Rozhodujete se mezi silničním a gravel kolem? Kolo NCR CF ALLROAD bylo navrženo pro výkon a všestrannost na smíšených površích. Díky karbonovému rámu, elektronickém řazení APEX AXS, hydraulickým kotoučovým brzdám a 35mm plášťům je snadné a zábavné přejít ze silnice na stezky! Karbonový rám Neo raCeR je kolo na pomezí našich řad ENDURANCE a RACE. Jeho sportovní charakter jistě osloví cyklisty, kteří hledají výkonné kolo. Tohle kolo svými jízdními vlastnostmi určitě překvapí začínající i ostřílené... Celý popis
Koupit za 59 999 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Rozhodujete se mezi silničním a gravel kolem? Kolo NCR CF ALLROAD bylo navrženo pro výkon a všestrannost na smíšených površích. Díky karbonovému rámu, elektronickém řazení APEX AXS, hydraulickým kotoučovým brzdám a 35mm plášťům je snadné a zábavné přejít ze silnice na stezky! Karbonový rám Neo raCeR je kolo na pomezí našich řad ENDURANCE a RACE. Jeho sportovní charakter jistě osloví cyklisty, kteří hledají výkonné kolo. Tohle kolo svými jízdními vlastnostmi určitě překvapí začínající i ostřílené cyklisty. Kola řady NCR jsou bez ohledu na montáž kol (Tubeless nebo s duší) vybavena hydraulickými kotoučovými brzdami, které zajišťují postupné brzdění za každého počasí. |Kolo NCR CF ALLROAD je něco mezi silničním a gravel kolem a umožní vám objevovat cesty kolem vás. Zvolili jsme elektrické řazení s jednopřevodníkem pro jeho jednoduchost a spolehlivost a také 35mm pláště Allroad. Toto kolo je ideálním společníkem potěšení z jízdy bez ohledu na povrch, po kterém jedete. Líbí se nám jeho všestrannost, hravost a odvaha. |Rám a vidlice jsou vyrobené 100% z karbonu. Karbon zajišťuje nízkou hmotnost, dobrou tuhost a skvělou dynamiku. Pro vidlici jsme vybrali karbon, který zajišťuje přímé a přesné ovládání. Lakovaný rám NCR CF váží 1200 g ve velikosti M, vidlice 413 g.
Rozměry rámu pro montáž plášťů: standardně vybaveno plášti o průměru 35 mm s dostatečnou vůlí. 38mm pláště by mohly poškodit lak. |Kolo má hliníkový představec a hliníková oversize řídítka Van Rysel. Velikost představce se liší podle velikosti rámu: XXS: 60 mm. XS: 70 mm. S: 80 mm. M: 90 mm.
L: 100 mm, XL: 110 mm.
Šířka řídítek od osy k ose:
XXS - XS - S: 400 mm.
M - L - XL : 420 mm. |Tato verze je osazena sadou SRAM Apex AXS. Mladší sourozenec sady Force, po které zdědila technologii.
100% bezdrátová montáž a navíc je výměna prvků extrémně jednoduchá.
Díky aplikaci SRAM Connect si můžete plně přizpůsobit nastavení ze svého smartphonu.
Sada funguje s baterií. Lze ji odpojit pro snadné nabíjení.
Hmotnost převodů: 3050 g. BB: DUB PressFit Bottom B.|Kolo je vybaveno jednopřevodníkem SRAM Apex AXS 46. Převodník s 46 zuby umožňuje šlapání ve vysokém tempu s častějším využitím řetězu ve středu kazety.
Kazeta SRAM XPLR PG-1231 s 11/44 zuby vám nabízí následující ozubení:
11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44.
Řetěz Apex AXS.
Délka klik podle velikosti.
XS: 165 mm. S: 170 mm. M: 172,5 mm.
L, XL: 175 mm. |Pravidelná údržba soustavy přehazovačky a řetězu je velmi důležitá, zejména pokud často jezdíte po mokrých nebo prašných silnicích. Díky pravidelné údržbě prodloužíte životnost převodového systému kola.
Pro pravidelnou kontrolu stavu řetězu můžete využít tuto pomůcku:
https://www.decathlon.cz/p/merka-na-retez/_/R-p-120530?mc=8351086.|Při nákupu kola a výběru přehazovačky a řetězu je důležité vzít v potaz náklady na jejich údržbu.
