jako konkurenční karbonová - nízká hmotnost, tuhost, estetika, ale zároveň i odolnost zvládat dlouhé tréninky a závody nejen na silnicích, ale... Celý popis
Koupit za 22 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Poslední poznatky ve vývoji karbonu ho odolností dostali na, nebo nad úroveň hliníkových slitin. Ovšem inovativní karbonové technologie mají svoji cenu. Pokud hledáte tuhá, odolná zapletená kola a máte omezený rozpočet, hliníková slitina je stále ideálním řešením. Proto jsme vytvořili hliníková zapletená kola pro kotoučové brzdy, která ovšem mají vlastnosti jako konkurenční karbonová - nízká hmotnost, tuhost, estetika, ale zároveň i odolnost zvládat dlouhé tréninky a závody nejen na silnicích, ale i mimo ně. SLX 24 Disc jsou lehká a zároveň odolná zapletená kola, připravená na těžkou službu.
Typ ráfku: slitinový pro dušové pláště, tubeless-ready
Materiál ráfku: slitina
Brzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdami
Výška ráfku: 24 mm
Šířka ráfku: 20 mm (vnitřní), 23.5 mm (vnější)
Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení/Radiální (2:1)
Způsob zaplétání zadního kola: Jednoduché křížení/Dvojité křížení (2:1)
Počet paprsků: 24 přední, 24 zadní
Typ paprsků: DT Swiss Competition Race T-head
Typ niplů: DT Swiss Pro Lock hexagonal
Náboj předního kola: Roval AFD1, Centerlock, uzavřená kazetová ložiska, rychloupínák nebo 12mm pevná osa s koncovkami
Náboj zadního kola: Roval AFD2, Centerlock, uzavřená kazetová ložiska, vnitřnosti DT Swiss 350, 11 rychlostí, rychloupínák nebo 142x12 mm pevná osa s koncovkami
Způsob montáže: ručně postavené
Navíc: ocelový rychloupínák Roval, Roval bezdušové ucpávky a ventilky, přední rychloupínák & 12mm koncovky, zadní rychloupínák & 142x12 mm pevná osa s koncovkami
Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 515 g
Typ ráfku: slitinový pro dušové pláště, tubeless-ready
Materiál ráfku: slitina
Brzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdami
Výška ráfku: 24 mm
Šířka ráfku: 20 mm (vnitřní), 23.5 mm (vnější)
Způsob zaplétání předního kola: Dvojité křížení/Radiální (2:1)
Způsob zaplétání zadního kola: Jednoduché křížení/Dvojité křížení (2:1)
Počet paprsků: 24 přední, 24 zadní
Typ paprsků: DT Swiss Competition Race T-head
Typ niplů: DT Swiss Pro Lock hexagonal
Náboj předního kola: Roval AFD1, Centerlock, uzavřená kazetová ložiska, rychloupínák nebo 12mm pevná osa s koncovkami
Náboj zadního kola: Roval AFD2, Centerlock, uzavřená kazetová ložiska, vnitřnosti DT Swiss 350, 11 rychlostí, rychloupínák nebo 142x12 mm pevná osa s koncovkami
Způsob montáže: ručně postavené
Navíc: ocelový rychloupínák Roval, Roval bezdušové ucpávky a ventilky, přední rychloupínák & 12mm koncovky, zadní rychloupínák & 142x12 mm pevná osa s koncovkami
Celková hmotnost páru zapletených kol: 1 515 g
Parametry
Výrobce | Specialized |
Typ | silniční |
Materiál | karbon |
Typ brzd | kotoučové |