Originální podzimní dekorace Keramická dýně Nechce se vám kupovat živou dýni, kterou po pár dnech shnilou vyhodíte? Naše keramická dýně je tou ideální náhradou. Stačí ji vybrat správné místo, postavit jí tam a máte hotovo. Na rozdíl od té živé dýně vám bude Rózička dělat radost řadu let. Ručně malovaná dýně Keramická dýně je vyrobená v České republice. Každá je ručně malovaná, takže dvě identické nenajdete. Každý kus je originál. Podzimní dýně jako svícen Stačí do dýně vložit svíčku a promění se... Celý popis
Koupit za 1 155 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Dýně keramická | ručně malovaná keramická
Doprava:
99 Kč
1 155 Kč
Koupit za 1 155 Kč
Popis
Originální podzimní dekorace Keramická dýně
Nechce se vám kupovat živou dýni, kterou po pár dnech shnilou vyhodíte?
Naše keramická dýně je tou ideální náhradou. Stačí ji vybrat správné místo, postavit jí tam a máte hotovo.
Na rozdíl od té živé dýně vám bude Rózička dělat radost řadu let.
Ručně malovaná dýně
Keramická dýně je vyrobená v České republice.
Každá je ručně malovaná, takže dvě identické nenajdete. Každý kus je originál.
Podzimní dýně jako svícen
Stačí do dýně vložit svíčku a promění se v svícen, který vytvoří trochu strašidelnou atmosféru.
Skvěle vypadá na jídelním stole, ale parádu udělá i u domovních dveří nebo na balkóně.
Rozměry keramické dýně
Včetně poličky je dýně vysoká 27 cm.
Široká je 33 cm.
Hluboká 28 cm.
Váží cca 2,3 kg.
TIP od nás
Pokud se chcete vyhnout otevřenému ohni, místo svíčky do dýně vložte LED osvětlení, které používáte na vánoční stromeček, nebo elektrickou svíčku.
Bezpečnost na prvním místě!
Hodnocení od zákazníků Blanka Kuřiková Již mám druhou dýni, velká spokojenost, když do ní dáte solární světýlka, tak máte ozdobu bez práce. Ludmila Michálková Pečlivě zabalené zboží doručeno bez újmy, krásná dýně, už vítá u dveří domu návštěvníky. Eva Jelínková Dýně je nádherná, dostatečně velká. .. a hlavně vydrží. Nezačne jako ty pravé za chvíli hnít a scvrkávat se. Naprostá spokojenost! Monika Hádková Dýně je naprosto nádherná. Vypadá stejně jako na fotografii. Jsem z ní nadšená. Tradiční výroba od roku 1992 Česká výroba
Česká keramička, která vyrábí dýni, je na trhu od roku 1992.
Každá dýně je ručně malovaná šikovnou malířku, která do každé Rózičky vtiskne kousek originality a proto nejsou dvě totožné dýně - tak jako v přírodě.
Podzimní dekorace na stůl Výhody
- Vydrží dlouhé roky
- Česká výroba
- Povětrnostně odolná keramika
- Ruční malba
Nevýhody
- Zabere trochu víc místa při skladování mimo sezónu
Dekorace, která vyvolává tu správnou podzimní náladu Vaše nejčastější dotazy Posíláte zboží i na Slovensko?
Ano, zboží na Slovensko zasíláme.
Pro změnu měny na eura (€) stačí kliknout na ikonu v pravém horním rohu naší stránky.
Tato možnost je dostupná i na mobilních zařízeních, kde ji najdete pod hlavním menu.
Pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo potřebovala pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a rádi pomůžeme.
Kam mám napsat slevový kód?
Při objednávce z počítače:
- Slevový kód vložte v prvním kroku nákupního košíku.
- Po potvrzení se sleva automaticky odečte z celkové částky.
Při nákupu z mobilního zařízení:
- Možnost zadání slevového kódu najdete nad tlačítkem "Pokračovat".
- Po zadání a potvrzení kódu se sleva okamžitě aplikuje.
Kdy mi dýně Rózička dorazí?
Pokud je keramická dýně skladem:
Odesíláme ho obratem, abyste si mohla co nejdříve užívat nové dekorace.
Pokud Rózička skladem není:
Odesíláme ho v průběhu dnů, které jsou u produktu jasně uvedeny.
Vždy zasíláme kompletní objednávku v jedné zásilce.
