Elektrocentrála EC 6000G: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu. Stavební RÁMOVKA velkého výkonu Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svými rozměry se... Celý popis
Koupit za 45 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Honda Rámová profesionální elektrocentrála EC 6000G H720339
Doprava:
599 Kč
Skladem
45 990 Kč
Koupit za 45 990 Kč
Elektrocentrála Honda EC 6000 G
Doprava:
zdarma
45 990 Kč
Koupit za 45 990 Kč
Honda EC 6000G
Doprava:
zdarma
Skladem
45 990 Kč
Koupit za 45 990 Kč
elektrocentrála HONDA EC 6000G
Doprava:
zdarma
Skladem
45 990 Kč
Koupit za 45 990 Kč
HONDA Rámová profesionální elektrocentrála EC 6000G
Doprava:
zdarma
Skladem
45 990 Kč
Koupit za 45 990 Kč
Popis
Elektrocentrála EC 6000G: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu. Stavební RÁMOVKA velkého výkonu Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Parametry
Výrobce | Honda |
Typ motoru | čtyřtaktní |
Druh paliva | benzínové |
Hmotnost | 79 kg |
Počet fází | jednofázové |
Startování | manuální |
Kufříkové | ano |
Hlučnost | 97 dB(A) |