Níže uvádíme orientační údaje o životnosti, které závisejí především na podobě údržby a používání kola. Průměrná životnost udržovaného řetězu je 5000 km. Průměrná životnost kazety je 10 000 až 12 0000 km.|Kotoučové brzdy SRAM Paceline s předním i zadním kotoučem o průměru 160 mm.
Ochranný kryt brzdy můžete nastavit podle velikosti ruky.
Brzdové destičky je třeba tzv. zajet. Stačí nejprve v malé rychlosti (20 km/h) 20× postupně zabrzdit, a poté totéž zopakovat v rychlosti zhruba 30 km/h. Je třeba zajet obě brzdy.
Tím je zajištěna lepší přilnavost mezi destičkou a kotoučem.|Kola Racing 3 DB jsou nabitá technologiemi, aby poskytovala co nejvyšší výkon za každé situace. Jsou to spolehlivá kola oblíbená u mnoha cyklistů. Ve srovnání s modelem Racing Zero tlumí dráty kol 25 % více otřesů, kuželová a kalíšková ložiska jsou zárukou vynikajících jízdních vlastností.
Kolo je extrémně univerzální a spolehlivé.|Šířka ráfků: 23,8 mm.
Výška ráfku: 28 mm. Hmotnost páru: 1660 g.
Přední paprsky: 21 (7 vlevo–14 vpravo).
Zadní paprsky: 21 (14 vlevo–7 vpravo).
Ložiska: systém konusu a misky, nastavitelný. Náboj: hliník, hliníkové obruby. Volnoběžka: Shimano Sram 10/11rychlostní. Max. nosnost: 109 kg. |Velikost: 700x35c.
Všestrannost kola podtrhují jeho pláště Hutchinson Overide, které vám umožňují bezstarostně přejíždět mezi silnicí a zpevněnými cestami. Bezdušový plášť Tubeless ready|Doporučujeme využít tubeless ventilek, který je v balení s kolem, a vyzkoušet bezdušovou (tubeless) montáž.
Kola v tubeless montáži zajišťují pohodlnější jízdu a lepší výkon plášťů. Malé otvory v plášti se samy zacelí díky těsnicímu roztoku.
Duši v opravné sadě nicméně samozřejmě využijete pro případ, že v plášti vznikne tak velká díra, že ji těsnicí roztok nedokáže zacelit.|Hliníková sedlovka Van Rysel o průměru 27,2 mm. XS: 250 mm.
S - M - L : 350 mm.
XL: 400 mm.
NCF CF ALLROAD ve žluté barvě: Sedlo VAN RYSEL 30° 145 mm
NCF CF ALLROAD v šedé barvě: Sedlo VAN RYSEL SPORTLIGHT 900. |Kolo je v prodeji bez pedálů.|Při výběru velikosti se řiďte podle tabulky geometrie kola.
Pokud se nacházíte mezi dvěma velikostmi, můžete se řídit tímto: menší kolo s kratším rámem bude více vyhovovat cyklistům, kteří chtějí, aby kolo bylo reaktivní a dynamické. Naopak větší kolo bude vhodnější pro cyklisty, kteří chtějí pohodlnější posed na dlouhé trasy.|Hmotnost rámu ve velikosti M: 8,75 kg.
Rozměry rámu pro montáž plášťů: standardně vybaveno plášti o průměru 35 mm s dostatečnou vůlí. 38mm pláště by mohly poškodit lak. |Kolo má hliníkový představec a hliníková oversize řídítka Van Rysel. Velikost představce se liší podle velikosti rámu: XXS: 60 mm. XS: 70 mm. S: 80 mm. M: 90 mm.
L: 100 mm, XL: 110 mm.
Šířka řídítek od osy k ose:
XXS - XS - S: 400 mm.
M - L - XL : 420 mm. |Tato verze je osazena sadou SRAM Apex AXS. Mladší sourozenec sady Force, po které zdědila technologii.
100% bezdrátová montáž a navíc je výměna prvků extrémně jednoduchá.
Díky aplikaci SRAM Connect si můžete plně přizpůsobit nastavení ze svého smartphonu.
Sada funguje s baterií. Lze ji odpojit pro snadné nabíjení.
Hmotnost převodů: 3050 g. BB: DUB PressFit Bottom B.|Kolo je vybaveno jednopřevodníkem SRAM Apex AXS 46. Převodník s 46 zuby umožňuje šlapání ve vysokém tempu s častějším využitím řetězu ve středu kazety.
Kazeta SRAM XPLR PG-1231 s 11/44 zuby vám nabízí následující ozubení:
11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44.
Řetěz Apex AXS.
Délka klik podle velikosti.