Jak dlouho je balík uložený na výdejním místě nebo v boxu?
Na výdejním místě DPD je balík připraven k vyzvednutí po dobu 7 kalendářních dnů. Během této doby si ho můžete vyzvednout v otevírací době daného výdejního místa.
Pokud zvolíte výdejní box, balík je uložen po dobu 2 kalendářních dnů. Výhodou je, že si zásilku můžete vyzvednout kdykoliv, 24/7, podle dostupnosti konkrétního boxu.
O doručení balíku budete informována SMS zprávou nebo e-mailem, kde najdete všechny potřebné informace pro vyzvednutí.
Kolik zaplatím za poštovné?
Pro doručení v Česku máte možnost zvolit si, zda chcete mít zásilku doručenou přímo domů ( 119 Kč), nebo do výdejního boxu (pokud to rozměry dovolí), nebo na výdejní místo ( 99 Kč). Tato flexibilita Vám umožňuje vybrat si ten nejpohodlnější způsob převzetí.
Pro doručení na Slovensko nabízíme možnost doručení přímo domů ( 9 €), do zaměstnání, ke kamarádce, nebo na jiné místo, kde balík od řidiče někdo přímo převezme. Tímto způsobem zajišťujeme, že Vaše zásilka dorazí tam, kde ji potřebujete.
Pro přesné ceny dopravy a další podrobnosti se prosím podívejte na náš web.
Jak je zajištěna bezpečná doprava křehké keramiky?
S posíláním keramiky máme velké zkušenosti.
Keramiku pečlivě balíme, aby byla během přepravy co nejlépe chráněna.
Naše úsilí potvrzují hodnocení spokojených zákazníků, které si můžete přečíst ZDE.
Co dělat, když dorazí zboří rozbité?
Velmi nás mrzí, pokud se Vám stalo, že dorazilo poškozené zboží. Rádi bychom Vám poradili, jak v takové situaci postupovat:
Vyfoťte poškozenou zásilku, včetně štítku, poškozeného zboží a veškerého obalového materiálu. Tyto fotografie nám pomohou rychle vyřešit reklamaci.
Fotky zašlete na náš e-mail – reklamace@bydlenijehracka.cz nebo info@bydlenijehracka.cz.
Co nejdříve Vám zašleme nové zboží, o jehož odeslání Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky, abyste měla přehled o průběhu řešení.
Poškozené zboží prosím nevyhazujte, dokud nedostanete nové zboží, abychom mohli celý proces úspěšně dokončit.
I když zásilky balíme pečlivě, občas se stane, že se něco poškodí. Nemusíte se ale bát u nás objednávat, takové případy jsou velmi vzácné.
Nemám e-mail, můžu i tak objednat?
Nemáte-li e-mail, nezoufejte.
Stačí nám zavolat nebo poslat Váš telefonní kontakt.
Rádi se Vám ozveme a vše potřebné vyřídíme telefonicky.
Bude dýně přesně jak na fotce?
Každá dýně Rózička je ručně malovaná, což znamená, že se může mírně lišit od fotografií, které vidíte v našem e-shopu. Tato ruční práce dodává každé dýni jedinečný charakter a originalitu.
Jak postupovat, pokud mi dýně nevyhovuje?
Vrácení zboží je možné v zákonné lhůtě 14 dnů, což Vám poskytuje dostatek času na rozhodnutí, zda je produkt pro Vás ten pravý.
Balík prosím odešlete na naši adresu. Ujistěte se, že je zboží pečlivě zabaleno, aby nedošlo k poškození během přepravy.
Chci poslat podzimní dýni jako dárek. Dáváte do balíku fakturu?
Nemusíte mít obavy o přiložení faktury do balíku. Faktury zasíláme výhradně elektronicky na e-mailovou adresu, kterou uvedete při objednávce. Tento způsob je nejen ekologický, ale také zajišťuje, že obdarovaný nebude mít přístup k cenovým údajům.
Máte i kamennou prodejnu, kde si můžu zboží prohlédnout?
V současnosti provozujeme pouze e-shop, což nám umožňuje nabízet široký sortiment zboží za příznivé ceny. Veškeré produkty si můžete pohodlně prohlédnout a objednat online z pohodlí Vašeho domova.