XS: 165 mm. S: 170 mm. M: 172,5 mm.
L, XL: 175 mm. |Pravidelná údržba soustavy přehazovačky a řetězu je velmi důležitá, zejména pokud často jezdíte po mokrých nebo prašných silnicích. Díky pravidelné údržbě prodloužíte životnost převodového systému kola.
Pro pravidelnou kontrolu stavu řetězu můžete využít tuto pomůcku:
https://www.decathlon.cz/p/merka-na-retez/_/R-p-120530?mc=8351086.|Při nákupu kola a výběru přehazovačky a řetězu je důležité vzít v potaz náklady na jejich údržbu.
Níže uvádíme orientační údaje o životnosti, které závisejí především na podobě údržby a používání kola. Průměrná životnost udržovaného řetězu je 5000 km. Průměrná životnost kazety je 10 000 až 12 0000 km.|Kotoučové brzdy SRAM Paceline s předním i zadním kotoučem o průměru 160 mm.
Ochranný kryt brzdy můžete nastavit podle velikosti ruky.
Brzdové destičky je třeba tzv. zajet. Stačí nejprve v malé rychlosti (20 km/h) 20× postupně zabrzdit, a poté totéž zopakovat v rychlosti zhruba 30 km/h. Je třeba zajet obě brzdy.
Tím je zajištěna lepší přilnavost mezi destičkou a kotoučem.|Kola Racing 3 DB jsou nabitá technologiemi, aby poskytovala co nejvyšší výkon za každé situace. Jsou to spolehlivá kola oblíbená u mnoha cyklistů. Ve srovnání s modelem Racing Zero tlumí dráty kol 25 % více otřesů, kuželová a kalíšková ložiska jsou zárukou vynikajících jízdních vlastností.
Kolo je extrémně univerzální a spolehlivé.|Šířka ráfků: 23,8 mm.
Výška ráfku: 28 mm. Hmotnost páru: 1660 g.
Přední paprsky: 21 (7 vlevo–14 vpravo).
Zadní paprsky: 21 (14 vlevo–7 vpravo).
Ložiska: systém konusu a misky, nastavitelný. Náboj: hliník, hliníkové obruby. Volnoběžka: Shimano Sram 10/11rychlostní. Max. nosnost: 109 kg. |Velikost: 700x35c.
Všestrannost kola podtrhují jeho pláště Hutchinson Overide, které vám umožňují bezstarostně přejíždět mezi silnicí a zpevněnými cestami. Bezdušový plášť Tubeless ready|Doporučujeme využít tubeless ventilek, který je v balení s kolem, a vyzkoušet bezdušovou (tubeless) montáž.
Kola v tubeless montáži zajišťují pohodlnější jízdu a lepší výkon plášťů. Malé otvory v plášti se samy zacelí díky těsnicímu roztoku.
Duši v opravné sadě nicméně samozřejmě využijete pro případ, že v plášti vznikne tak velká díra, že ji těsnicí roztok nedokáže zacelit.|Hliníková sedlovka Van Rysel o průměru 27,2 mm. XS: 250 mm.
S - M - L : 350 mm.
XL: 400 mm.
NCF CF ALLROAD ve žluté barvě: Sedlo VAN RYSEL 30° 145 mm
NCF CF ALLROAD v šedé barvě: Sedlo VAN RYSEL SPORTLIGHT 900. |Kolo je v prodeji bez pedálů.|Při výběru velikosti se řiďte podle tabulky geometrie kola.
Pokud se nacházíte mezi dvěma velikostmi, můžete se řídit tímto: menší kolo s kratším rámem bude více vyhovovat cyklistům, kteří chtějí, aby kolo bylo reaktivní a dynamické. Naopak větší kolo bude vhodnější pro cyklisty, kteří chtějí pohodlnější posed na dlouhé trasy.|Hmotnost rámu ve velikosti M: 8,75 kg.
Parametry
Výrobce | Van Rysel |
Hmotnost | 8.75 kg |
Typ | silniční |
Přední vidlice | Karbonová |
Materiál rámu | karbonové |
Kotoučové brzdy | ano |
Modelový rok | 2025 |
Uzamykání vidlice | ne |
Teleskopická sedlovka | ne |
S přídavnými kolečky | ne |
S košíkem | ne |
Pro dívky | ne |
Pro chlapce | ne |
Mullet osazení | ne |
Hydraulické brzdy | ano |
Hlavové složení | ne |
Představec | Hliníkový |
Nosnost | 109 kg |