Vaši důvěru máme od roku 2008 Váš domov, naše vášeň Od roku 2008 pro vás v e-shopu Bydlení je hračka pečlivě vybíráme dekorace, které mají duši a přinášejí radost. Věříme, že právě drobné detaily vytváří z obyčejného prostoru místo, kam se budete vždy rádi vracet. Proto spolupracujeme převážně s českými výrobci a lokálními řemeslníky, jejichž produkty osobně kontrolujeme a vybíráme tak, jako bychom je vybírali sami sobě. Přečtěte si více o našem e-shopu Přečtěte si víc o našem e-shopu
Nechce se vám kupovat živou dýni, kterou po pár dnech shnilou vyhodíte?
Naše keramická dýně je tou ideální náhradou. Stačí ji vybrat správné místo, postavit jí tam a máte hotovo.
Na rozdíl od té živé dýně vám bude Rózička dělat radost řadu let.
Ručně malovaná dýně
Keramická dýně je vyrobená v České republice.
Každá je ručně malovaná, takže dvě identické nenajdete. Každý kus je originál.
Podzimní dýně jako svícen
Stačí do dýně vložit svíčku a promění se v svícen, který vytvoří trochu strašidelnou atmosféru.
Skvěle vypadá na jídelním stole, ale parádu udělá i u domovních dveří nebo na balkóně.
Rozměry keramické dýně
Včetně poličky je dýně vysoká 27 cm.
Široká je 33 cm.
Hluboká 28 cm.
Váží cca 2,3 kg.
TIP od nás
Pokud se chcete vyhnout otevřenému ohni, místo svíčky do dýně vložte LED osvětlení, které používáte na vánoční stromeček, nebo elektrickou svíčku.
Bezpečnost na prvním místě!
Hodnocení od zákazníků Blanka Kuřiková Již mám druhou dýni, velká spokojenost, když do ní dáte solární světýlka, tak máte ozdobu bez práce. Ludmila Michálková Pečlivě zabalené zboží doručeno bez újmy, krásná dýně, už vítá u dveří domu návštěvníky. Eva Jelínková Dýně je nádherná, dostatečně velká. .. a hlavně vydrží. Nezačne jako ty pravé za chvíli hnít a scvrkávat se. Naprostá spokojenost! Monika Hádková Dýně je naprosto nádherná. Vypadá stejně jako na fotografii. Jsem z ní nadšená. Tradiční výroba od roku 1992 Česká výroba
Česká keramička, která vyrábí dýni, je na trhu od roku 1992.
Každá dýně je ručně malovaná šikovnou malířku, která do každé Rózičky vtiskne kousek originality a proto nejsou dvě totožné dýně - tak jako v přírodě.
Podzimní dekorace na stůl Výhody
- Vydrží dlouhé roky
- Česká výroba
- Povětrnostně odolná keramika
- Ruční malba
Nevýhody
- Zabere trochu víc místa při skladování mimo sezónu
Dekorace, která vyvolává tu správnou podzimní náladu Vaše nejčastější dotazy Posíláte zboží i na Slovensko?
Ano, zboží na Slovensko zasíláme.
Pro změnu měny na eura (€) stačí kliknout na ikonu v pravém horním rohu naší stránky.
Tato možnost je dostupná i na mobilních zařízeních, kde ji najdete pod hlavním menu.
Pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo potřebovala pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a rádi pomůžeme.
Kam mám napsat slevový kód?
Při objednávce z počítače:
- Slevový kód vložte v prvním kroku nákupního košíku.
- Po potvrzení se sleva automaticky odečte z celkové částky.
Při nákupu z mobilního zařízení:
- Možnost zadání slevového kódu najdete nad tlačítkem "Pokračovat".
- Po zadání a potvrzení kódu se sleva okamžitě aplikuje.
Kdy mi dýně Rózička dorazí?
Pokud je keramická dýně skladem:
Odesíláme ho obratem, abyste si mohla co nejdříve užívat nové dekorace.
Pokud Rózička skladem není:
Odesíláme ho v průběhu dnů, které jsou u produktu jasně uvedeny.
Vždy zasíláme kompletní objednávku v jedné zásilce.
Jak dlouho je balík uložený na výdejním místě nebo v boxu?
Na výdejním místě DPD je balík připraven k vyzvednutí po dobu 7 kalendářních dnů. Během této doby si ho můžete vyzvednout v otevírací době daného výdejního místa.
Pokud zvolíte výdejní box, balík je uložen po dobu 2 kalendářních dnů. Výhodou je, že si zásilku můžete vyzvednout kdykoliv, 24/7, podle dostupnosti konkrétního boxu.
O doručení balíku budete informována SMS zprávou nebo e-mailem, kde najdete všechny potřebné informace pro vyzvednutí.
Kolik zaplatím za poštovné?
Pro doručení v Česku máte možnost zvolit si, zda chcete mít zásilku doručenou přímo domů ( 119 Kč), nebo do výdejního boxu (pokud to rozměry dovolí), nebo na výdejní místo ( 99 Kč). Tato flexibilita Vám umožňuje vybrat si ten nejpohodlnější způsob převzetí.
Pro doručení na Slovensko nabízíme možnost doručení přímo domů ( 9 €), do zaměstnání, ke kamarádce, nebo na jiné místo, kde balík od řidiče někdo přímo převezme. Tímto způsobem zajišťujeme, že Vaše zásilka dorazí tam, kde ji potřebujete.
Pro přesné ceny dopravy a další podrobnosti se prosím podívejte na náš web.
Jak je zajištěna bezpečná doprava křehké keramiky?
S posíláním keramiky máme velké zkušenosti.
Keramiku pečlivě balíme, aby byla během přepravy co nejlépe chráněna.
Naše úsilí potvrzují hodnocení spokojených zákazníků, které si můžete přečíst ZDE.
Co dělat, když dorazí zboří rozbité?
Velmi nás mrzí, pokud se Vám stalo, že dorazilo poškozené zboží. Rádi bychom Vám poradili, jak v takové situaci postupovat:
Vyfoťte poškozenou zásilku, včetně štítku, poškozeného zboží a veškerého obalového materiálu. Tyto fotografie nám pomohou rychle vyřešit reklamaci.
Fotky zašlete na náš e-mail – reklamace@bydlenijehracka.cz nebo info@bydlenijehracka.cz.
Co nejdříve Vám zašleme nové zboží, o jehož odeslání Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky, abyste měla přehled o průběhu řešení.
Poškozené zboží prosím nevyhazujte, dokud nedostanete nové zboží, abychom mohli celý proces úspěšně dokončit.
I když zásilky balíme pečlivě, občas se stane, že se něco poškodí. Nemusíte se ale bát u nás objednávat, takové případy jsou velmi vzácné.
Nemám e-mail, můžu i tak objednat?
Nemáte-li e-mail, nezoufejte.
Stačí nám zavolat nebo poslat Váš telefonní kontakt.
Rádi se Vám ozveme a vše potřebné vyřídíme telefonicky.
Bude dýně přesně jak na fotce?
Každá dýně Rózička je ručně malovaná, což znamená, že se může mírně lišit od fotografií, které vidíte v našem e-shopu. Tato ruční práce dodává každé dýni jedinečný charakter a originalitu.
Jak postupovat, pokud mi dýně nevyhovuje?
Vrácení zboží je možné v zákonné lhůtě 14 dnů, což Vám poskytuje dostatek času na rozhodnutí, zda je produkt pro Vás ten pravý.
Balík prosím odešlete na naši adresu. Ujistěte se, že je zboží pečlivě zabaleno, aby nedošlo k poškození během přepravy.
Chci poslat podzimní dýni jako dárek. Dáváte do balíku fakturu?
Nemusíte mít obavy o přiložení faktury do balíku. Faktury zasíláme výhradně elektronicky na e-mailovou adresu, kterou uvedete při objednávce. Tento způsob je nejen ekologický, ale také zajišťuje, že obdarovaný nebude mít přístup k cenovým údajům.
Máte i kamennou prodejnu, kde si můžu zboží prohlédnout?
V současnosti provozujeme pouze e-shop, což nám umožňuje nabízet široký sortiment zboží za příznivé ceny. Veškeré produkty si můžete pohodlně prohlédnout a objednat online z pohodlí Vašeho domova.
Vaši důvěru máme od roku 2008 Váš domov, naše vášeň Od roku 2008 pro vás v e-shopu Bydlení je hračka pečlivě vybíráme dekorace, které mají duši a přinášejí radost. Věříme, že právě drobné detaily vytváří z obyčejného prostoru místo, kam se budete vždy rádi vracet. Proto spolupracujeme převážně s českými výrobci a lokálními řemeslníky, jejichž produkty osobně kontrolujeme a vybíráme tak, jako bychom je vybírali sami sobě. Přečtěte si více o našem e-shopu Přečtěte si víc o našem e-shopu
Parametry
Materiál | keramika |